موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

طناب پاراکورد فینو 20 متری مدل Dj0200

ناموجود

طناب پاراکورد فینو 20 متری (برای خرید رنگ مورد نظر با مشاوران ما در ارتباط باشید)

‎68,000 تومان
cube
تعداد
مرجع:
175262990158
توضیحات

یکی از کاربردی‌ترین و مفیدترین ابزارهایی که در برنامه‌های کوهنوردی و سفرهای کمپینگ حتما باید همراه خود داشته باشید، طناب پاراکورد است. پیشنهاد ما به شما خرید طناب پاراکورد فینو است که با کیفیت بالای خود توانسته در سال‌های اخیر توجه کوهنوردان و علاقمندان به طبیعت را به خود جلب کند.

قابلیت‌های طناب پاراکورد فینو آنقدر زیاد است که از آن به‌عنوان جعبه امداد دوم یاد می‌کنند زیرا در هر موقعیتی همانند یک ناجی به کمک شما می‌آید و نیازهایتان را برطرف می‌کند. استفاده از چندین لایه نخ به‌هم تابیده شده‌ در ساخت این محصول سبب شده تا در صورت آسیب رسیدن به آن، طناب پاراکورد شما به یکباره پاره نشده و اجزای تشکیل دهنده آن هریک به‌تنهایی قطع ‌شوند.

طناب پاراکورد فینو، دستبندی برای بقا

اگر از فعالان کوهنوردی و طبیعت‌گردی هستید حتما نام دستبند بقا را شنیده‌اید. این دستبند که با استفاده از طناب پاراکورد ساخته می‌شود، علاوه بر زیبایی ظاهری، به دلیل حجم کم خود، حمل راحتی داشته و در شرایط اضطراری و درست درحالی‌که آذوقه‌تان تمام شده به دادتان می‌رسد. به این ترتیب که با کمک آن می‌توانید تیرکمانی درست کرده و از شکار برای سیرکردن خود استفاده کنید. یا در زمانی‌که در برنامه‌های طبیعت‌گردی دچار مشکل شدید یا مسیر را گم کردید به سادگی می‌توانید دستبند خود را باز کرده و یک طناب 3 متری در اختیار داشته باشید و با کمک آن بتوانید خود را از خطرات احتمالی نجات دهید.

با طناب پاراکورد فینو خودتو گرم کن!

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های طناب پاراکورد فینو که در میان طبیعت‌گردان و ماجراجویان بسیار طرفدار دارد، قابلیت برپا کردن آتش است. این طناب به‌هنگام اصطحکاک با چوب خشک، برای شما تولید آتش کرده و در شرایط هوایی سرد و در جایی که نیاز به پخت‌و‌پز دارید و کبریت، آتش زنه و دیگر ملزومات برپایی آتش در دسترس‌تان نیست به کمک‌تان می‌آید.

طناب پاراکورد فینو

طناب فینو فرشته‌ی نجات شما!

حتماً برای شما هم پیش آمده که در هنگام عبور از جنگل یا حین صعود، با جسم سختی برخورد کرده که منجر به پارگی و آسیب جدی شما شود. در این لحظه طناب پاراکورد همانند یک فرشته‌ی نجات به کمکتان می‌آید. در مواجهه با حوادث این‌چنینی، یک رشته از طناب‌های پاراکورد را از آن جدا کرده و برای جلوگیری از عمیق‌تر شدن و خونریزی بیش‌تر، ّجلوی شریان‌های بدن را بگیرید. همچنین در مواقعی که ناحیه‌ای از بدن شما یا همراهان‌تان دچار شکستگی شد، برای جلوگیری از تکان خوردن‌ و جهت ثابت نگه‌داشتن ناحیه‌ی موردنظر، با استفاده از این طناب می‌توانید دو تکه چوب را به‌عنوان آتل به هم چف و محکم نمایید. از طناب‌های پاراکورد برای بخیه‌کردن زخم‌های باز نیز می‌توانید استفاده کنید.

طناب پاراکورد مدل فینو در عین سبک بودن از استحکام و قدرت تحمل بالایی برخوردار است که علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، کاربردهای بی‌شماری همانند بستن بند کفش‌ها، محافظت از کوله پشتی در برابر باد و طوفان، اتصال لوازم و ابزار کوهنوردی بر روی کوله، بند دوربین، تعمیر و دوخت لباس‌های پاره شده، ساخت نردبان اضطراری، بافت انواع تورها، بستن حیوانات و ساخت تله، بند رخت‌آویز، بستن همنوردان به‌هم جهت جلوگیری از گم شدن در کولاک و مسیرهای تاریک و مه‌آلود، جایگزی متر با اندازه‌گیری حدودی، سربند و کش مو، دسته کردن چوب و دیگر وسایل، انتقال لوازم و تجهیزات در مسیرهای با ارتفاع بالا و فواصل زیاد، محکم کردن چادر و ننو و پشه‌بند و ... ، فشرده‌سازی کوله، آویزان کردن مواد غذایی جهت جلوگیری از دسترسی حیوانات، بیرون کشیدن افراد و اجسام از باتلاق و گودال، طنابچه انفرادی جهت صعود و فرودهای کوتاه و ضروری، آویزان کردن سوت نجات و دیگر ابزار ضروری، بستن قایق و کلک و صدها استفاده‌ی دیگر دارد.

شما از طناب‌های پاراکورد چه استفاده‌هایی کرده اید؟

مشخصات و ویژگی‌های طناب پاراکورد فینو مدل Dj0200

  • سبک و کم حجم با قابلیت استحکام بالا
  • تشکیل شده از 7 رشته نخ تابیده شده‌ی مجزا به‌هم
  • مناسب برای برنامه‌های کوهنوردی، طبیعت‌گردی، کمپینگ و ماجراجویی
  • جنس: پارچه 
  • قطر: 3.7 میلی‌متر
  • طول طناب پاراکورد: 20 متر
  • وزن رول 20 متری: 215 گرم
جزئیات محصول
175262990158

توضیحات

برند
Fino
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
215 گرم
طول
20 متر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود