موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

بادگیر Protective مدل PR-23053

ناموجود

بادگیر مشتی پروتکتیو 23053 سبک و کم حجم

‎190,000 تومان
سایز
رنگ
  • صورتی 4
تعداد
مرجع:
15061671750
توضیحات

بادگیر Protective مدلPR-23053، یک لباس بادی کوهنوردی با جنسی نرم و لطیف و وزنی سبک است که می تواند همراه همیشگی شما باشد. همگی هوای بهار را به نامتعادل بودن و غیره منتظره بودن می شناسیم. روزهایی از سال ممکن است ناگهان با باد یا تغییرات ناگهانی شرایط آب و هوایی دمای معتدل بدن شما را بهم بریزد. تاکنون حس کرده اید هنوز زود است که کاپشن های بادگیر خود را به همراه ببریم اما وزش باد هم شما را آزار دهد؟ بهترین انتخاب برای این شرایط یک بادگیر برای کوهنوردی است که روی تیشرت های خود بپوشید.

یک بادگیر کوهنوردی کم حجم و کم جا در کوله پشتی شما می تواند مانند یک سپر محافظ لطیف در مقابل این تغییرات دما و باد از بدن شما محافظت کند. خصوصاً اگر شما در حال کوهنوردی یا فعالیتی باشید و بدنتان عرق کند، وزش باد می تواند سلامتی شما را به خطر بیاندازد! پس همین لحظه به فکر باشید!

بادگیر بهاره پروتکتیو Protective به پوست شما اجازه تنفس می دهد و از عرق کردن شما جلوگیری می کند علاوه بر این در قسمت زیر بغل ها، توری هایی طراحی شده که قابلیت تنفس پذیری بادگیر را چند برابر کرده است.

در دو پهلوی بادگیر کوهنوردی protective، دو جیب تعبیه شده و در همان سمت قسمت داخلی نیز دو جیب وجود دارد که در مجموع این بادگیر با 4 جیب طراحی و تولید شده است.

دور مچ، کشی طراحی شده است تا بتواند از نفوذ باد جلوگیری کند. در پایین این مدل از بادگیر بهاره پروتکتیو Protective، کشی قرار دارد که از دو قسمت با قفل های پلاستیکی قابل تنظیم مجهز شده است. زمانی که باد شدیدتری شروع به وزیدن کرد یا نیاز به محافظت بیشتری داشتید می توانید با این کش قابل تنظیم در پایین بادگیر آن را محکم کنید تا از ورود باد به داخل جلوگیری کنید.

شاید خبر نداشته باشید اما قیمت بادگیر کوهنوردی برند پروتکتیو بسیار مناسب است و شما با کمترین دردسر می توانید تجربه جدید و خوبی از خرید اینترنتی بادگیر کوهنوردی خود داشته باشید. کافیست امتحان کنید!

این بادگیر با زیپ باز و بسته می شود و در بالای بادگیر یک یقه تقریبا 6 سانتی متری در نظر گرفته شده که در امتداد زیپ، بسته می شود.

نکته: در انتخاب بادگیر خود به سایز توجه ویژه ای کنید. سایز بادگیر شما باید به صورتی باشد که بدون اینکه احساس تنگی یا فشردگی کنید مانع حرکات و انعطافتان نیز نشود تا بتوانید روی لایه های لباستان بادگیر خود را بپوشید.

  • مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی و...
  • جنس: 100% پلی استر
  • مقاوم در برابر باد
  • دارای تنفس بالا (به دلیل لایه مش زیر بغل)
  • مقاومت نسبی در مقابل قطرات ریز باران و شبنم
  • سبک و کم حجم
  • جنس نرم و لطیف

جزئیات محصول
15061671750

توضیحات

برند
Protective
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
120 گرم
جنس
Polyester 100%
جیب
دارد
نحوه بسته شدن
زیپی
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی و...

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود