موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

پودر مایع سنگنوردی لاوان مدل آیسی

پودر مایع با کیفیت لاوان مناسب سنگنوردی در طبیعت و سالن

‎495,000 تومان
تعداد
مرجع:
9911949743
توضیحات

خرید پودر سنگنوردی؛ وسیله‌ی حیاتی برای این رشته مهیج است، زیرا با کنترل میزان تعریق کف دست و جذب رطوبت مانع از لیز خوردن دست و در نتیجه سقوط سنگنورد می شود. به همین دلیل باید حواستان باشد تا پودر مناسب انتخاب کنید. کم و بیش می‌شود گفت؛ بحث مرگ و زندگی به این پودر وابسته است. خرید پودر مایع سنگنوردی لاوان مدل آیسی می‌تواند محافظ شما در بین سنگ‌ها یا سالن‌های ورزشی باشد.

این پودر در هوا غیر معلق است؛ یعنی شما نیازی نیست نگران پراکنده شدن آن در اطراف خودتان باشید، مخصوصاً در مواقع حساس که می‌ترسید در جلوی چشم قرار گیرد. با وجود غیرمعلق بودن، از شر این نگرانی‌ها خلاصی می‌یابید.

از طرفی خاصیت بهبود بافت پوست، برای ایجاد اصطکاک بیشتر را فراهم می‌کند تا در زمان نگهداری گیره، چسبندگی به وجود بیاید و در نهایت از لیز خوردن دست‌ها جلوگیری شود.

از طرفی بلافاصله بعد از استفاده از این پودر مایع سنگنوردی تا چند ثانیه، تعریق دست محدود می‌شود. می‌توانید پودر مایع سنگنوردی لاوان مدل آیسی را با پودر جامد سنگنوردی لاوان نیز استفاده کنید؛ تا نتیجه مطلوب‌تری بگیرید.

خرید پودر مایع سنگنوردی

ترکیبات پودر مایع سنگنوردی لاوان مدل آیسی

ایزوپروپیل الکل، به عنوان اولین مایع برای ضدعفونی کردن دست به کار می‌رود. کربنات هیدروکسید منیزیم، یکی دیگر از ترکیبات اصلی پودر مایع سنگنوردی است. این ماده به عنوان ماده قلیایی و خشک کننده استفاده می شود. با وجود این ماده از تعریق تا مدتی جلوگیری می‌‎شود.

کلوفون؛ یکی از قدیمی‌ترین موادی است که به عنوان چسبناک‌کننده مصرف می‌شوند. وجود آن در پودر مایع سنگنوردی لاوان به دلیل ایجاد چسبندگی دست به گیره‌ها به کار می‌رود.

هیدروکسی پروپیل سلولز؛ ماده‌ی بسیار تخصصی است که اگر از توضیحات مختص به شیمی بگذریم، این پودر در دمای پایین در آب حل نمی‌شود؛ بنابراین در برابر تعریق مقاومت دارد. 

استایراکس بنزوئین؛ این ماده که از پوست چندین گونه‌ی درخت به دست می‌آید، مانع پراکندگی در هوا می‌شود. برای ثابت و کند کردن پراکندگی، کارایی فوق‌العاده‌ای دارد.

مقاله پشنهادی: ترس از ارتفاع و راه‌های کنترل آن

مشخصات و ویژگی‌های پودر مایع سنگنوردی لاوان مدل آیسی

  • مناسب استفاده در طبیعت و سالن
  • پودر مایع معلق در هوا
  • ایجاد چسبندگی و اصطکاک بر روی بافت پوست
  • محدود کردن تعریق در چند ثانیه بعد از مصرف
  • دارای ترکیبات شیمیایی موثر
  • کارکرد موثرتر همراه با پودر کرانچ (جامد)
  • ترکیبات: ایزوپروپیل الکل، کربنات هیدروکسید منیزیم، کلوفون، هیدروکسی پروپیل سلولز، استایراکس بنزوئین
جزئیات محصول
9911949743

توضیحات

برند
Lavan
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
260-300 گرم
وزن
284 گرم
قابل استفاده برای
سنگنوردی داخل سالن و طبیعت

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود