موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

دستگیره ظروف Primus مدل Pot Gripper

ناموجود

دستگیره ظروف پریموس پات گریپِر بسیار با دوام و سبک وزن

‎125,000 تومان
رنگ
  • *نقره ای*
تعداد
مرجع:
توضیحات

دستگیره ظروف پریموس مدل Pot Gripper به عنوان ابزاری جهت برداشتن و حمل ظروف داغ از روی اجاق و آتش طی برنامه های کمپینگ و طبیعت گردی می باشد. معمولاً ظروف های کوهنوردی و کمپینگ جهت اشغال فضای کم و حمل آسان فاقد دسته هستند و این خود یکی از دغدغه های بزرگ طبیعت گردان می باشد. کمپانی پریموس با طراحی و ارائه یک ابزار سودمند و سبک این امر را برای دوست داران کوه و طبیعت ساده تر کرده است و دستگیره ای برای جابجایی ظروف داغ تولید نموده است.

پریموس را می توان به جرأت گفت که یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات Outdoor می باشد که در سال 1892 در یک کارگاه کوچک در استکهلم شکل گرفت؛ زمانی که F.W Lindqvist و J.V Svenson اولین اجاق گاز بدون کوره را ساختند و تصمیم گرفتند نام آن را پریموس (به معنی اولین) نام گذاری کنند. محصولات پریموس در سفرهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفت از جمله Roald Amundsen اولین نفری که در سال 1911 به قطب جنوب رسید و همچنین Sir Edmund Hillary و Tenzing Norgay که در سال 1953 اورست را فتح کردند با گسترش و رشد تقاضا در سال 1999 پریموس کارخانه جدید خود را در Tartura در استونی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان افتتاح کرد. یکی از مهمترین اهداف این شرکت ساخت محصولات با حداکثر کارایی و کمترین اثر تخریب زیست محیطی می باشد. کمپانی Primus با 125 سال تجربه و ساخت و تولید ده ها محصول مختلف با تنوع و جذابیت فراوان و بکارگیری خلاقیت های مخصوص به خود امروزه یکی از بهترین و معتبر ترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات می باشد و توانسته در طی این سال ها تحول عظیمی را در صنعت ساخت تجهیزات Outdoor ایجاد نماید.

دستگیره ظروف Primus با بدنه ساخته شده از آلومینیوم سبک می باشد و همچنین با کند بودن انتقال دما در این دستگیره، بهترین کارایی را فراهم آورده است. این محصول با ویژگی های منحصر بفرد خود طرفداران بسیاری دارد و گزینه ای خوبی برای خرید می باشد.

  • مناسب برای طبیعت گردی و برنامه های کمپینگ
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
  • بسیار با دوام و با کیفیت
  • حمل آسان و کم حجم
  • ساخته شده از آلومینیوم و بسیار سبک
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Primus
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
45 گرم
ابعاد
4.2 * 3.9 * 13 cm
مناسب برای
طبیعت گردی و برنامه های کمپینگ

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود