موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ظرف غذا Fire Maple مدل FMC-207

ناموجود

ظرف غذا فایرمپل با دسته تاشو و مقاوم در برابر سایش

‎308,000 تومان
رنگ
  • *طوسی تیره*
تعداد
مرجع:
6467562517989
توضیحات

ظروف فایرمپل FMC-207 نامی آشنا از دیگر محصولات با کیفیت و مقاوم این کمپانی چینی می باشد. این ظروف پخت و پز به عنوان یک ست ظروف مجهز به دو قابلمه بزرگ و کوچک، یک اسکاج جهت شستشوی آسان و کاور حمل می باشد. جنس این ست قابلمه پخت و پز کوهنوردی از آلومینیوم سخت آنودایز و فولاد ضدزنگ مقاوم در برابر خوردگی و سایش تهیه شده است. ست ظروف Fire Maple بسیار بادوام و جمع وجور طراحی شده است و برای برنامه های طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و حتی سفر مناسب می باشد.

ست ظروف کوهنوردی و کمپینگ فایرمپل از قابلمه کوهنوردی سایز کوچک آن می توان برای درب و پوشش محکم قابلمه بزرگ با حجم 750 میلی لیتر استفاده نمود. یکی از ویژگی های مثبت قابلمه کوهنوردی این ست غذا خوری کوهنوردی ابعاد آن است که می توان کپسول گازهای سفری را در خود جای دهد و این ست پخت و پز را کامل تر سازد و لذت آشپزی را دوچندان کند.

برند فایر مپل در سال 2003 برای بازار داخلی و خارج از کشور تأسیس شد که در سال 2006 نخستین فستیوال غذا را برگزار می کند که این جشنواره 6 بار با موفقیت روبه رو بود. اولین سرشعله تیتانیومی در سال 2008 وارد بازار شد این سرشعله تنها 48 گرم وزن داشت و سبک ترین سرشعله کمپینگ در جهان محسوب می شد. در سال 2009 سری آشپزخانه همراه را برای سفر خانواده ها راه اندازی می نماید و همچنین سیر پیشرفت در تولیدات این کمپانی به گونه ای بود اجاق های کنترلی تیتانیومی خود را وارد بازار می نماید. فایر مپل در طی فعالیت ها سرعت پیشرفت و همچنین ساخت محصولات خلاقانه خود را حفظ نمود و در هر سال تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی جدید متمرکز نمود. در سال 2014 با ارائه محصولی تیتانیومی جهت درست کردن چای برنده جوایز سالانه صنعت فضای باز چین گشت. امروزه فایر مپل با ارائه محصولات گوناگون در زمینه فضای باز و کمپینگ به یکی از کمپانی های مطرح تبدیل گشته است.

از دیگز مزیت های بارز این ظروف کوهنوردی فایرمیپل طراحی دسته آن با قابلیت تاشو است. دسته این ست غذاخوری Fire Maple با پوشش سیلیکون کاور شده و به عنوان یک عایق حرارتی برای دست عمل می کند. ظروف پخت و پز کمپینگ مخصوصاً ظروف مخصوص پخت و پز به عنوان یک همراه همیشگی برای افرادی که اهل سفر و طبیعت گردی هستند جزو لوازم ضروری و کارآمد در طی برنامه برایشان می باشد. ست غذاخوری Firemaple یک همراه خوب با ویژگی های فوق العاده است. با خرید ظروف پخت و پز برنامه خود را کامل و بدون دغدغه سپری کنید.

  • مناسب برای طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و سفر
  • دارای قابلیت دسته تاشو با پوشش سیلیکونی 
  • دارای یک اسکاج جهت شستشوی آسان
  • دارای کاور حمل مش
  • مجهز به قابلمه بزرگ به ابعاد 10.2 * 12.5 سانتی متر و کوچک به ابعاد 6 * 12 سانتی متر و استفاده از آن به عنوان درب قابلمه بزرگتر
  • ساخته شده از آلومینیوم آنودایز و فولاد ضدزنگ
  • مقاوم در برابر خوردگی و سایش
  • طراحی سبک و جمع و جور

جزئیات محصول
6467562517989

توضیحات

برند
Fire Maple
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
195 گرم
ابعاد
قابلمه بزرگ: 10.2 * 12.5 cmقابلمه کوچک: 6 * 12 cm
جنس
Hard Anodized Aluminum , Stainlees Steel
اقلام همراه
اسکاج
نوع دستگیره
تاشو
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود