موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

پانچو صخره مدل الترا تارپ

ناموجود

پانچو صخره التراتارپ با جای کوله مناسب طبیعت‌گردی، ترکینگ و هایکینگ

‎680,000 تومان
رنگ
  • آبی تیره
  • آبی
  • قرمز
تعداد
مرجع:
47174756
توضیحات

احتمالاً شما هم علاقه‌مند به کوهنوردی یا پیاده‌روی در طبیعت هستید. هنگامی‌که در این فضا قدم می‌گذارید، می‌دانید که شرایط آب و هوایی همیشه مساعد و قابل پیش‌بینی نمی‌باشد. ممکن است، تغییرات جوی و هوای بارانی باعث خیس شدن لباس‌ها و تجهیزاتتان شده و مشکلاتی را برایتان ایجاد کرده باشد؛ در چنین وضعیتی، شما نیاز به یک لباس ضدآب دارید، تا شما را قبل از خیس شدن در حین فعالیت‌های کوهنوردی در امان نگه دارد. پانچو صخره مدل الترا تارپ، می‌تواند به بهترین شکل نیاز شما را برطرف نماید.

پانچو کوهنوردی Tarp، به‌ گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید، به‌ راحتی در انواع شرایط جوی به انجام فعالیت‌های کوهنوردی خود بپردازید. برند این پانچو، شرکتی ایرانی و ملی می‌باشد که زیرنظر طراحان حرفه‌ای، به تولید تجهیزات کوهنوردی، با کیفیت مناسب و قیمت رقابتی می‌پردازد.

پارچه پانچو صخره مدل Ultratrap از جنس نانو و سیلیکون است. استفاده از این جنس باعث می‌شود، سرخوردگی و لغزش قطرات باران، از سطح پانچو به‌آسانی و سریع اتفاق بی‌اُفتد و مانع خیس شدن لایه زیرینِ لباسِ شما شود. پشت پانچو کوهنوردی صخره، فضایی برای حمل کوله‌های کوهنوردی تعبیه شده است. سایز استاندارد این قسمت باعث می‌شود، بتوانید کوله‌‌هایی تا سایز 60 لیتر را در زیر این پانچو جای دهید. ویژگی بارز این طراحی، پوشش کاملِ کوله‌‌پشتی است که خیال شما را از بابت خیس شدن تجهیزات‎‌تان راحت می‌کند.

          پانچو صخره

وزن پانچو بارانی صخره در حدود ۳۵۰ گرم است که آن را مناسبِ حمل در سفرهای ماجراجویانه و طبیعت‌گردی کرده است. در واقع با خرید پانچو کوهنوردی، نه تنها محصولی بسیار سبک خواهید داشت، بلکه قابلیت جمع‌شدگی کامل با حجم کم را نیز در اختیار دارید. این پانچو با کیف بسته‌بندی کوچکی که دارد، همراه همیشگی شما در تمامی برنامه‌ها خواهد بود.

تمامی درزهای پانچو صخره مدل الترا تارپ، با دوردوزی دوبل، عایق‌بندی شده می‌باشند. در قسمت پشتی و پایین پانجو نیز، یک گیره کششی وجود دارد که در صورت دلخواه جمع می‌شود. به علت ضدآب بودن این پوشش، می‌توان از آن به عنوان یک سرپناه سریع استفاده کرد. این کار با وجود تسمه‌های کوچکی که بر روی پانچو کوهنوردی صخره تعبیه شده است، به‌راحتی انجام می‌گیرد. همچنین در دو قسمت کناری این پانچو، دو برش مورب وجود دارد که برای تبدیل شدن به یک پوشش مسطح ایجاد شده است. این برش‌ها به‌ آسانی توسط دکمه چفت می‌شوند.

پانچو بارانی الترا در سایزها و رنگبندی‌های متنوع، مناسب برای استفاده در فصول بارانی تولید شده است. استفاده از سایز مناسب در پانچو کوهنوردی به شما اجازه می‌دهد که دستانتان را آزادانه حرکت دهید. این پانچو در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. در اندازه S و M با طول لباس 100 و طول آستین 63، مناسب برای افراد تا قد 178 سانتیمتر می‌باشد. اندازه L آن نیز با طول لباس 100 و طول آستین 70، مناسب افراد بالاتر از  قد 178 سانتیمتر است. ابعاد پانچو صخره در حالت بسته‌بندی‌شده، 12*22 سانتیمتر می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های بارز در پانچو بارانی صخره، استفاده از کلاه است. این کلاه عایق، دارای گیره‌های کششی در دو طرف سر می‌باشد. قابلیت موردنظر به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی، کلاه را بر روی سر خود تنظیم کنید. همچنین در قسمت جلویی این کلاه، لبه‌ای طراحی شده است که از صورت شما در مقابل باد و باران محافظت می‌کند.

        پانچو کوهنوردی

می‌توان برای جمع‌بندی به این نکته اشاره کرد که قیمت پانچو صخره مدل التراتارپ کاملا مناسب بوده و با توجه به دوگانه بودن کاربردن آن، خرید لباس بارانی صخره به همه کوهنوردان و طبیعت‌گردان پیشنهاد می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های پانچو صخره مدل التراتارپ

  • جنس پارچه: اولترا سیل نانو و سیلیکون
  • سبک و کم حجم
  • درزهای عایق‌بندی‌ شده
  • دارای کلاه نقاب‌دار و بند قابل تنظیم
  • دارای دو برش موربِ دکمه‌‌ای در قسمت‌های کناری
  • مناسب برای حمل در کوله پشتی
  • دارای کیف کوچک برای بسته‌بندی
جزئیات محصول
47174756

توضیحات

برند
Sakhreh
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
380-420 گرم
وزن
394 گرم
جنس
اولترا سیل نانو و سیلیکون
ابعاد بسته بندی
12*22 سانتیمتر
مناسب برای
طبیعت‌گردی، ترکینگ و سفرهای ماجراجویانه

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود