موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تیشرت جودون 3 دکمه NEBEKA (هیمالیا)

ناموجود

تیشرت جودون 3 دکمه NEBEKA، مناسب استفاده شهری و روزمره

‎585,000 تومان
سایز
راهنمای سایز
سایز دور سینه قدآستین قدلباس
XS 110 76 67
S 120 78 70
M 128 79 72
L 130 83 74
XL 134 84 78
2XL 136 87 83

اعداد بر حسب سانتی‌متر است.

رنگ
  • آبی آسمانی
  • طوسی
  • طوسی روشن
تعداد
مرجع:
183793246
توضیحات

خرید تیشرت جودون 3 دکمه NEBEKA، از برند هیمالیا به همه‌ی افراد توصیه می‌شود. زیرا با نوع طراحی که دارد، مناسب استفاده در روزمره، طبیعتگردی و حتی مکان‌های نیمه رسمی است. اگر برایتان سوال است که چرا از نام نبکا برای این تیشرت استفاده شده؛ باید بدانید «نبکا» یکی از زیرمجموعه‌های برند هیمالیاست که در تولید پوشاک روزمره فعالیت دارد.

تیشرت جودون 3 دکمه NEBEKA ، با الیاف ارگانیک

جنس تیشرت نبکا، از صد در صد پنبه تشکیل شده است. آنهم نه هر پنیه‌ای! پنبه‌ای که در تولید تیشرت جودون 3 دکمه به کار رفته است، 100% به شکل ارگانیک پرورش یافته است. به همین دلیل می‌توانید از ضد حساسیت بودن آن مطمئن باشید.

دلیل استفاده از پنبه در این تیشرت، این است که الیاف لباس‌های پنبه‌ای در گرما، مولکول‌هایشان انبساط پیدا می‌کند، به همین دلیل جریان هوا بیشتر می‌شود و در نهایت شما احساس خنک‌تری نسبت به سایر پوشاک دارید.

حالا خیال نکنید در روزهای خنک نمی‌توانید از تیشرت نبکا استفاده کنید. اگر دقت کرده باشید گفتیم در اثر گرما مولکول‌ها منبسط می‌گردند. پس در سرما نیز مولکول‌های پنبه منقبض می‌شوند و به حفظ گرمای بدن بیشتر کمک می‌کند. به همین دلیل استفاده از تیشرت جودون 3 دکمه NEBEKA برای هر زمانی مناسب است. الیاف آن با توجه به دمای اطراف، عمل می‌کند.

تیشرت جودون 3 دکمه NEBEKA، با طراحی کلاسیک و شیک!

تیشرت نبکا برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است، به همین دلیل از راحتی زیادی برخوردار است. برای حفظ این راحتی، برش و دوخت حرفه‌ای بر تیشرت اجرا شده است. اگر بخواهیم ریز شویم باید بگوییم، استفاده از یقه کش بافت برای تیشرت نبکا، به آن استایل شیکی بخشیده است و از حالت کژوال کمی آن را دور کرده است.

از طرف دیگر برای اینکه یقه، آزاردهنده نباشد، سه دکمه در پایین آن قرار داده‌اند تا پوشیدن لباس به سهولت انجام گیرد. البته لازم به ذکر است دکمه‌های به کار رفته در تیشرت جودان، همگی وارداتی هستند و جنس مرغوب و با کیفیتی دارند.

آستین‌ها کوتاه طراحی شده است، اما لبه‌ی آنها برای اینکه بهتر حالت بگیرد، دارای یک نوار کش بافت است با وجود دوخت کش بافت در لبه آستین، علاوه بر ایستایی بهتر لباس، شیکی و استایل منظم‌تری نیز پیدا می‌کنید.

قیمت تیشرت جودون 3 دکمه NEBEKA در مقایسه با سایر تیشرت‌ها، مناسب است. وقتی می‌گوییم با سایر تیشرت‌ها، یعنی پوشاکی که دقیقا همین ویژگی‌ها را داشته باشد و در یک رده کیفیت قرار بگیرند. هرچه باشد شما در حال خرید کردن از یک برند معتبر ایرانی هستید که در سالهای اخیر، جایگاه خاصی در بین افراد، الخصوص طبیعتگردها باز کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های تیشرت جودون 3 دکمه NEBEKA

  • درای یقه و دور آستین کش بافت
  • قابل استفاده برای هر دو جنسیت آقایان و بانوان
  • مناسب برای استفاده روزمره، پیاده روی، کمپینگ
  • تهیه شده از بهترین متریال پارچه پنبه
  • پنبه 100% ارگانیک و ضد حساسیت
  • دکمه‌های تیشرت وارداتی و بسیار باکیفیت
  • آستین کوتاه و راحتی در پوشش
جزئیات محصول
183793246

توضیحات

برند
Himalaya
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
مناسب برای
استفاده شهری، پیاده‌روی، کمپینگ و سفر
جنس
100% پنبه ارگانیک

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود