موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاور حمل کوله پشتی صخره مدل تراول کاور

خرید کاور حمل کوله پشتی، مناسب کوله‌هایی با حجم 45 لیتر تا 75 لیتر

‎890,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
51174544
توضیحات

آیا از مزایا کاور حمل کوله صخره خبر دارید؟!

اگر می‌خواهید از کوله پشتی‌هایتان در برابر نفوذ باران و نور خورشید مراقبت کنید، خرید کاور حمل کوله یک راهکار بسیار عالی برای شما خواهد بود. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که به یک مسافرت یا طبیعت گردی رفته بودید و به دلیل طولانی بودن مسیر و همچنین به خاطر باران خیلی شدید کوله پشتی و وسایل داخل آن خیس شده باشند و یا بخاطر تابش مستقیم نور خوشید باعث شده کوله پشتی شما براساس نور آفتاب آسیب ببیند. به همین دلیل هر شخصی که اهل مسافرت و رفتن به طبیعت می‌باشد، باید در لیست وسایل مهم و ضروری که همراه خود دارد، یک کیف حمل کوله نیز قرار دهد.

این محصول برای چه نوع کوله پشتی‌هایی استفاده خواهد شد؟

کاور حمل مخصوص کوله یکی از قابلیت‌های مهمی که دارد و بسیار قابل توجه می‌باشد این است که وقتی شما کوله خود را در داخل کاور قرار می‌دهید، می‌توانید متناسب با همان کوله کاور را تنظیم کنید. به این صورت که درب محصول به شکل چسبی و رولی می‌باشد. یعنی در قسمت درب خود یک نوار چسبی دارد و هنگامی که کوله را در آن می‌گذارید کاور به صورت لوله‌ای رول خواهد و تا هر کجا که کوله قرار دارد امتداد خواهد یافت و در آخر برای محکم کاری یک سگک نیز دارد که می‌توان آن را به هم متصل کرد تا درب کاور باز نشود. کیف حمل گنجایش کوله‌هایی که از 45 لیتر تا 75 لیتر حجم دارند را خواهد داشت و به همین دلیل می‌توانید کوله خود را در داخل کیف قرار دهید تا از نفوذ باران و نور مستیقم خورشید به کوله پشتی جلوگیری شود. 

در کیف حمل کوله از پارچه‌ی پلی استر استفاده شده است. پلی استر نوعی الیاف بسیار مقاوم می‌باشد و موجب شده تا این محصول بسیار در برابر رطوبت و باران مقاومت بالایی داشته باشد و نمی‌گذارد کوله و وسایل داخل آن خیس و مرطوب شود.

خصوصیات مهم دیگر از کیف حمل کوله

وزن کاور 290 گرم و ابعاد باز شده‌اش 65*120 سانتی متر می‌باشد و بسیار سبک و متناسب با هر نوع کوله و با توجه به حجمی که قبلاً ذکر کردیم خواهد بود. این محصول به همراه خود یک کاور مخصوص برای راحتی در حمل خود قرار داده است. هنگامی که نیازی به کاور حمل کوله ندارید و می‌خواهید جای زیادی در کوله شما را اشغال نکند، می‌توانید در این کیف مخصوص قرار دهید و با توجه به ابعاد بسته بندی 10*22.5 سانتی متر به راحتی در داخل کوله قرار می‌گیرد. 

 کیف حمل کوله صخره مدل تراول کاور با توجه به نکاتی که گفته شد و با قیمت مناسبی که دارد یکی از کاورهای بسیار عالی برای محافظت از کوله پشتی‌های شما خواهد بود، پس وجود این محصول در چک لیست وسایل کمپینگ شما واجب می‌باشد. 

مشخصات و ویژگی‌های کاور حمل کوله صخره مدل تراول کاور

  • قابل استفاده در کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی
  • مناسب برای کوله‌ها با حجم 45 لیتر تا 75 لیتر
  • مجهز به نوار چسبی و سگک جهت تنظیم کردن با کوله مورد نظر
  • قابل تنظیم متناسب با کوله
  • ساخته شده از پلی استر
  • ابعاد باز شده: 65*120 سانتی متر
  • ابعاد بسته بندی: 10*22.5 سانتی متر
  • وزن: 290 گرم
جزئیات محصول
51174544

توضیحات

برند
Sakhreh
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
260-300 گرم
وزن
290 گرم
ابعاد
65*120 سانتی متر
جنس
پلی استر
ابعاد بسته بندی
10*22.5 سانتی متر
مناسب برای
کوهنوردی، مسافرت، کمپینگ و طبیعت گردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود