0
موارد بیشتر
No produts were found.
موارد بیشتر
No produts were found.

کیسه خواب الیاف صخره مدل دنا300 متوسط

ناموجود
کیسه خواب الیاف صخره تک نفره سه فصل و مقاوم در برابر رطوبت و مناسب برای ارتفاعات کم و شب مانی
‎2,500,000 ¤
رنگ
  • آبی روشن
  • زرد
  • قرمز تیره
تعداد
مرجع:
8691174818447
توضیحات

مشخصات و ویژگی‌ها

  • کیسه خواب الیاف صخره قابل استفاده در کوهنوردی، طبیعت گردی و کمپینگ
  • طراحی شده به صورت مومیایی به همراه جای خواب
  • جنس کیسه خواب الیاف صخره ساخته شده از پلی استر
  • زیپ بسیار بادوام از برند YKK ژاپن
  • دارای الیاف سیلیکونی مرغوب و عایق حرارتی
  • وجود بند برای تغییر سایز دور گردن
  • کیسه خواب الیاف صخره دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • دمای اکستریم منفی 16 درجه
  • دمای لیمیت منفی 2 درجه
  • دمای کامفورت مثبت 3 درجه

کیسه خواب الیاف صخره ؛ یک مومیایی کلاسیک!

شب مانی بدون داشتن کیسه خواب کوهنوردی ممکن نیست! پس اگر برنامه چند روزه در طبیعت‌گردی و کوهنوردی دارید؛ همین حالا اقدام به خرید کیسه خواب الیاف صخره دنا 300 متوسط کنید، زیرا این محصول از الیاف دوخته شده است که وزن سبکی دارد و در کاور جمع می‌شود تا کمترین فضا را در کوله پشتی شما اشغال کند.

طراحی کیسه خواب الیاف صخره مدل دنا 300، طوریست که در قسمت بالایی که عرض شانه قرار می‌گیرد، پهن‌تر است و هرچه به سمت پاها می‌آید، باریک‌‎تر می‌شود؛ به همین دلیل به آن طرح مومیایی کلاسیک می‌گویند. با داشتن کیسه خوابی از جنس الیاف از برند صخره، شما می‌توانید مثل یک مومیایی در دل سرما، گرم بمانید. البته اشتباه فکر نکنید که امکان راحت خوابیدن وجود ندارد! اتفاقا کاملاً برعکس. گرمای مطبوع و فرم قرارگیری پاها بسیار بر روی کیفیت خواب شما تأثیر مثبتی دارد.

این محصول دارای رویه‌ای از جنس پلی استر، محصول کشور کره می‌باشد. مقاومت بسیار بالای این پارچه مانع از پارگی و پوسیدگی می‌شود. در مورد آستر داخلی هم، صخره به عنوان تولید کننده معتبر ایرانی، از پارچه بسیار لطیف استفاده کرده است تا سازگار با بدن انسان باشد. همچنین یک کلاه جادار دارد که سر در آن قرار می‌گیرد و با توجه به وجود بند، می‌توانید برای جلوگیری از نفوذ سرما به داخل، آن را محکم بکشید تا فیکس سر شود.

کیسه خواب الیاف صخره

کیسه خواب الیاف صخره، دارای زیپ‎‌هایی از برند YKK است که کیفیتش برای همه محرز است. این زیپ تولید کشور ژاپن از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین زیپ‌های جهان می‌باشد، زیپ‎‌ها در کیسه خواب دنا به صورت دو طرفه به کار رفته‌اند تا این قابلیت را داشته باشند که در تمامی زوایا به خوبی عمل کنند و در حین استفاده از داخل کیسه خواب الیاف به راحتی باز و بسته شود. همچنین از پایین نیز باز می‌‏شود تا جریان هوای بیشتر و حالت تنفسی داشته باشد.

همانطور که اول اشاره کردیم، کیسه خواب الیاف صخره مدل دنا 300، از الیاف سیلیکونی بسیار با کیفیت که ویژگی سبکی و کم حجم بودن را دارد، دوخته شده است. الیاف سیلیکونی برای مدت طولانی گرما را در خود نگه می‌دارد و از هدر رفت آن جلوگیری می‌کند. همچنین در صورت وجود رطوبت در محیط، مقاومت بالایی نسبت به آن نشان می‌دهند، به همین دلیل الیاف سیلیکونی برای استفاده در مناطق مرطوب انتخاب بهتری نسبت به کیسه‌‌خواب‌های پر هستند.

اما یک ویژگی بارز و جالب این مدل از کیسه خواب الیاف صخره، سایزبندی بودن آن است! یعنی شما با توجه به سایز خودتان می‌توانید اقدام به خرید کنید. با این کار شما ابعادی را انتخاب می‌کنید که نیاز دارید و دیگر نگران حمل بی‌مورد وزن زیاد و یا استرس کوچک بودن را ندارید. قیمت کیسه خواب کوهنوردی صخره، نسبت به محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه است.

برند صخره یکی از برندهای ایرانی که تولید کننده انواع کیسه خواب کوهنوردی خواهد بود. برای مثال کیسه خواب صخره مدل دنا 300 بزرگ که یک نمونه از محصول که دارای ابعاد بزرگ و متناسب با قد و وزن اشخاص طراحی شده است. 

جزئیات محصول
8691174818447

توضیحات

برند
Sakhreh
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
1200-1500 گرم
وزن
1600 گرم
ابعاد
210*80 سانتی متر
مناسب برای
کوهنوردی، بکپکینگ و کمپینگ در آب‌ و هوای نسبتاٌ سرد
بازه دمای Comfort
0 تا 10
بازه دمای Limit
10- تا 0
بازه دمای Extreme
20- تا 10-
دمای Comfort
3+ درجه
دمای Limit
2- درجه
دمای Extreme
16- درجه
نوع پوشش
الیاف
جنس لایه بیرونی
جنس پلی استر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود