موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

فلاسک Sunree مدل VG125

ناموجود

فلاسک مسافرتی سانری VG125 با بدنه دوجداره و حجم 1.25 لیتر

‎668,000 تومان
رنگ
  • سدری تیره
تعداد
مرجع:
65192101540184
توضیحات

بدون فلاسک مسافرتی دل به جاده و سفر زدن، اشتباهی است که کمتر کسی مرتکب آن می‌شود! پای ثابت تمامی برنامه‌ها از طبیعت‌گردی و کوهپیمایی گرفته تا سفر، معمولاً چای و نوشیدنی است. برای داشتن یک نوشیدنی داغ در زمستان و یا یک شربت خنک در تابستان بهترین راه خرید فلاسک مناسب است. فلاسک مسافرتی که بتواند دما را برای مدت زیادی حفظ کند و همراه خوبی برای شما در سفرها باشد.

فلاسک مسافرتی سانری با گنجایش 1.25 لیتری با بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ گزینه مناسبی برای تمام برنامه‌های طبیعت‌گردی، کوهنوردی و حتی مسافرت به شمار می‌رود، زیرا مقاومت بسیار بالایی دارد. این فلاسک با دارا بودن دیواره دو جداره عایق بسیار خوبی برای نگهداری دما است. حالا این دما می‌خواهد گرم باشد یا سرد! فرقی ندارد، فلاسک سانری به خوبی از عهده نگهداری هر دو دما برمی‌آید.

طراحی فلاسک سانری به گونه‌ای است تا بهترین کاربرد را به استفاده کنندگان عرضه کند. برای مثال دسته این فلاسک مسافرتی با داشتن قابلیت بازشوندگی به اندازه معین، امکان باز شدن در مواقع استفاده را می‌دهد و هر وقت کارتان تمام شد، با یک حرکت دسته جمع می‎‌شود و به دیواره فلاسک می‌چسبد تا در جاگذاری حجم کمتری را به خود اختصاص دهد.

فلاسک مسافرتی

فلاسک مسافرتی برند سانری دارای دو درب مجزا است که اولین در به صورت پیچی و عایق اصلی در برابر انتقال حرارت به بیرون محسوب می‌شود و در دوم به عنوان فنجان قابل استفاده است. لایه داخلی این فنجان سطح صیقلی دارد تا به راحتی قابل شست‌و‌شو باشد و لایه بیرونی آن از استیل ضد زنگ تشکیل شده است.

خرید فلاسک مسافرتی

هنگام استفاده از فلاسک مسافرتی Sunree نکات زیر را رعایت کنید:

برای نگهداری بهتر این محصول می‌توانید همیشه قبل از ریختن مایعات گرم ابتدا کمی به آن  Pre-heat دهید؛ یعنی جداره داخلی را گرم کنید. برای این کار فقط کافیست مقدار کمی آب گرم را حدود 3-2 دقیقه در فلاسک مسافرتی نگهدارید تا حرارت آن تمام سطح داخلی فلاسک را گرم کند و از شکستن یا ترک برداشتن در اثر تغییر دمای ناگهانی مصون بماند. بعد از این زمان، آب را تخلیه کنید و مایع گرم دلخواهتان را بدون نگرانی تا جایی که گنجایش دارد، بریزید. بدین صورت همین فرآیند را برای نوشیدنی‌های سرد نیز طی کنید.

سعی کنید بعد از استفاده در فرصت مناسب آن را بشویید. و برای شست و شو بهتر، اگر فکر می‌کنید چیزی به لایه‌ها چسبیده است می‌توانید با آب و سرکه شست‌وشو دهید و تا جای ممکن از مواد زبر و شیمیایی برای شست و شوی فلاسک سانری استفاده نکنید.

اگر میزان دمای آب ورودی 95 درجه باشد، بعد از گذشت 6 ساعت دمای آب  به 84 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، طی 12 ساعت 76 درجه و اگر 24 ساعت تمام مایع را در فلاسک نگهداری کنید دما تا 65 درجه حفظ می‌ماند. فلاسک  مسافرتی سانری با قابلیت حفظ دمای سرد و گرم تا 24 ساعت یکی از گزینه‌های خوب برای کمپینگ و کوهنوردی به حساب می‌آید. بنابراین قیمت فلاسک مسافرتی برند Sunreee نسبت به کیفیت خوبی که دارد کاملاً مقرون بصرفه است و می تواند گزینه مناسب خرید شما باشد تا تجربه یک سفر خوب را برایتان رقم بزند.

مشخصات و ویژگی‌های فلاسک مسافرتی Sunree مدل VG125   

  • مناسب فعالیت‌های کمپینگ و کوهپیمایی و سفر
  • جنس بدنه استیل 304 با رنگ سبز
  • با ابعاد 12 * 10 * 24 سانتی‌متر
  • گنجایش 1.25 لیتری مایعات گرم و سرد
  • وزن حدودی 760 گرم
  • زمان نگهداری دما طی ۶ ساعت در دمای 95 درجه: ۸۴ درجه سانتی‌گراد
  • زمان نگهداری دما طی ۱۲ ساعت در دمای 95 درجه: ۷۶ درجه سانتی‌گراد
  • زمان نگهداری دما طی ۲۴ ساعت در دمای 95 درجه: ۶۵ درجه سانتی‌گراد
  • درب قابل استفاده به عنوان فنجان
  • دستگیره تاشو برای راحتی بیشتر و حمل و نقل آسان‌تر
  • بدنه بسیار مقاوم و ضد نشتی مایعات
جزئیات محصول
65192101540184

توضیحات

برند
Sunree
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
700-900 گرم
وزن
760 گرم
ابعاد
24 * 10 * 12 سانتی‌متر
حجم
1.25 لیتر
جنس بدنه
استیل ضدزنگ
خاصیت دوجداره بودن
دارد
قابل استفاده برای
کمپینگ، طبیعت‌گردی و سفر
ضد نشت
هست
قابلیت حمل نوشیدنی سرد و گرم
دارد
مدت نگهداری نوشیدنی گرم
24 ساعت
مدت نگهداری نوشیدنی سرد
24 ساعت
درب با قابلیت لیوان
دارد
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود