موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

غذای خشک انجمادی آف کوک کرانچ میوه سیب و دارچین

کرانچ میوه خشک انجمادی آف کوک سیب و دارچین 100 گرمی

‎232,400 تومان
رنگ
  • سفید
تعداد
مرجع:
165136431957
توضیحات

کرانچ سیب و دارچین، طعمی لذیذ و استثنایی از برند آف کوک

خرید غذای خشک انجمادی آف کوک این امکان را برای شما به وجود آورده است تا بتوانید هر گونه غذا و میوه‎‌ای را در کوه و قله میل کنید. سیب و دارچین همیشه ترکیب فوق‌العاده اکثر خوراکی‌ها و تنقلات بوده‌اند. شاید خیلی از طرفداران این طعم، هنگام کوهنوردی جای خالی همچین مزه بهشتی را حس کرده‌اند. شرکت کوه ویسی با تولید غذاها و کرانچ میوه خشک به روش انجمادی، خیلی از مشکلات تأمین مواد غذایی در کوه را حل کرده است. تا حدی که با غذای کوهنوردی Off Cook چشیدن طعم لذیذ آن در قله، میسر شده است!

آف کوک کرانچ میوه سیب و دارچین، وزن بسیار سبکی دارد و در کوله پشتی جای زیادی را اشغال نمی‌کند. همه‌ی کوهنوردان از اهمیت سبک نگه‌داشتن کوله پشتی آگاه هستند. بنابراین همیشه حجم و وزن مواد مصرفی مورد توجه قرار می‌گیرد. حمل مواد غذایی تازه به دلیل فاسد شدن عملاً غیرممکن و بسیار حجیم و سنگین است. از جهتی بدن نیاز به تأمین مواد مغذی دارد، از این رو تولیدات غذاها و میوه‌های خشک شدت گرفت، تا در ارتفاع علاوه بر حفظ نیرو و وقت کوهنورد، انرژی لازم را نیز به او بدهد. امروزه کوهنوردان با خرید کرانچ میوه خشک برند آف کوک حتی تنقلات بین راه را نیز تأمین می‌کنند، تا بدن در اثر فعالیت زیاد، دچار ضعف نشود.

طریقه خشک کردن کرانچ میوه سیب و دارچین

غذای خشک انجمادی آف کوک از ترکیب کرانچ میوه مانند سیب و دارچین تشکیل شده است. خشک کردن به روش انجمادی معمولاً با خشک کردن مواد غذایی به روش دهیدراته متفاوت خواهد بود. در روش دهیدراته مواد غذایی با توجه به گردش هوای گرم وخشک، آب خود را از دست می‌دهند اما در روش انجمادی مواد غذایی منجمد شده در خلاء قرار گرفته می‌شوند و با تبدیل کردن یخ به بخار آبی که از مواد غذایی و یا میوه خارج شده است را مجدداً بازگرداننده می‌شود و به شکل کاملاً موثری خشک می‌شوند. 

یک نکته بسیار جالب و مهم اینکه در غذای خشک انجمادی زمانی که می‌خواهید غذا را مصرف کنید باید در عرض 15 دقیقه حدود 2 لیوان آب بریزید تا به خوبی جا بیوفتد تا که بتوانید غذا را میل کنید. در حالی که در مصرف کرانچ میوه سیب و دارچین دیگر نیاز به اضافه کردن آب نیست، سیب و دارچین در اصل سیب با طعم دارچین است که بسیار ترد و کرانچی می‌باشد و با وجود همچین محصولی می‌توانید با خیال راحت در کوه به عنوان میان وعده میوه بخورید و از طعم آن نهایت لذت را ببرید.

مشخصات و ویژگی‌های Off Cook کرانچ میوه سیب و دارچین

  • ایده آل برای کوهنوردی، طبیعت‌گردی و کمپینگ
  • بدون نیاز به آماده سازی
  • خشک شده به روش انجمادی
  • مواد تشکیل دهنده کرانچ میوه : سیب و دارچین
  • وزن کرانچ میوه: ۱۰۰ گرم
  • تاریخ انقضاء: ۲۰ سال پس از تولید
  • بهترین زمان استفاده از کرانچ میوه ۵ تا ۱۰ سال
جزئیات محصول
165136431957

توضیحات

برند
Off Cook
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
100 گرم
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت‌گردی و کمپینگ
نوع غذا
کرانچ میوه
طعم
سیب و دارچین

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود