0
موارد بیشتر
No produts were found.
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوار وینداستاپر Wedze مدل Piste500

ساخته شده از دولایه پارچه‌ی پلار و وینداستاپر، مناسب آقایان و بانوان

‎1,250,000 ¤
سایز
راهنمای سایز
سایزدور کمردور رانقد فاققد شلوار
S402926105
M423026106
L443026107
XL463126107
2XL483227108
3XL503328109

اعداد بر حسب سانتی‌متر است.

رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
38502443358
توضیحات

مشخصات و ویژگی‌ها

  • شلوار وینداستاپر Wedze مناسب برای کوهنوردی، کوهپیمایی و اسکی در برف و یخ
  • استفاده شده از پلار در لایه‌ی داخلی شلوار به عنوان عایق حرارتی جهت گرم نگهداشتن بدن
  • جنس لایه‌ی دوم ساخته شده از پارچه‌ی وینداستاپر
  • دارای گتر در انتهای دمپای شلوار با دهانه‌ی کشی مقاوم به عنوان یک محافظ برای پاهای شما در برابر آسیب، خط و خَش
  • وجود زیپ جهت تنظیم دمپای شلوار وینداستاپر Wedze
  • دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و باد
  • مجهز به یک کمربند داخلی با قابلیت تنظیم شونده با چسب
  • وجود دو جیب بر روی شلوار وینداستاپر Wedze

شلوار ترکینگ wedze، لباسی که گرما را به شما هدیه می‌دهد!

شلوار وینداستاپر Wedze یکی از پوشاک‌های مهم و با اهمیت در بین دیگر تجهیزات کوهنوردی محسوب می‌شود. علاقه مندان به برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت گردی قطعاً می‌دانند که در مناطق کوهستانی همیشه شاهد شرایط جوی هوا خواهند بود و در این مواقع به لباس‌های مناسب برای کوهنوردی نیاز دارند. برای مثال در فصل پاییز و زمستان که امکان بارش باران و برف در کوه وجود دارد، پوشیدن یک شلوار پلار کوهنوردی می‌تواند از شما در برابر نفوذ سرما محافظت کند. 

شلوار کوه نوردی wedze، لباسی زمستانه

شلوار وینداستاپر Wedze از دو لایه پارچه ساخته شده است. در لایه‌ی اول یعنی روی از پارچه‌ی وینداستاپر قرار گرفته که باعث تنفس پذیری، ضدباد و تا حدودی ضدآبی شلوار کوهنوردی می‌باشد. یکی از نکات اصلی این محصول تنفس پذیری آن خواهد بود. هنگامی که در زیر باران پیاده روی می‌کنید، ممکن است بدنتان به وسیله‌ی تعریق زیاد خیس شود. شلوار ترکینگ ودز به دلیل تنفس پذیری بودن آن باعث شده تا در اثر تجمع زیاد عرق بدنتان خیس نشود تا بتوانید در حین پیمودن مسیر کوهنوردی احساس بهتری داشته باشید. علاوه بر این وجود پارچه‌ی وینداستاپر در برابر نفوذ سوز باد به شدت مقاوم می‌باشد. به همین خاطر در روزهایی که که دمای هوا بالاست اما باد بیشتری می‌وزد، می‌توانید شلوار wedze را به تنهایی حتی بدون استفاده از بیس لیر نیز بپوشید.
لایه‌ی دوم شلوار وینداستاپر Wedze یعنی داخل آن از پلار استفاده شده است. پلار نوعی عایق برای گرم نگهداشتن بدن می‌باشد که به هیچ وجه نمی‌گذارد بدن به مدت طولانی خیس بماند و باعث عبور آب و بخار آباز بدن می‌شود. با توجه به این ویژگی‌ پلار موجب خواهد شد تا بدن شما گرم‌تر بماند.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های شلوار کوهنوردی زمستانه!

شلوار وینداستاپر Wedze با وجود دو چسب در طرفین سایز شدن می‌باشد و به آسانی و راحتی طبق آناتومی و ساختار کمرتان تنظیم خواهد شد. شاید برای خیلی از افراد پیش آمده باشد که به سختی بتوانند یک شلوار کوهنوردی پیدا کنند که در تمام نقاط به راحتی سایز شود؛ گاهی در قسمت ساق و ران بسیار اندازه است اما وقتی به کمر می‌رسد، بسیار سخت می‌شود و یا بالعکس! برای رفه کردن این مشکل علاوه بر سایز اصلی و فیکس شلوار، دو کش در قسمت پهلو دوخته شده است تا هم پوشیدن را برای شما راحت‌تر کند و هم آسان‌تر در بدن تناسب پیدا کند.
از ویژگی‌های طلایی و بارز شلوار وینداستاپر Wedze که می‌توانید آن را با سایر شلوارهای وینداستاپر متمایز می‌کند، علاوه بر جنس خوب و باکیفیت، وجود زیپ در قسمت ساق پا خواهد بود که امکان تنظیم سایز را در قسمت دمپا برای شما مهیا می‌کند. مورد دیگر این شلوار می‌توان به وجود گتر در هر دو طرف دمپا اشاره کرد که باعث می‌شود تا پاهای شما را در برابر ضربات و فشارهای وارده در امان نگهدارد. 
از هرچه که بگذریم، از وجود جیب و کاربردهایش در شلوار وینداستاپر Wedze نمی‌توان گذشت! هر فردی که تا حالا به کوهنوردی رفته باشد از کاربرد جیب در شلوار ترکینگ با خبر است. شلوار Wedze مدل Piste500 از دو جیب در قسمت جلو آن و در کناره‌ها قرار گرفته که می‌توانید وسایلی همچون دستمال، کیف پول و هر وسیله‌ی مهم را در داخل آن بگذارید و به دلیل ریپ‌دار بودن آن از افتادن و مفقود شدن وسایلتان جلوگیری خواهد کرد. 
شما با خرید شلوار کوهنوردی ودز می‌توانید در هر برنامه کوهنوردی و اسکی با توجه به شرایط برف و باران استفاده کنید و بدنتان را در برابر نفوذ سرما و سوزش باد حفظ خواهد کرد. برای تهیه این شلوار می‌توانید با خیال راحت از طریق سایت سیاه کمان خریداری بفرمایید. 
جزئیات محصول
38502443358

توضیحات

برند
Wed'ze
کشور مبدا برند
فرانسه
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
خاصیت ضد آب
دارد
مناسب برای
اسکی، کوهنوردی،زمین‌های برفی و یخی
جنس پارچه داخلی
پلار
جنس پارچه خارجی
وینداستاپر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود