0
موارد بیشتر
No produts were found.
موارد بیشتر
No produts were found.

جوراب کوهنوردی Crivit

مقاوم در برابر ساییدگی و سایش، طراحی شده بر اساس آناتومی قوس پا

‎190,000 ¤
رنگ
  • خاکستری
تعداد
مرجع:
2042
توضیحات

مشخصات و ویژگی‌های جوراب کوهنوردی Crivit

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • قابل استفاده در کوهنوردی و طبیعت گردی
  • دارای ساق‌های بلند جهت محافظت کردن از پا در پیمایش‌های طولانی 
  • مقاوم در برابر ساییدگی و سایش 
  • طراحی شده بر اساس آناتومی قوس پا
  • مناسب فصل زمستان
  • قابلیت شستشو آسان با دست و یا ماشین لباسشویی
  • ساخته شده از الیاف پنبه و پلی استر

جوراب کوهنوردی کریویت، مناسب پیمایش‌های طولانی

خرید جوراب کوهنوردی crivit یک انتخاب عالی برای کوهنوردی و کمپینگ است. شما برای محافظت از پاهای خود نیازمند یک جوراب کوهنوردی بسیار عالی و دارای جنس با کیفیت هستید تا در زمان قرار گرفتن پا در داخل کفش کوه دچار فشار و آسیب‌های احتمالی نشود. جوراب طبیعت گردی کریویت یک نمونه عالی و یک محافظ و همراه خوب برای شما خواهد بود. حال در ادامه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود در این محصول می‌پردازیم. 

آشنایی با متریال به کار رفته در این محصول 

جوراب کوهنوردی کریویت نوعی جوراب با ساق متوسط می‌باشد که از ترکیب پنبه و پلی استر تولید شده است. وجود این دو ترکیب باعث می‌شود تا جوراب کوهنوردی کریویت گرما دهی بالایی داشته باشد و در فصول سرد سال محافظ خوبی برای پاهای شما در برابر سرما است. از ویژگی‌های بسیار عالی این محصول تنفس پذیری بودن جوراب کریویت می‌باشد و علاوه بر این نکته قابلیت جذب رطوبت بالایی نیز خواهد داشت. هنگامی که در پیمایش‌های طولانی در مناطق کوهستانی به سر می‌برید، به دلیل ماندگاری طولانی مدت پا در جوراب و کفش کوهنوردی، پای شما دچار تعریق زیاد که این مسئله باعث به وجود آمدن آسیب‌های احتمالی مانند قارچ یا تاول خواهد شد. شما دوستان کوهنورد در این صورت به یک جوراب کوهنوردی که دارای قابلیت جذب رطوبت بالا نیاز دارید تا پای شما را خشک نگهدارد.

دیگر قابلیت‌های جوراب طبیعت گردی crivit

از ویژگی‌های جوراب کوه کریویت می‌توان به گرما بخشی بالای آن اشاره کرد. جوراب کوهنوردی کریویت بخاطر وجود الیاف پنبه و لاکرا باعث شده تا در فصل زمستان یک محافظ خوب و گرمابخشی برای پاهای شما باشد. پا هر انسانی قلب دومش است و یکی از مراقبت و محافظت کردن از آن بسیار ضروری و پراهمیت خواهد بود. پس لازم است که از جوراب یا کفش کوه مناسبی استفاده شود تا هم از پای خود مراقبت کنید و هم اینکه در هنگام گام برداشتن احساس بهتر و مطلوب‌تری داشته باشید. 

با خرید اینترنتی جوراب کوهنوردی کریویت می‌توانید بیشتر از قبل مراقب پاهای خود باشید علی الخصوص در فصل زمستان و در کنار همه این ویژگی‌ها می‌توانید آرامش بیشتر و احساس بهتری به کوهنوردی خود در مناطق بکر کوهستانی ادامه دهید. قیمت این محصول با کیفیت بسیار مناسب خواهد بود پس واجب شد با توجه به ویژگی‌های مطرح شده و قیمت مناسبی که دارد جوراب کوهنوردی کریویت را در سبد خرید خود قرار دهید و هر موقع که قصد کوهنوردی را داشتید آن را بپوشید. 

جزئیات محصول
2042

توضیحات

برند
Crivit
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
جنس
الیاف پنبه‌ای، پلی استر
مناسب برای
کوهنوردی و طبیعت گردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود