سرشعله شلنگ دار berg مدل stove b-16

سرشعله کوهنوردی 760 گرمی، دارای کیف حمل، بسیار کاربردی و مقاوم

‎1,900,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
240807158075
توضیحات

مشخصات و ویژگی‌های سرشعله کوهنوردی berg

  • قابل استفاده در کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و مسافرت
  • مجهز به سه مشعل با حرارت نسبتاً بالا
  • دارای سه پَره تاشو جهت قرار دادن راحت ظروف پخت و پز
  • وجود یک فندک برای روشن کردن سرشعله 
  • مجهز به سه پایه تاشو جهت ایستادگی بهتر و ایمن‌تر بر روی زمین 
  • دارای یک شلنگ 60 سانتی متری جهت متصل کردن به کپسول گاز و انتقال سوخت به سرشعله
  • وجود یک کاور و کیف جهت حمل آسان و بهتر سرشعله

آشنایی با سرشعله کوهنوردی برگ و قابلیت‌های آن

خرید سرشعله کوهنوردی یکی از ابزارهای بسیار کاربردی و کاملاً بهینه می‌باشد. سرشعله مسافرتی مدل‌های گوناگون هستند اما سرشعله berg از نوع شلنگ دار خواهد بود. حتماٌ برایتان پیش آمده که برای کوهنوردی و طبیعت گردی به مناطق بکر کوهستانی رفتید اما به دلیل نبودن وقت کافی فرصتی برای درست کردن آتیش نداشتید. در این موقعیت‌ها یک اجاق گاز مسافرتی به کمک شما خواهد آمد. 

این محصول از چه اجزایی تشکیل شده است؟

سرشعله سفری شامل سه عدد مشعل، سه عدد پَره، سه عدد پایه، یک عدد شلنگ و یک فندک می‌باشد. زمانی که در یک مکان زیبا جهت درست کردن صبحانه اقامت کردید و زمانی کافی برای آتیش و جمع کردن هیزم ندارید. در این لحظات شما یک کپسول گاز و یک سرشعله کوهنوردی نیاز خواهید داشت. نحوه استفاده از این محصول با کیفیت از برند berg به این صورت است که ابتدا شلنگ 60 سانتی را به کپسول گاز متصل می‌کنید و سپس با فندکی که در زیر سرشعله قرار دارد سه مشعل موجود در محصول را روشن خواهید کرد. یکی از حسن‌های سرشعله وجود پایه‌ها می‌باشد. زیرا به وسیله‌ی آن می‌توانید راحت‌تر و بهتر اجاق گاز سفری را بر زمین قرار دهید و آشپزی کنید. 

نکته بعدی سرشعله کوهنوردی برگ این است که با دارا بودن سه پَره می‌توانید ظروف‌های پخت و پز خود را بر روی آن قرار دهید و به آسانی از آشپزی خود لذت ببرید. یکی دیگر موارد بسیار عالی این محصول حمل آسان و مطمئن سرشعله کوهنوردی خواهد بود. اجاق گاز کوهنوردی به دلیل تاشو بودن پایه و پَره‌ها این امکان را به شما می‌دهد که راحت‌تر سرشعله را با خود حمل کنید.

یکی از اقلام‌های کاربردی کاور و کیف مخصوص برای حمل آسان اجاق گاز سفری می‌باشد. زمانی که شما به سرشعله کوهنوردی نیازی ندارید و با جمع کردن پایه و دیگر اجزای آن می‌توانید با خیال راحت سرشعله سفری را در جایگاه مخصوص خود قرار داده و با آرامش بیشتر به هر کجا که می‌خواهید آن را حمل کنید. 

قطعاً جمع آوری هیزم و درست کردن آتیش یک حس و حال بسیار عالی در طبیعت برای آدم به وجود خواهد آورد. اما در مواقعی که میزان مسافت در کوه زیاد و شما یک محدوده زمانی برای طی کردن مسیر را دارید. پس شما به یک ابزاری نیاز خواهید داشت که در مواقع لزوم از آن استفاده کنید و این ابزار سرشعله کوهنوردی برگ می‌باشد. برای هر کوهنورد و طبیعت گرد خرید سرشعله برگ از واجبات خواهد بود. پس به سایت سیاه کمان مراجعه کن و این محصول با کیفیت را از آن خود کن تا در برنامه‌های کوهنوردی راحت و با آرامش بیشتری از مناظر اطراف و از آشپزی کردن در طبیعت لذت ببرید. 

جزئیات محصول
240807158075

توضیحات

برند
berg
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
700-900 گرم
بازه وزن
760 گرم
ابعاد بسته بندی
11*90 سانتی متر
مناسب برای
کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و مسافرت
اقلام همراه
کاور و کیف مخصوص حمل
طول شلنگ
60 سانتی متر
ابعاد باز شده
11.5*18 سانتی متر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود