چادر 3-4 نفره Berg مدل Tent 1102

دارای ظرفیت سه الی چهار نفره، مناسب برای سه فصل سال

‎4,300,000 تومان ‎5,600,000 تومان-‎1,300,000 تومان
رنگ
  • آبی روشن
  • نارنجی
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
2980715847243
توضیحات

چادر کوهنوردی berg یک سرپناهی ایمن و مطمئن

کسانی که اهل کوهنوردی و کمپ زدن در مناطق کوهستانی و طبیعت هستند، خرید چادر کوهنوردی یکی از واجبات و پر اهمیت‌های لوازم کوه می‌باشد. چادر طبیعت گردی نیز همانند تجهیزات کمپینگ دیگر به کیفیت و اینکه در چه نوع برنامه کوهنوردی کاربرد دارد را نیز بررسی شود. چادر مسافرتی برگ یک محصولی با ظاهری فوق‌العاده زیبا و شیک یکی از کاربردی‌ترین و کارآمدترین از میان دیگر تجهیزات کمپینگ خواهد بود. 

خرید چادر مسافرتی و قابلیت‌هایی که باید با آن آشنا شوید!

این محصول کاربردی در مسافرت‌های طولانی و با ظرفیت حدود سه الی چهار نفر به راحتی قابل استفاده خواهد بود. چادر کوهنوردی berg یک محصول دو پوش می‌باشد که در برابر بارش باران نسبتاً ضدآب است. برای اینکه بتوانید یک سرپناهی داشته باشید باید نحوه درست برپا کردن چادر مسافرتی را یاد بگیرید تا یک فضای راحت و کاملاً امنی را برای خود فراهم کنید. حال به نحوه نصب چادر و اجزای به کار رفته در آن توجه کنید!

همان طور گفته شد، چادر کوهنوردی برگ دوپوش می‌باشد. برای اینکه بتوانید پوش اول را نصب کنید شما احتیاج به دو عدد میله آلومینیومی 8.5 میلی متری، پانزده عدد میخ و تعداد طناب دارید تا به وسیله‌ی آن‌ها چادر کوهنوردی بر روی زمین فیکس و محکم شود. ابعاد محصول 360*180*130 سانتی متر می‌باشد که ظرفیت سه نفر با وسایل و تجهیزات و یا چهار نفر را خواهد داشت. قسمت داخلی یعنی همان پوش اول از جنس پلی استر تنفسی 190T است و باعث شده تا رطوبت و خیسی چادر کوهنوردی را سریع خشک کند. 

زمانی که پوش اول چادر کوهنوردی برگ کاملاً نصب و بر روی زمین فیکس شد. پوش دوم را می‌توانید بر روی پوش اول قرار دهید. حال پوش دوم چه تاثیری بر چادر مسافرتی خواهد گذاشت؟ هنگامی که پوش دوم بر این محصول وجود دارد باعث می‌شود ضدآبی چادر کوهنوردی بیشتر از قبل شود و داخل چادر مسافرتی را خشک و گرم نگهدارد. پوش دوم یعنی لایه دومی که بر روی پوش اول قرار می‌گیرد از جنس پلی استر می‌باشد و دارای قسمتی است که حالت توری مانند دارد. حال شما یک چادر مسافرتی برگ سه الی چهار نفره خواهید داشت که تا حدودی ضدآب می‌باشد و بسیار مقاوم و محکم است و برای یک شب بانی و لذت در از طبیعت اطراف آماده خواهد بود. 

یکی دیگر نکات این محصول حجم کم و سبک بودن چادر کوهنوردی در حالت بسته شده است که می‌توانید با قرار دادن در کاور مخصوص حمل خود به راحتی می‌توانید با خود به هر کجا که خواستید ببرید و در موقعیت‌ها خاص و شب بانی‌ها از آن استفاده کنید و یک روز و شب فوق‌العاده خوب و با آرامش و راحتی سپری کنید. 

چادر کوهنوردی برگ مدل Tent 1102 شاید از لحاظ قیمت مناسب نباشد اما با توجه به کیفیت و ایده آل بودن این محصول از برند berg شما یک چادر مسافرتی کاملاً با کیفیت و کاربردی را به همراه خود خواهید داشت. پس اگر به دنبال یک سرپناه ایمن و مطمئن می‌گردید، خرید چادر مسافرتی برگ را به شما توصیه می‌کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های چادر کوهنوردی Berg

  • مناسب سه فصل
  • قابل استفاده در کوهنوردی، مسافرت، کمپینگ، طبیعت گردی
  • پوش اول و دوم ساخته شده از پلی استر تنفسی
  • تا حدودی ضد آب و بسیار مقاوم
  • اجزای چادر کوهنوردی شامل؛ دو عدد میله آلومینیومی 8.5 میلی متری
  • 15 عدد میخ و تعداد طناب جهت فیکس و محکم کردن چادر 
  • مجهز به پوش دوم جهت خشگ و گرم نگهداشتن چادر
  • ابعاد چادر: 360*180*130 سانتی متر
  • وزن: 3300 گرم
جزئیات محصول
2980715847243

توضیحات

برند
berg
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
2900-3400 گرم
وزن
3300 گرم
ابعاد
360*180*130 سانتی متر
جنس
پلی استر تنفسی
مناسب برای
کوهنوردی، کمپینگ، مسافرت، طبیعت گردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود