موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

طناب پاراکورد فینو 30 متری مدل DJ0200

ناموجود

طناب پاراکورد فینو 30 متری با قطز 3.7 میلی‌متر

‎84,000 تومان
cube
تعداد
مرجع:
175262990165
توضیحات

خرید طناب پاراکورد یکی از اولویت های شما در تهیه لوازم در سفرها و حتی زندگی روزمره است. احتمالاً با خود می‌گویید یک طناب پاراکورد با طول 30 متر به چه دردی می‌خورد؟! اگر به دنبال جواب این سوال هستید؛ حتماً کاربردهای طناب پاراکورد جادویی برند فینو را در ادامه بخوانید تا متوجه شوید چقدر به خرید طناب پاراکورد فینو احتیاج داشته‌اید و از آن بی‌خبر بودید!

بیش از 30 کاربرد در طناب پاراکورد فینو!

حتماً از ضرورت همراه داشتن کیف کمک‌های اولیه آگاهید. حالا می‌گوییم که طناب پاراکورد درست مثل داشتن کیف کمک‌های اولیه ثانویه است. همانقدر ضروری؛ همانقدر پر کاربرد!

اولین و بارزترین کاربرد طناب پاراکورد، معمولاً برای بستن اشیا است. اما وقتی به صورت تخصصی در زمینه بقا بخواهید از آن استفاده کنید، آن وقت است که سورپرایز می‌شوید. اولین کار، بافتن دستبند بقا است که این روزا بین بوشکرفترها و طبیعت‌گردها بسیار محبوب شده است. حتماً فکر نمی‌کنید تنها برای زیبایی و اکسسوری باشد؛ درست است؟! اگر در طبیعت کاربرد دارد، قطعاً کارایی بیشتری نیز دارد. این دستبندها در اصل طنابی‌اند که به صورت شیک در دسترس شما هستند تا در زمان نیاز دستبند را باز کنید و از طناب آن‌ها برای کارهای متفاوتی بهره ببرید. مثلاً اگر نیاز به برپایی آتش دارید اما کبریت و مواد قابل اشتعال ندارید؛ طناب پاراکورد را آنقدر به چوب بکشید تا اصطکاک کافی به وجود آید و در نهایت منجر به ایجاد جرقه و برپایی آتش گردد! معرکه است، مگر نه؟!

اگر حواستان نباشد، ممکن است وسایلتان در اثر برخورد با اجسام سخت و تیز دچار پارگی شود. برای جلوگیری از پارگی بیشتر یا محکم نگه‌داشتن‌های ضروری، بهترین راهکار بهره بردن از طناب پاراکورد فینو 30 متری است؛ حتی برای بند کفش نیز بهترین گزینه محسوب می‌شود.

امیدواریم همیشه صعود و گشت‌وگذار موفق و سلامتی داشته باشید، اما اگر به هر نحوی خودتان یا همنوردتان دچار آسیب شد، می‌توانید استفاده‌های متعددی از طناب پاراکورد جهت حفظ ایمنی انجام دهید. مثلاً با آن اتل درست کنید، یا بالای زخم ببندید تا جلوی شریان خون زیاد را بگیرد. حتی اگر لازم است، با رشته‌های طناب شروع به بخیه زدن کنید!

اگر پیک نیک در کنار دریاچه را انتخاب کردید و چوب ماهیگیری یادتان رفته است، سریع طناب پاراکورد فینو را به نوک انگشت خود ببنید و در سر دیگر آن یک جسم تیز، مانند درب قوطی‌های نوشابه را به قلاب تبدیل کنید و بنشینید تا ماهی به سراغ طعمه بیاید. واقعاً هیجان انگیزترین اتفاقات زمانی رخ می‌‎دهند که با تجهیزات کم، کار بزرگ انجام دهید.

دلتان می‎خواهد استراحت کنید اما ننو یادتان رفته است؟ با طناب پاراکورد فینو شما می‌‎توانید خودتان ننو درست کنید. اگر وقت دارید، تور بافی کنید. اگر نیاز به استراحت کوتاه دارید؛ کافی است به کمک دو تکه چوب و پارچه، حالت ننو را با طناب پاراکورد فینو عملی کنید.

درست کردن نردبان ضروری، تعمیر لباس‌های پاره شده، استفاده به عنوان کمربند، بالا کشیدن اجسام از درخت و ارتفاعات، ساختن پناهگاه و تخت آویز، نصب لوازم به بیرون کوله پشتی، ساخت ابزار شکار، بستن حیوانات به درخت و مانع، ساخت کیسه‌های نگهداری مواد غذایی در کمپ، بستن قایق در کنار رود تنها چند مورد دیگر از کاربردهای طناب پاراکورد فینو است.

واقعاً باور کردنی نیست یک طناب که از هفت رشته نازک تشکیل شده است، این حجم از کارایی را در خود جای داده باشد. مخصوصاً که قیمت طناب پاراکورد فینو 30 متری به طرز باورنکردنی ارزان است. این‌همه امکانات و کیفیت با یک قیمت به صرفه، باعث می‌‎شود حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، برای روزهای آینده خودتان این طناب پاراکورد جادویی را تهیه کنید.

حقیقت این است همراه داشتن همچین طنابی باعث به وجود آمدن احساس اطمینان و آرامش می‌شود. اگر به دنبال داشتن این حس هستید، همین حالا اقدام به خرید طناب پاراکورد فینو 30 متری کنید.

مشخصات و ویژگی‌های طناب پاراکورد فینو 30 متری

  • سبک و کم حجم با قابلیت استحکام بالا
  • تشکیل شده از 7 رشته نخ تابیده شده‌ی مجزا به‌هم
  • مناسب برای برنامه‌های کوهنوردی، طبیعت‌گردی، کمپینگ و ماجراجویی
  • جنس: پارچه 
  • قطر: 3.7 میلی‌متر
  • طول طناب پاراکورد: 30 متر
  • وزن رول 30 متری: 220 گرم
جزئیات محصول
175262990165

توضیحات

برند
Fino
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
220 گرم
قطر
3.7 میلی‌متر
طول
30 متر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود