موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ماهیتابه Snow Hawk مدل SN-F20

ناموجود

ماهیتابه کوهنوردی اسنو هاک با بدنه آلومینیومی نچسب

‎490,000 تومان
رنگ
  • *طوسی*
تعداد
مرجع:
95187116351
توضیحات

خرید ماهیتابه کوهنوردی برای دوست‌داران آشپزی در طبیعت خیلی واجب است، زیرا همه خوب می‌دانیم چقدر سخت است ظروف پخت و پز خانگی را تا دل طبیعت حمل کرد. از این رو طراحان تجهیزات کوهنوردی برای رفع این مشکل دست به تولید ظروف مخصوص زدند. خرید ماهیتابه کمپینگ اسنو هاک مدل SN-F20 یکی از آنها است. البته می‌توانید برای فعالیت های کوهنوردی و کمپینگ خود ست ظروف اسنو هاک را هم تهیه کنید.

چرا خرید ماهیتابه کمپینگ اسنو هاک را توصیه می‌کنیم؟

در برنامه‌های کمپینگ و طبیعت‌گردی آشپزی می‌تواند بسیار آسان و دلپذیر باشد، البته اگر از تجهیزات مناسبی مانند ماهیتابه کمپینگ استفاده شود. ماهیتابه کمپینگ اسنوهاک با داشتن وزن حدود 220 گرم، امکان حمل بسیار آسانی را به کوهنوردان می‌دهد و با توجه به ابعاد مناسب آن، فضای زیادی را در کوله پشتی اشغال نمی‌کند. اما با این ریزه میزه بودن، خوب از پس پخت و پز در طبیعت بر می‌آید. به قول معروف فلفل نبین چه ریزه!

ماهیتابه کوهنوردی اسنو هاک از جنس آلومینیوم آنودایز تولید شده است که مقاومت آن را در برابر خط و خش و حرارت تا دو برابر افزایش می‌دهد. برای سهولت در پخت و پز، روی آلومینیوم نیز یک لایه تفلون نچسب به کار رفته تا مانع از چسبیدن مواد غذایی شود.

ماهیتابه کوهنوردی

همه خوب می‌دانیم ظروف داغ برداشتنشان از روی حرارت بسیار سخت است، زیرا دسته اگر از جنس خود ماهیتابه باشد، به همان اندازه داغ و غیرقابل لمس می‌شود. اگر با این مشکل رو به رو شدید، داشتن یک دستگیره ظروف راه حل مناسبی برای شما است. ولی ماهیتابه کمپینگ Snow Hawk مدل SN-F20 با داشتن دسته‌ تاشو و ضد زنگ به راحتی به شما امکان برداشتن از روی حرارت را می‌دهد. یادتان باشد وقتی از حرارت پخت و پز صحبت می‌کنیم، به طور حتم منظورمان آتش نیست! اگر مخالف برپا کردن آتش در طبیعت هستید، می‌توانید از گاز و سر شعله‌ مخصوص کوهنوردی و کمپینگ که در سایزهای مختلف هستند، بهره ببرید.

قیمت ماهیتابه کوهنوردی برند Snow Hawk مدل SN-F20 با توجه به نوع کیفیت و راحتی که ارائه می‌دهد، بسیار اقتصادی و به صرفه است. تجربه‌ی خوب کمپینگ با آشپزی در طبیعت برای شما زیباتر از هر زمان دیگری خواهد بودلذت آشپزی در طبیعت را در سایت سیاه کمان مطالعه کنید تا با عزمی راسخ راهی طبیعت‌گردی شوید.

مشخصات و ویژگی‌های ماهیتابه کمپینگ Snow Hawk مدل SN-F20

  • قابل استفاده در برنامه‌های کمپینگ، کوهنوردی، طبیعت‌گردی و سفر
  • از جنس آلومینیوم آنودایز شده با روکش نچسب تفلون
  • دارای دسته تاشو از جنس استیل ضد زنگ
  • ابعاد: 20 * 4 سانتی‌متر
  • وزن: 220 گرم
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای کاور حمل توری
  • دارای استاندارد ISO 9001
جزئیات محصول
95187116351

توضیحات

برند
Snow Hawk
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
220 گرم
ابعاد
20 * 4 سانتی‌متر
جنس
آلومینیوم آنودایز
طول دسته
16.5 سانتی‌متر
جنس دسته
استیل ضدزنگ
قابل استفاده برای
کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت‌گردی و سفر
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود