موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Masters مدل Scout

ناموجود

باتوم تلسکوپی مسترز اِسکوت با خاصیت آنتی شوک

‎800,000 تومان
رنگ
  • قرمز روشن
  • سبز روشن
تعداد
مرجع:
توضیحات

باتوم کوهنوردی از برند معتبر Masters مدل Scout نمونه ی بارز یک باتوم تلسکوپی با تعادل بین قیمت و ویژگی های مناسب است. این باتوم کوهنوردی که یکی از بهترین های کالکشن باتوم مسترز است، دارای خصوصیات منحصر بفردی می باشد. به نحوی که این عصای کوهنوردی را تبدیل به یکی از اولین انتخاب های کوهنوردان کرده است. باتوم تلسکوپی از برند مسترز فشار وارد بر مفاصل شما را حین فعالیت کاهش می دهد. علاوه بر این، باتوم های کوهنوردی از مزایای زیادی برخوردارند، به طوری که به غیر از کاهش فشار زانوها خصوصاً در مواقع حمل کوله پشتی های سنگین، برای ارزیابی مسیری که باید از آن عبور کنید، مفید واقع می شود. شایان ذکر است که از فواید عصای کوهنوردی می توانیم به حضورش به عنوان آتل یا ساخت یک تخت برای حمل بیمار نیز اشاره کنیم. اما امیدواریم که شاهد این تجربیات نباشید.

ویژگی های منحصربفرد این باتوم تلسکوپی

باتوم کوهنوردی به لطف سیستم CSS Anti Shock دارای فنرهای داخلی است که شدت ضربه های ناگهانی وارد شده به شما را خصوصاً در سراشیبی کاهش می دهد. دسته ی این باتوم تلسکوپی از جنس چوب پنبه ضدلغزش مدل سازی گشته است. این متریال خاصیت جذب رطوبت دارد و بهترین انتخاب برای آن دسته از کوهنوردانی می باشد که دستشان عرق می کند؛ علاوه بر این لرزش باتوم را تا حد زیادی کم می کند. در مسیرهای کوهنوردی شما با فراز و نشیب های مختلفی رو به رو می شوید و در صورت برخورد با هر شیب و ارتفاع، شما نیاز متفاوتی از قد باتوم رو به رو می شوید و نیاز به تغییر قد آن دارید و هر چه این اتفاق راحت تر صورت پذیرد؛ سرعت برنامه ی شما بیشتر می شود. با توجه به این که سیستم قفل این عصای کوهنوردی، تلسکوپی است. این ویژگی موجب راحتی و سرعت بیشتر در تنظیم طول باتوم می شود.

این عصای کوهنوردی مجهز به بندهایی از جنس پلی پروپیلن است که اندازه آن را می توانید با توجه به مچ دست و به وسیله سگک های قابل تنظیمی که دارد، تغییر دهید. بندهای باتوم کوهنوردی ایمنی و عملکرد شما را حین گذر از مسیرهای سربالایی یا سراشیبی تضمین می کند. البته در نظر داشته باشید که در هنگام خطرهای ناگهانی، مانند ریزش بهمن، بند باتوم کوهنوردی را از دست خود در آورید تا مانعی برای دور شدن  و فرار از آن مکان نداشته باشید. این باتوم تلسکوپی دارای گواهینامه ی TUV است که طبق آن به دلیل دارا بودن سیستم ترمز SBS، در زمانی که طول این باتوم تلسکوپی در بیشترین قد خود قرار دارد، می تواند تا بیش از 106 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. SBS Super Blocking System بالاترین توانایی قفل شدن را در این باتوم تلسکوپی تضمین می کند. البته این اتفاق به لطف پیچ های قفل این باتوم کوهنوردی که از جنس پلاستیک مستحکم DuPont تولید می شود؛ دو چندان شده است. اگر در خصوص مزیت های باتوم کوهنوردی اطلاعات زیادی ندارید، پیشنهاد می کنیم بلاگ مرتبط با این محصول با ارزش را در سایت سیاه کمان ملاحظه کنید تا از اهمیت حضور آن آگاه شوید.

برای اتصال گل برف، کافی است آن را به انتهای باتوم کوهنوردی نصب کرده و با پیچیدن آن در خلاف عقربه های ساعت آن را محکم کنید. دیگر به آن نیازی ندارید؟ آن را به طور همزمان جمع کرده و در جهت عقربه های ساعت بپیچانید و به سمت پایین بکشید تا از انتهای عصای کوهنوردی جدا شود.

باتوم کوهنوردی متناسب با هر کوهنورد

اندازه باتوم های کوهنوردی بر اساس قد افراد و شیب زمین قابلیت تغییر سایز دارد. این باتوم کوهنوردی از سه قطعه مختلف با قطرهای 14، 16 و 18 میلی متر طراحی و تولید گشته که این سه قطعه درون یکدیگر قرار می گیرند و این روند به شما امکان تنظیم دقیق قد دلخواه در باتوم تلسکوپی را می دهد. قد این باتوم کوهنوردی در حالت بسته 65 سانتی متر و در حالت باز بین 110 تا 140 سانتی متر متفاوت است.

باتوم تلسکوپی

باتوم کوهنوردی Masters، حامی محیط زیست

لاک ها، جوهرهای چاپ و قطعات پلاستیکی به طور کلی از نوعی ترکیبات شیمیایی ساخته شده اند که قطعاً با محیط زیست سازگار نیستند! اما این موضوع در خصوص باتوم کوهنوردی از برند مسترز صدق نمی کند. در واقع کمپانی Masters قصد تولید محصولاتی دارد که انعکاس مستقیم احترام عمیق به محیط زیست و سلامت انسان ها باشد. خصوصاً در تولید مدل های عصای کوهنوردی سعی بر طراحی یک باتوم کوهنوردی با حفظ ارزش های زیستی و سازگار با محیط زیست دارد. به همین دلیل است که برای رنگ زدن این عصای کوهنوردی از رنگ های بدون سرب بهره گرفته اند. در واقع این برند همه ی تلاش خود را برای حفظ سیاره ای که در آن زندگی می کنیم، در تولید مدل های باتوم کوهنوردی خود انجام داده است.

قیمت عصا کوهنوردی از برند پر آوازه Masters در  کنار ویژگی های عالی که دارد، بسیار مقرون بصرفه است و همین گزینه یکی از دلایل دیگر اهمیت خرید باتوم تلسکوپی از این برند ایتالیایی است.

باتوم تلسکوپی

مشخصات و ویژگی های باتوم Masters مدل Scout

  • مناسب برای ترکینگ، طبیعت گردی و کوهنوردی
  • دارای بندهای قابل تنظیم با سیستم قفل شونده Automatic Stop System
  • مجهز به تکنولوژی دفع شوک Anti Shock CSS جهت دفع ضربات ناشی از برخورد با زمین
  • دارای سیستم قفل SBS Super Blocking System
  • سیستم TIP-TOP برای اتصال گل برف به باتوم
  • جنس بند از پلی پروپیلن با سگک قابل تنظیم
  • دارای دسته از جنس چوب پنبه ضدلغزش
  • بدنه ساخته شده از آلومینیوم مقاوم Alu 5083
  • استفاده از تکنولوژی DuPont برای استحکام و مقاومت قسمت های پلاستیکی و مقاومت تا 50- درجه سانتی گراد

 

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Masters
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
250-550 گرم
وزن
496 گرم
مناسب برای
ترکینگ، طبیعت گردی و کوهنوردی
حداقل طول
110 cm
حداکثر طول
140 cm
نوع
پیچی
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
Aluminium 5083
جنس دسته
چوب پنبه
نوع سیستم قفل
SBS Super Blocking System
قابلیت آنتی شوک
دارد
قطر گل برف
50 mm

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود