موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

درای بگ Ferrino مدل Aquastop XL

ناموجود

کیف دره نوردی فرینو 70 لیتری دارای قابلیت ضد آب

‎1,400,000 تومان
سایز
رنگ
  • زرد
تعداد
مرجع:
31661332871
توضیحات

شاید خیلی از شماها ضرورت خرید درای بگ Ferrino مدل Aquastop XL ندانید! بهتر است در قدم اول با کارایی درای بگ آشنا شوید. درای بگ‌ها کیف‌های ضد آبی هستند که در اکثر فعالیت‌های طبیعت‌گردی و کوهنوردی کاربرد دارند. درای بگ در معنی لغوی یعنی کیف خشک! پس زمانی که قصد اجرای برنامه‌های رودخانه نوردی، غارنوردی و هر فعالیت دیگری مانند پدل بوردینگ را دارید، درای بگ Ferrino مدل Aquastop XL را با خود ببرید تا از خشک ماندن 100% وسیله‌ها، خیالتان راحت باشد.

درای بگ فرینو چیست؟!

کیسه‌های نایلونی روکش شده که با درزهای آن با حرارت جوش داده شده است. نحوه‌ی بسته شدن درای بگ فرینو، به صورت رول آپ است که با یک سگک فیکس و ثابت می‌شود. فضای داخلی درای بگ برای قرار دادن هر نوع لباس و تجهیزات مناسب است. هرچیزی که می‌خواهید از گزند رطوبت و خیسی در امان باشد را در درای بگ Ferrino مدل Aquastop XL قرار دهید.

درای بگ فرینو با کاربردهای غافل‌گیر کننده!

اصولاً تا اسم درای بگ می‌آید، همه ابتدا به استفاده از آن در آبشارنوردی و رودخانه نوردی فکر می‌کنند. تا حد زیادی منطقی است! معمولاً آب جاری، بیشترین میزان خیسی را دارد و با کوله‌های عادی، نمی‌شود در دل آب رفت. در این موقع داشتن درای بگ هرگونه نگرانی از بابت خیس شدن تجهیزات را از ذهنتان حذف می‌کند. از طرفی اطمینان خاطر دارید کوله پشتیشما در اثر جریان با شدت آب، دچار پارگی و خرابی نمی‌شود.

درای بگ فرینو

به جز فعالیت‌های آبی، درای بگ فرینو مورد استفاده دوچرخه سواران نیز هست. آن دسته از افرادی که با دوچرخه یا موتور سفر می‌کنند، همیشه دغدغه جایگذاری وسایل در جای امن دارند. اگر باران ببارد، خودشان با کاپشن و لباس‌های ضدآب در امان هستند، اما تکلیف وسایل چی می‌شود؟! به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم که به جای استفاده از کیف و ساک‌‎های معمولی، از درای بگ استفاده می‌کنند.

خلاصه در هر برنامه‌ای یک درای بگ لازم است، حتی اگر با آفرود سفر می‌کنید و یک سری وسیله‌ها را باید در بیرون ماشین بگذارید، در این موقع بهترین راهکار استفاده از درای بگ Ferrino مدل Aquastop XL است.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد قیمت درای بگ بگوییم، باید گفت تفاوت قیمتی ناچیزی با هم دارند؛ اما با در نظر گرفتن بهترین کیفیت باید در نهایت مقاوم‌ترین درای بگ را انتخاب کنید. برای خرید درای یگ فوق‌العاده کاربردی، پیشنهاد ما به شما درای بگ فرینو است.

خرید درای بگ فرینو

مشخصات و ویژگی‌های درای بگ Ferrino مدل Aquastop XL

  • مناسب استفاده در تمام فعالیت‌های فضای باز و سفر
  • دارای پارچه نایلونی ضد آب بسیار مقاوم
  • درزهای جوش داده شده با حرارت برای مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب
  • قابلیت تنظیم بند دوشی و بسته شدن به صورت رول آپ با سگک
  • سایز XL با ظرفیت داخلی 70 لیتر
  • ابعاد 30 * 100 سانتی‌متر
جزئیات محصول
31661332871

توضیحات

برند
Ferrino
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
340-380 گرم
وزن
370 گرم
ابعاد
100 * 30 cm
حجم
70 لیتر
جنس
Nylon

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود