موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی The North Face مدل Slack pack

کوله پشتی نورث فیس، دارای وسیع‌ترین جیب‌ها

‎4,845,000 تومان ‎5,700,000 تومان ‎−15%
رنگ
  • نارنجی تیره
تعداد
مرجع:
32198326
توضیحات

کوله پشتی The North Face، تجهیزاتی ایمن و پرکاربرد

اگر به دنبال خرید کوله پشتی هستید که هم بزرگ و وسیع باشد و هم سبک و پرکاربرد، کوله پشتی نورث فیس گزینه‌ای بسیار خوبی خواهد بود. موارد زیادی وجود دارد تا بتوان یک کوله پشتی خوب و کارآمد را تهیه کرد. کوله پشتی The north face یکی از آن دسته کوله‌هاست که برای هر شخصی ضروری و با اهمیت می‌باشد. 

آشنایی با اجزا و قابلیت‌های کوله نورث فیس

کوله پشتی نورث فیس با توجه به حجم 20 لیتری خود یکی از وسیع‌ترین و سبک‌ترین در بین کوله‌هاست. یکی از نکاتی که برای انتخاب یک کوله پشتی مهم تعداد جیب و جادار بودن فضای داخل کوله است که بتوانید به راحتی وسایل موردنیازتان را در داخل آن قرار داده و با خود حمل کنید. 

کوله پشتی نورث فیس از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول آن یعنی جلو که یک زیپ دو طرفه دارد. در داخل این قسمت از کوله بسیار گسترده است و از دو جیب تشکیل شده است. جیب اولی زیپ دار می‌باشد و از پارچه‌ی مشی و توری شکل خواهد بود. در داخل این جیب می‌توانید وسایل شخصی مورد نیازتان مانند کیف پول، موبایل قرار دهید. در ضمن یک بند همراه با یک سگک هم در آن نهاده شده است که می‌تواند کلید و یا هر چیزی که احتمال گم شدن آن زیاد است به آن آویزان کنید. جیب دومی بدون زیپ خواهد بود و داخل جیب پلار بکار رفته است. 

قسمت دوم پشت کوله خواهد بود که در زیر بندهای رو دوشی یک زیپ وجود دارد که برای قرار دادن لپ تاپ مکان بسیار عالی، مطمئن و کاملاً ایمن می‌باشد. در داخل جیب پشتی یک بخش برای قرار دادن لپ تاپ یا تبلت نهفته است و یک جیب دیگر برای قرار دادن وسایل مهم دیگر به کار رفته است. 

از این کوله پشتی نورث فیس در زمانی‌هایی که به مسافرت‌های طولانی می‌روید و نیاز دارید لپ تاپ خود را با خود ببرید، می‌توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید در کوهنوردی، اسکی و یا طبیعت گردی نیز از این کوله پشتی بهره ببرید. 

کوله پشتی The north face، یک کوله فوق‌العاده عالی می‌باشد. به طوری که زمانی که آن را بر روی دوش خود قار می‌دهید، با توجه به سیستمی که روی قسمت پشتی وجود دارد باعث می‌شود فشار به کمرتان نیاید. در ضمن برای محافظت و محکم کاری بیشتر در قسمت جلو و پشت یک سری بند و سگک است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آیا می‌دانید که یک کوله پشتی چگونه باید تمیز کرد و یا اصلا نحوه شستشو کوله پشتی را می‌دانید؟! پس لازم است بلاگ مربوط به نحوه شست و شوی کوله پشتی کوهنوردی مطالعه بفرمایید!

مشخصات و ویژگی‌های کوله پشتی The North Face مدل Slack pack

  • قابل استفاده در مسافرت، اسکی، کوهنوردی و طبیعت گردی
  • دارای حجم 20 لیتری
  • مجهز به دو جیب مجزا گسترده و جادار جهت ایمنی بیشتر برای قرار دادن وسایل بسیار ضروری
  • وجود یک جیب زیپ دار از جنس پارچه مشی و توری شکل 
  • دارای یک بند و سگک جهت آویزان کردن دسته کلید و ...
  • مجهز به یک جیب بدون زیپ دار از جنس پلار
  • وجود دو جیب در محفظه پشتی کوله جهت قرار دادن لپ تاب و یا هر لوازم با اهمیت دیگر
  • وزن: 810 گرم

جزئیات محصول
32198326

توضیحات

برند
The North Face
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
700-900 گرم
وزن
810 گرم
حجم
20 لیتر
جنس
پلی استر، نایلون
جیب
دارد
مناسب برای
اسکی، کوهنوردی، مسافرت و طبیعت گردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود