موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی REI مدل Flash 55L

جنس بدنه و کف ساخته شده از نایلون و مقاوم در برابر نفوذ آب

‎6,500,000 تومان
رنگ
  • طوسی 3
  • خردلی روشن
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
3238519049
توضیحات

 لذت کوهنوردی با کوله پشتی REI مدل Flash 55L

خرید کوله کوهنوردی REI مدل Flash 55L یک پیشنهاد خوب برای کوهنوردان و گردشگران محترم می‌باشد. کوله پشتی یکی از تجهیزات مهم و الزامی برای اشخاصی که همیشه به گردش و مسافرت می‌روند، می‌باشد. زیرا می‌توانند به راحتی وسایل و لوازمی که برایشان ضروری می‌باشد، به وسیله‌ی یک کوله پشتی حمل کنند.  کوله پشتی REI مدل Flash  با حجم 55 لیتری متناسب برای برنامه‌های کوهنوردی یک یا دو روزه در سه فصل سال می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که نحوه‌ی بسته شدن درب کوله پشتی به صورت رولی می‌باشد، که حجم داخل کوله را حدوداً از 35 لیتر تا 60 لیتر گسترش می‌دهد و امکان قرار دادن وسایل می‌باشد.

جنس کوله پشتی کوهنوردی REI 

یکی از چیزهایی که برای شناسایی یک کوله پشتی مهم جنس آن است. بدنه کوله پشتی REI با نایلون ریپس استاپ 100 دنیر و کف آن با نایلون 420 دنیر ساخته شده است. به همین دلیل باعث مقاوم‌تر شدن کوله پشتی در برابر نفوذ آب شده است. یکی دیگر از نکات مهم و ضروری یک کوله پشتی جادار بودن آن می‌باشد. کوله پشتی REI همان طور که قبلاً ذکر شد، دارای یک درب رولی به همراه یک کلاهک که به وسیله‌ی بند و سگک به دو طرف متصل خواهد شد. همچنین می‌توانید در صورت لزوم آن کلاهک را از کوله جدا کنید.کلاه ایمنی یکی از ابزارهای فنی برای کوهنوردی می‌باشد. به همین دلیل برای حمل راحت آن در جلوی کوله پشتی REI یک کاور وجود دارد، به همراه قذن که به آسانی قابل جدا شدن است.

جزییات کوله پشتی Flash 55

یک سگک آویزی به همراه کش متصل شده به جلوی کوله که می‌توانید به راحتی لوازم و ابزاری که باید در دسترس شما قرار گیرد، آویزان کنید. بر روی کلاهک درب کوله از سمت پشت یک جیب زیپ‌دار وجود دارد که می‌توانید وسایل شخصی خود را در آن قرار دهید. پشت کوله دو بند دارد که به راحتی روی شانه شما قرار می‌گیرد. همچنین این به دو بند یک سری تسمه متصل است که به راحتی می‌توان کوله را بر اساس جثه‌ی بدن تنظیم کنید. پایین این دو بند به شکل کمر بند که به همراه یک سگک به کمر متصل می‌شود. همچنین در دو طرف کمر بند جیب زیپ‌داری وجود دارد که می‌توانید از آن به عنوان کیف کمری استفاده کنید. سمت راست کوله از پشت یک جیب با درب آهن ربایی شکل وجود دارد که جای خوبی برای قرار دادن عینک یا هر وسیله‌ی کوچک دیگر می‌باشد.

داخل کوله پشتی روی دقیقاً قسمتی که به کمر متصل می‌شود، قابی از جنس استیل ساخته شده که هم نگهدارنده کوله پشتی و هم متناسب با فرم بدن و کمر می‌باشد. یک جیب کاور شکل در داخل کوله وجود دارد که می‌توانید وسایل مورد نیاز از جمله لوازم کمپینگ مانند لیوان، ظروف، انواع پوشاک متناسب با فصل و خیلی چیزهای دیگر که به راحتی در کوله پشتی REI جا می‌شود. البته باید بدانید که یکی از نکات مهم نحوه درست قرار دادن وسایل داخل کوله است، که همین جا به شما دوستداران طبیعت و کوه توصیه می‌شود که به سایت سیاه کمان سر بزنند، تو قسمت بلاگ‌ها و نحوه چیدن کوله کوهنوردی را مطالعه کنند. وجود یک کاور توری شکل برای زمان‌هایی که کلاهک روی درب کوله پشتی REI جدا می‌شود، می‌توانید آن را در کاور قرار دهید. برای نگهداری قمقمه و بطری آب شما هم در دو طرفه کوله جیب‌های کشی به همراه تسمه و سگک وجود دارد که قابلیت تنظیم شدن دارد.

مشخصات و ویژگی‌های کوله پشتی REI مدل Flash 55L

  • قابل استفاده برای کوهنوردی و طبیعتگردی 
  • دارای درب رولی شکل به همراه یک سگک
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • وجود جیب‌هایی برای قرار دادن وسایل و تجهیزات مورد نیاز به راحتی
  • دارای دو جیب کشی با سگک برای قرار دادن قمقمه و بطری آب
  • وجود دو جیب بر روی کمر بند به عنوان کیف کمری برای قرار دادن 
  • جنس بدنه: نایلون ریپس استاپ 100 دنیر
  • جنس کف: نایلون 420 دنیر
  • جنس قاب داخل کوله: استیل
  • حجم: 55 لیتر
  • وزن لارج: 1.22 کیلو گرم

جزئیات محصول
3238519049

توضیحات

برند
REI
کشور مبدا برند
آمریکا
مناسب برای
آقایان + بانوان
بازه وزن
1200-1500 گرم
وزن
لارج: 1220 گرم
حجم
55 لیتر
جنس
نایلون و استیل
جیب
دارد
مناسب برای
کوهنوردی و طبیعتگردی
جنس بدنه
نایلون ریپس استاپ 100 دنیر
جنس قاب
استیل

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود