موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

سرشعله شلنگ دار سه پر Snow Hawk مدل SN20-A6

ناموجود

سرشعله اسنوهاک A6، با سه پره و پایه تاشو و توان 3200 وات

‎1,050,000 تومان
رنگ
  • *نقره ای*
تعداد
مرجع:
5518712288757
توضیحات

آشپزهای طبیعت‌گرد، بشتابید! سرشعله شلنگ دار سه پر Snow Hawk مدل SN20-A6 آمده است تا لذت آشپزی در طبیعت را برای شما دوچندان کند. اگر تا الان با سختی و مشقت آتش درست می‌کردید و همیشه با تنظیم حرارت مشکل داشتید، بهتر است همین حالا اقدام به  خرید سرشعله شلنگ دار سه پر Snow Hawk کنید تا راحتی و آسایش را به خودتان هدیه دهید.

چرا باید سرشعله شلنگ دار اسنوهاک را بخریم؟

چون سرشعله شلنگ دار سه پر Snow Hawk، برای تمام مصارف خارج از خانه مناسب است! حالا می‌خواهید در سفر باشید یا در دل طبیعت! اما از خوبی‌های این مدل سرشعله اسنوهاک، داشتن شلنگ سوخت است. به کمک شلنگ، سرشعله رویکپسول قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل تعادل سرشعله اسنوهاک بیشتر می‌شود و می‌توانید با خیال راحت‌تری ظروف بزرگ‌تر را روی آن قرار دهید. چون حالا سرشعله شلنگ دار شما بر روی زمین و سطح صاف است و تحمل وزن بیشتری دارد. البته نیمی از این استقامت متعلق به بدنه‌ی استیل ضدزنگ آن می‌باشد که با آلیاژ آلومینیوم ترکیب شده است.

شلنگ رابط سرشعله کوهنوردی

حالا که صحبت از آلیاژ بدنه شد، خوب است بدانید پره‌های سرشعله شلنگ دار اسنوهاک، به پایه‌ها متصل است. به همین دلیل مقاومت بالایی در تحمل وزن دارد. یک چیز سرتاسری که آماده است وزن قابلمه، تابه یا کتری را بر روی خود تحمل کند اما همچنان باید قیمت سرشعله شلنگ دار سه پر Snow Hawk مدل SN20-A6 مناسب باشد تا امکان خرید برای همه وجود داشته باشد.

سرشعله شلنگ دار Snow Hawk ؛ بهترین تنظیم کننده حرارت

وقتی مشغول آشپزی بر روی شعله آتش باشید؛ مهم‌ترین چالش شما بعد از برپایی آتش؛ تنظیم دما و حرارت خواهد بود. بعید می‌دانیم خوردن غذای سوخته لذت خاصی داشته باشد! اما با داشتن سرشعله شلنگ دار سه پر Snow Hawk مدل SN20-A6 یکی از چند مزیتی که به دست می‌آورید؛ امکان تنظیم حرارت خواهد بود که توسط پیچ تنظیم ورودی گاز در انتهای شلنگ میسر می‌شود. تازه علاوه بر این ویژگی، فندک سرخود نیز دارد تا دیگر نگران به همراه نداشتن کبریت یا فندک به صورت جدا نباشید.

خرید سرشعله فندک دار

برند اسنوهاک برای اینکه حجم کمی را برای سرشعله شلنگ دار به وجود آورد، امکان تا شدن پایه‌ها را فراهم کرده است. با این کار، در کمترین حجم ممکن، جمع شده و در کاور برزنتی قرار می‌گیرد. به همین دلیل حمل آن در سفر، کمینگ، طبیعت‌گردی و حتی کوهنوردی بسیار راحت است.

درضمن نگران نوع سوخت آن نباشید، زیرا از دو منبع بوتان و پروبان تغذیه می‌کند. حتی می‌توانید از ترکیب هر دو گاز استفاده کنید.

و در نهایت اگر برای سرشعله خود نیاز به یک کپسول گاز با کیفیت داشتید، ما به شما کپسول گاز نپال 220 گرمی را پیشنهاد می‌کنیم.

حتماً بخوانید: معیارهای انتخاب سر شعله کوهنوردی

مشخصات و ویژگی‌های سرشعله شلنگ دار  Snow Hawk مدل SN20-A6

  • مناسب استفاده در کمپینگ، طبیعت گردی و سفر
  • بدنه ساخته شده از استیل ضدزنگ و آلیاژ آلومینیوم
  • دارای شلنگ سوخت به طول 34 سانتی‌متر
  • پیچ تنظیم ورودی گاز در انتهای شلنگ
  • اتصال پایه های نگهدارنده و پره ها به هم
  • دارای فندک سرخود
  • امکان تا کردن پایه ها برای کاهش حجم
  • نوع سوخت: بوتان، پروپان و ترکب هردو
  • توان: 3200 وات
  • دارای کاور حمل برزنتی

سرشعله اسنوهاک

جزئیات محصول
5518712288757

توضیحات

برند
Snow Hawk
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
225 گرم
ابعاد
10 * 17 سانتی‌متر
جنس
استیل ضدزنگ و آلیاز آلومینیوم
اقلام همراه
کاور حمل برزنتی
شلنگ سوخت
دارد
سوخت
بوتان، پروپان و ترکیب هردو
قدرت
3200 وات
فندک
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود