موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

سرشعله Campsor مدل 411/412

ناموجود

سرشعله کمپسور  411/412 سازگار با اکثر کپسول‌های گاز

‎194,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
تعداد
مرجع:
5436411
توضیحات

حتما شما هم، از آن دسته از افرادی هستید که برای رهایی از هیاهو و مشغله‌های زندگی، به سراغ کمپینگ در فضای طبیعت می‌روید و می‌خواهید بدون دردسر برای خود غذا و نوشیدنی گرم درست کنید. یا کوهنورد هستید و به خوردن یک لیوان چای برای رفع خستگی نیاز دارید. ولی برای درست کردن چای، امکان تهیه هیزم و برپاکردن آتش را ندارید؛ راهکار این مشکل بسیار ساده است؛ ما به شما سرشعله کوهنوردی کمپسور مدل 411/412 را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید در کنار آن با تهیه کپسول‌‌های گاز مخصوص کوهنوردی، لذت یک نوشیدنی گرم را تجربه کنید.

بدنه‌ سرشعله Campsor مدل 411/412 از جنس ترکیبی آلیاژ مس و فولاد ضدزنگ تولید شده است تا در صورت استفاده طولانی‌مدت به راحتی از بین نرود. با وزنی معادل ۲۱۸ گرم، حمل بسیار آسانی داشته و به راحتی در کوله پشتی شما جای می‌گیرد. همچنین سرشعله پیک‌نیک کمپسور، مقاومت بالایی در شرایط مختلف جوی دارد. تمام ویژگی‌های گفته شده باعث می‌شود که این سرشعله، مناسب برنامه‌های یک یا چند روزه ‌باشد.

سرشعله کوهنوردی چهار پر کمپسور

طراحی هوشمندانه و در عین حال ساده‌ی سرشعله کوهنوردی کمپسور، به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت ظروف غذای خود را در اندازه‌های مختلف بر روی آن قرار دهید. در طراحی استاندارد سرشعله کوهنوردی مدل Campsor 411/412 از کفیِ پهن در کنار ۳ ردیف سوراخ استفاده شده است، که شعله‌ای بزرگ و قوی تولید می‌کند. این مسأله باعث می‌شود، بخش گسترده‌تری از کفِ ظرف، حرارت را به صورت یکنواخت دریافت کند و گرما سریع‌تر و راحت‌تر پخش شود. حرارت تولید شده توسط این سرشعله کوهنوردی 3100 وات می‌باشد.

        سرشعله کوهنوردی

سرشعله پیک‌نیک کمپسور دارای پایه‌های تاشو می‌باشد. این پایه‌ها به‌صورت چهار پَره هستند تا از تماس ظروف پخت و پز با شعله جلوگیری کرده و مانع از سوختن غذا شوند. ابعاد این سرشعله در حالت بسته 11.8*10.5*4.8 سانتیمتر است و در حالتی که پر باز شود، به 18.2*7.5 سانتیمتر می‌رسد. نکته جالب در این سرشعله قابلیت جدا شدن سَری از بدنه می‌باشد. اتصال این سَری، به صورت پیچی به انتهای بدنه سرشعله است.

یک پیچ تنظیم فشار در کنار این سرشعله کمپینگ تعبیه شده که به کمک آن، می‌توانید میزان ورودی گاز و شدت شعله را کنترل نمایید. به این ترتیب می‌توانید بدون هیچ گونه خطر و یا آسیب رساندن به طبیعت آشپزی کنید. به‌طور معمول جوشیدن یک لیتر آب بر روی این سرشعله، ۳ دقیقه و ۵۵ ثانیه به طول می‌انجامد.

شما برای روشن کردن سرشعله، می‌توانید از کپسول‌های گاز استوانه‌ای مانند گاز بوتان، پروپان یا مخلوطی از این دو استفاده کنید. برای اینکار، انتهای سرشعله را بر روی کپسول گاز وصل کنید. این کار بدون شلنگ و مانند همه سرشعله‌های پیچی به صورت مستقیم و راحت به انواع کپسول سوخت متصل می‌شود.

کیف پارچه‌ای نیز همراه سرشعله کوهنوردی مدل Campsor 411/412 عرضه شده است، که کار نگهداری و حفاظت از آن را بسیار راحت‌تر کرده و به شما کمک می‌کند تا از آن به شکل ایمن‌تری نگهداری کنید. همچنین بر روی این کیف برزنتی، قلابی تعبیه شده است تا بتوانید این اجاق گاز کوچک را بر روی کمربند خود وصل کنید. این امر علاوه بر کاربرد مناسب و راحت در کوهنوردی، می‌تواند برای هرکسی بسیار جالب باشد.

اگر هنوز در انتخاب و خرید سرشعله Campsor مدل Campsor-412 مردد هستید، ما به شما خواندن مقاله معیار‌های انتخاب سرشعله را پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های سرشعله Campsor مدل 411/412

  • ابعاد کوچک بدنه با کفی پهن
  • قابلیت جمع شدن پره‌های سر شعله
  • طراحی کاملا استاندارد
  • مجهز به پیچ تنظیم حرارت شعله
  • جنس بدنه از فولاد ضدزنگ، مقاوم در برابر خوردگی و حرارت بالا
  • عملکرد با کپسول‌های گاز کوهنوردی
  • دارای کیف حمل برزنتی
  • حمل آسان
جزئیات محصول
5436411

توضیحات

برند
Campsor
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
232 گرم
ابعاد
18.2*7.5 سانتی‌متر
جنس
آلیاژهای محکم مس و فولاد ضد زنگ
ابعاد بسته بندی
11.8*10.5*4.8 سانتی‌متر
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت‌گردی، کمپینگ
قدرت
Kw 3.1
شلنگ سوخت
ندارد
سوخت
گاز
مصرف
140 g/h

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود