موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کلاه نقابدار آفتابی هیمالیا مدل 306494

ساخته شده از کتان، پارچه‌ی سبک و تنفسی، مناسب آقایان و بانوان

‎330,000 تومان
رنگ
  • نارنجی روشن
تعداد
مرجع:
853793345
توضیحات

کلاه کوهنوردی نقابدار ناجی پوست صورت شما

شاید برایتان پیش آمده باشد که در مناطق کوهستانی و یا حتماً در حال تمرین ورزش مورد علاقه خود بودید و آفتاب نیز مستقیم به پوست صورت شما می‌تابد. قطعاً می‌دانید تابش نور آفتاب چقدر می‌تواند برای پوست و منافظ آن خطرناک باشند. به همین دلیل خرید کلاه ورزشی نقابدار هیمالیا یک ناجی مفید و تاثیرگذار برای صورت شما خواهد بود. زمانی که شما کلاه نقابدار هیمالیا را بر سر می‌گذارید خیلی راحت‌تر و بهتر می‌توانید تمرین کنید و یا در مسیرهای کوهستانی کوهنوردی خواهید کرد. 

متریال به کار رفته در کلاه تابستانه هیمالیا

امروزه همه‌ی افراد آگاهی نسبی بابت خطرات نور مستقیم آفتاب و بر خورد اشعه ماوراء بنفش به پوست را دارد و قاعدتاً می‌دانید که یکی از پوشش‌های بسیار مهم و پر اهمیت برای هر شخص خواهد بود. علی الخصوص ورزشکاران و کسانی که بیشتر فعالیت‌هایشان در بیرون از خانه انجام خواهد شد. کلاه آفتابی هیمالیا یکی از لوازم بسیار کاربردی می‌باشد که بیشتر در فصل بهار و تابستان استفاده می‌شود. ساختار کلاه تابستانه از نوع پارچه کتان خواهد بود. این پارچه بسیار سبک و تنفسی می‌باشد. اگر به دنبال کلاه نقابدار هستید که دارای پارچه‌ی تنفسی و خنکی می‌باشد، کلاه کوهنوردی هیمالیا یک گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. 

کلاه تابستانه هیمالیا، فقط مختص به بانوان نیز بلکه آقایان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول free size می‌باشد و مناسب هر نوع سری خواهد بود. شما می‌توانید به وسیله‌ی کلاه نقابدار هیمالیا از زیبایی و سلامت پوست صورت خود در برابر نور آفتاب محافظت کنید و از مشکلات ناشی از اشعه‌ی ماءورای بنفش و uv پیشگیری خواهید کرد. 

با خرید کلاه آفتابی هیمالیا شما یک پوشش فوق‌العاده کاربردی و خنکی دارید که در برابر آفتاب و گرمای هوا از شما محافظت خواهد کرد. پس لازم شد حنماً کلاه نقابدار هیمالیا را در سبد خرید خود قرار دهید و در حین ورزش، کوهنوردی و یا حتی فعالیت‌های روزانه از تابش نور خورشید در آمان باشید. 

اگر می‌خواهید از انواع کلاه‌های کوهنوردی و کاربرهایشان اطلاع داشته باشید، می‌توانید به قسمت بلاگ‌ها در سایت سیاه کمان مراجعه کنید و بلاگ انواع کلاه آفتابی کوهنوردی و نحوه عملکرد آن را مطالعه بفرمایید!

مشخصات و ویژگی‌های کلاه نقابدار هیمالیا مدل 306494

  • مناسب آقایان و بانوان
  • قابل استفاده در کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی، دویدن و تمامی رشته‌های ورزشی دیگر
  • استفاده شده از پارچه‌ی کتان
  • مناسب فصل‌های بهار و تابستان جهت محافظت کردن از پوست صورت در برابر تابش آفتاب
  • قابل استفاده برای هر نوع سر و free size
  • فوق‌العاده سبک و تنفسی
  • دارای طرح و رنگبندی زیبا و شیک
جزئیات محصول
853793345

توضیحات

برند
Himalaya
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
جنس
کتان
مناسب برای
کوهنوردی، دوچرخه سواری، دویدن، پیاده روی، طبیعت گردی، تمامی رشته‌های ورزشی
فصل
بهار و تابستان

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود