موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم کلیپسی Berg مدل HS-2023

باتوم کوهنوردی کلیپسی، دارای دستگیره‌ی از جنس فوم با بند تنظیم شونده

برای اطلاع از رنگبندی باتوم کوهنوردی berg، به شماره 09304445112 تماس بگیرید.

‎520,000 تومان
رنگ
  • رنگارنگ
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
1807129578
توضیحات

تجربه یک کوهنوردی خوب با باتوم کوهنوردی berg

یکی از تجهیزات کوهنوردی که کمک بسیاری در کیفیت گام برداشتن در کوه خواهد کرد. خرید باتوم کوهنوردی می‌باشد. اصول راه رفتن در کوه یکی از نکات خیلی مهم در رشته کوهنوردی می‌باشد و به همراه داشتن یک باتوم کوه به شما در حفظ تعادل و کیفیت گام برداشتن کمک بسزایی خواهد کرد. باتوم کوهنوردی berg یک نمونه از دیگر باتوم‌های کوه است که هم از لحاظ کیفیت دارای متریال عالی می‌باشد و هم از لحاظ اقتصادی بسیار قیمت مناسبی دارد. 

خرید باتوم کوه، وسیله‌ی برای حفظ تعادل در کوه

هنگامی که به کوه می‌روید، به دلیل سرازیری‌ها و سربلندی‌های کوه امکان دارد تعادل خود را از دست بدهید. اما زمانی که یک جفت عصای کوهنوردی در دست می‌گیرید، به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر و بهتر در مسیرهای کوه راه ببرید. خرید چوب دستی کوهنوردی berg یک وسیله‌ی راحت و سبکی می‌باشد. 

دستگیره‌ی این محصول به حالت فومی و ضد تعریق طراحی شده است که به همراه یک بند قرار گرفته و می‌توانید بند را به دور مچ دستان خود قرار دهید تا باتوم کوه در دستان سُر نخورد، ضمن می‌توانید بند را طبق سایز مچ دستان تنظیم کنید. نحوه باز و بسته کردن باتوم کوهنوردی بِرگ به صورت کلیپسی می‌باشد و خیلی راحت طبق سربلندی و سرازیری بودن کوه می‌توانید باتوم کوه خود را تنظیم کنید. از این محصول خوب و با کیفیت در شیب‌های سخت کوهنوردی و کوهپیمایی‌های استفاده خواهد شد. 

قسمت پایه عصای کوه بِرگ یعنی سُخمه از جنس آلیاژ فولادی ساخته شده است. این نوع از سخمه بسیار مستحکم و مقاوم خواهند بود و در برابر سایش و فشردگی تاحدودی مقاوم و پایدار می‌باشد. از اقلام همراه باتوم کوهنوردی berg می‌توان به داشتن یک گل گِل اشاره کرد. از این ابزار در مواقعی استفاده خواهد شد که مسیر کوهستانی گِلی باشد و برای اینکه چوب دستی کوهنوردی در گِل و سنگ ریزه گیر نکند با استفاده از گل گِل از این گیر شدن جلوگیری خواهد شد. 

اگر اهل کوهنوردی هستید و دنبال یک باتوم کوهنوردی ارزان قیمت و همچنین با کیفیت و کاربردی می‌باشید. باتوم کوه berg مدل HS-2023 یک گزینه‌ی برای شما خواهد بود. پس تا دیر نشده یک جفت عصای کوه berg در سبد خریتان قرار دهید. 

باید بدانید که استفاده از باتوم کوهنوردی در ارتفاعات نیاز به تنظیم داره تا بتوانید در کوه راحت‌تر از آن استفاده کنید. به همین دلیل برای اینکه کسب اطلاع بیشتر به شما دوستان پیشنهاد می‌شود، حتماً بلاگ ترفندهای تنظیم ارتفاع باتوم را از سایت سیاه کمان مطالعه بفرمایید. 

مشخصات و ویژگی‌های باتوم کوهنوردی کلیپسی Berg مدل HS-2023

  • قابل استفاده در کوهپیمایی‌، کوهنوردی‌های سخت
  • مجهز به یک دستگیره‌ای فومی با بند‌های تنظیم شونده
  • باز و بسته شدن آسان به صورت کلیپسی
  • دارای گل گِل جهت جلوگیری از فور رفتگی در گِل
  • وجود سخمه‌هایی از جنس آلیاژ فولاد
  • ابعاد باز شده: 142 سانتی متر
  • ابعاد جمع شده: 62 سانتی متر
  • وزن: 265 گرم
جزئیات محصول
1807129578

توضیحات

کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
260-300 گرم
وزن
265 گرم
اقلام همراه
گل گِل
جنس سخمه
آلیاژ فولاد
جنس دستگیره
فوم
ابعاد باز شده
142 سانتی متر
ابعاد جمع شده
62 سانتی متر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود