موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاپشن دوپوش پلاردار The north faceمدل 5588B

ناموجود

مناسب برای بانوان، مقاوم در برابر نفوذ آب، باد و سرما

‎2,240,000 تومان
سایز
راهنمای سایز
سایز دورسینه قدآستین قد لباس
S 49 63 59
M 51 68 62
L 53 68 64
XL 54 71 66
2XL 57 74 68
3XL 58 75 70

توجه: اندازه‌ها بر حسب سانتیمتر است.

رنگ
  • صورتی
  • *بنفش*
  • بنفش روشن
تعداد
مرجع:
421311983466
توضیحات

آشنایی با کاپشن دوپوش نورث فیس و بررسی جزیئات آن

خرید کاپشن به عنوان یک مدل از بین پوشاک‌ها برای هر شخص مخصوصاً در فصول سرد سال ضروری خواهد بود. اما باید بدانید که باتوجه به میزان آب و هوا و در موقعیت‌های مختلف از چه نوع کاپشنی استفاده کنید. کوهنوردانی که علاقه‌ی بسیاری به کوه و مناطق کوهستانی دارند، آن هم در فصل پاییز و زمستان که هوا سرد و گاهی با برف و باد شدید مواجه می‌شوند. بنابراین داشتن یک کاپشن دوپوش از برند The north face برای کوهنوردان و طبیعت گردان ضروری می‌باشد. مخصوصاً اینکه از دولایه ساخته شده و قابلیت استفاده به صورت جداگانه نیز دارد.

جنس و پارچه‌های موجود در کاپشن دوپوش The north face

کاپشن دوپوش نورث فیس همان طور در بالا ذکر شد، از دولایه تشکیل شده است. لایه‌ی اول یعنی قسمت بیرونی کاپشن از پلی استر و نایلون با تراکم 5000 ساخته‌ شده که کاملاً شباهت زیادی با پارچه‌ی گورتکس دارد. به همین دلیل باعث شده این کاپشن دوپوش بسیار مقاوم‌تر و محکم‌تر در برابر نفوذ آب و باد بشود.

لایه‌ی دوم یعنی قسمت داخلی پارچه‌ی پلار به کار رفته است. وجود پلار در کاپشن دوپوش The north face از چند لحاظ بسیار موثرتر و بهتر شده است. اول اینکه به دلیل سبک بودن پلار نسبت به پشم طبیعی باعث شده کاپشن دوپوش نرم‌تر و سبک‌تر شود. دوم اینکه پلار موجود در کاپشن باعث حفظ گرما در بدن شما می‌شود و از شما دربرابر سرما و آسیب‌هایش محافظت می‌کند. سوم اینکه زمانی که کاپشن به مدت طولانی بر روی بدن شما قرار گیرد، امکان عرق کردن و خیس شدن بدن شما هست و تعریق بیش از حد احساس راحتی و لذت بودن در طبیعت را از شما می‌گیرد. بنابراین وجود پلار باعث می‌شود، بخارآب و آب به مدت طولانی بر روی بدن شما نماند. 

کاپشن دوپوش پلاردار The north face و قابلیت‌های آن

کاپشن دوپوش The north face مدل 5588B لایه‌ی اول و دومش به وسیله‌ی یک زیپ به هم متصل شده است. این روش باعث شده کارایی این کاپشن دوپوش دوچندان شود. در ادامه به قابلیت‌های این کاپشن دوپوش به صورت جزی می‌پردازیم.

آیا می‌دانید که می‌توان از کاپشن دوپوش به 3 حالت استفاده کرد؟ بله کاملاً درست می‌باشد. کاپشن دوپوش به علت طراحی و ساختار بی نظیر کاربردی که دارد، می‌توان به 3 حالت پوشید.

حالت اول؛ به صورت دوپوش همزمان می‌باشد. زمانی که به مناطق کوهستانی برای کوهنوردی و طبیعتگردی می‌روید، آب و هوا در این مناطق بسیار سرد و همراه با وزش باد های خیلی شدید و آزاردهنده خواهد بود. بنابراین کوهنوردان می‌توانند از هردوپوش باهم استفاده کنند تا از سرمای هوا و وزش باد در امان باشند. حالت دوم؛ در فصل پاییز که میزان وزش باد در مناطق کوهستانی بسیارکم و ملایم می‌باشد و فقط می‌خواهید پوششی باشد که شما را گرم نگهدارد. به همین دلیل می‌توانید لایه‌ی دوم یعنی قسمت داخلی که به عنوان یک ژاکت یا کت پلاردار می‌باشد، استفاده کنید تا به این شکل از سرما در امان بمانید و بدنتان گرم باشد. حالت سوم؛ هنگامی که به مناطق کوهستانی می‌روید، ممکن است هوا سرد نباشد و فقط باد شدیدی در حال وزش باشد. در این صورت می‌توانید از لایه‌ی اول یعنی قسمت بیرونی آن و به عنوان یک بادگیر برای جلوگیری از نفوذ باد استفاده کنید.

طراحی خاص کاپشن دوپوش نورث فیس مدل 5588B

کاپشن دوپوش نورث فیس به وسیله‌ی یک زیپ سراسری همراه با یک دکمه که در ابتدا و انتهای کاپشن باز و بسته می‌شود. همچنین جریان هوا را به این روش کنترل می‌کند. کاپشن نورث فیس یک کلاه دارد که وسیله‌ی یک بند چسبی تا روی چانه بهم متصل می‌شود و از ورود باد به گوش جلوگیری می‌کند. همچنین این کلاه قابلیت جداسازی نیز دارا می‌باشد. یقه‌ی کاپشن حالت ایستاده می‌باشد که تا گردن را می‌پوشاند و از برخورد باد جلوگیری می‌کند. آستین این کاپشن در قسمت مچ آن به صورت کشی همراه با یک نوار چسبی که می‌توان طبق سایز دست تنظیم کرد.

طراحی زیبا و شیک و با وجود رنگ‌های متنوعی که دارد، مورد استفاده‌ی بانوان عزیز و خوش استایل می‌باشد. نکته دیگر که این کاپشن را از دیگر پوشاک‌ها متمایز می‌کند، جادار بودن آن می‌باشد. در قسمت بیرونی این کاپشن یک جیب زیپ‌دار بر روی سینه، دو جیب زیپ‌دار در دو طرف پهلو که برای جلوگیری از نفوذ آب یک تیکه پارچه نیز بر روی زیپ‌ آن بکار رفته است. و همچنین یک جیب در داخل لایه‌ی اول وجود دارد که مناسب برای قرار دادن وسایل شخصی شما می‌باشد. در قسمت داخلی نیز دو جیب بدون زیپ کار شده که به راحتی می‌توانید وسایلتان را در آن قرار دهید. 

در صورت وجود سوال درمورد کاپشن دوپوش می‌توانید، به سایت سیاه کمان مراجعه کنید و در بخش سوالات متداول جواب سوالاتتان را پیدا کنید.

مشخصات و ویژگی‌های کاپشن دوپوش پلاردار The north faceمدل 5588B

  • مناسب فصل پاییز و زمستان
  • قابل استفاده در کوهنوردی، طبیعتگردی و مناطق کوهستانی
  • مناسب برای بانوان
  • لایه‌ی اول یا بیرونی از جنس پلی استر و نایلون با تراکم 5000 همانند پارچه گورتکس
  • لایه‌ی دوم یا داخلی از جنس پلار
  • دارای لایه‌ی دومی نرم و سبک 
  • بسیار مقاوم و محکم در برابر نفوذ آب و باد
  • امکان اتصال و جدا شدن لایه‌ی اول و دوم به وسیله‌ی یک زیپ
  • قابل استفاده در فصل پاییز به عنوان یک محافظ دربرابر سردی هوا از لایه‌ی دوم 
  • وجود یک جیب زیپ‌دار بر روی سینه، دو جیب در دوطرف پهلو و یک جیب در داخل کاپشن بیرونی جهت قرار دادن وسایل شخصی
  • قابل استفاده به عنوان یک بادگیر از لایه‌ی اول جهت جلوگیری از برخورد باد به بدن شما
  • دارا بودن دو جیب بدون زیپ در قسمت لایه‌ی داخلی کاپشن 
  • وجود یک کلاه به همراه یک بند چسبی جهت جلوگیری از نفوذ سرما و باد به داخل گوش
  • نحوه باز و بسته شدن کاپشن به همراه یک زیپ با یک دکمه در ابتدا و انتهای کاپشن جهت کنترل و جریان هوا
  • دارای آستین با مچ کشی همراه با بند چسبی جهت تنظیم طبق سایز دست

جزئیات محصول
421311983466

توضیحات

برند
The North Face
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
بانوان
جیب
دارد
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعتگردی و مناطق کوهستانی
جنس پارچه داخلی
پلار
جنس پارچه خارجی
پلی استر و نایلون با تراکم 5000

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط
‎1,232,500 تومان ‎1,450,000 تومان ‎−15%
کاپشن وینداستاپر 5.11 با لایه داخلی نیمه پلار و تنفس کافی نکته: به دلیل اینکه این محصول تعداد دفعات زیادی برای ما میاد دچار تغییرات جزئی هستند که در عکس درج نشده است.

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود