موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

دستمال سر تیداسان

ناموجود

مقاومت در برابر اشعه uv، جنس پارچه فلامنت 

‎230,000 تومان
cube
تعداد
مرجع:
26786
توضیحات

دستمال سر، پوششی حفاظتی برای سر شما!

خرید دستمال سر به عنوان یک پوششی برای حفاظت از سر استفاده می‌شود. حال باید بدانید که یک دستمال سر دارای چه خصوصیاتی می‌باشد و چه ساختاری دارد. دستمال سر پوششی که به حدی کوچک است که به راحتی در مشت دست جا می‌شود. اما همین دستمال سر به ظاهر کوچک می‌تواند قابلیت‌هایی برای حفاظت از سر شما داشته باشد. دستمال سر تیداسان نمونه بارزی از آن دسته از دستمال سرهاست که بودنش برای هر شخصی لازم می‌باشد. به طوری که مختص به یک شخص خاصی نیست، بلکه هر آقا و خانمی می‌توانند از این دستمال سر استفاده کنند. 

فلامنت چه نوع پارچه‌ای است و کاربردش چیست؟

دستمال سر تیداسان از پارچه‌ی فلامنت ساخته شده است. حال باید بدانید که اصلا فلامنت چیست و چه کاربردی دارد؟! فلامنت پارچه‌ای است که از نخ پلی استر که جزء از الیاف مصنوعی می‌باشد، تهیه شده است و به همراه نخ لاکرا که آن نیز یک نوع الیاف می‌باشد، خاصیت کشسانی را در پارچه‌ی فلامنت دو چندان می‌کند. به همین دلیل این دستمال سر قابلیت این را دارد که از چهار جهت کشیده شود.

پارچه‌ای فلامنتی که در دستمال سر تیداسان به کار رفته است، قابلیت این را دارد که در تمامی فصل‌های سال استفاده شود. اما در اینجا نکته‌ای وجود دارد! هنگامی که مشغول تمرین و ورزش کردن هستید، پوست شما به هوا نیاز دارد. به همین دلیل  یکی از ویژگی‌های پارچه‌ی فلامنت در دستمال سر این است که باعث می‌شود هوا را در سطح پوست در جریان قرار بدهد و از تعریق زیاد جلوگیری خواهد کرد.

دستمال سر تیداسان، وسیله‌ای کوچک به اندازه یک مشت

همان طور که در سطر بالا ذکر شد، دستمال سر تیداسان به قدری کوچک است که به راحتی درون یک مشت جا می‌شود. به همین خاطر قابلیت این را دارد که درون جیب کاپشن و یا کوله پشتی قرار گیرد و جای کمتری را اشغال کند. به خاطر همین ویژگی می‌توان در باشگاه، دوچرخه سواری، شهری، طبیعتگردی و کوهنوردی به راحتی از آن استفاده کرد.

نکته مهم دیگر این دستمال سر تیداسان، همان طور گفته شد از دستمال سر به خاطر نوع پارچه‌اش می‌توان در همه‌ی فصل‌ها استفاده کرد. به همین خاطر قابلیت تنظیم رطوبت بدن را نیز دارد. یعنی چی؟ یعنی اینکه می‌تواند در فصل‌هایی که هوا گرم هست از شما در برابر گرما محافظت کند و هم می‌تواند در فصل‌هایی که هوا سرد است سر و صورت شما را گرم نگهدارد. در ضمن خاصیت خشک شوندگی سریع نیز دارد. با این خاصیت باعث می‌شود زمانی که خیلی عرق می‌کنید، تعریق زیاد روی بدن شما نماند و خیلی زود خشک شود. علاوه بر این ویژگی‌هایی که ذکر شد، دستمال سر تیداسان محافظ خوبی در برابر اشعه‌ی uv می‌باشد.

بیشتر بخوانید: کاربردهای استثنایی دستمال سر

مشخصات و ویژگی‌های دستمال سر تیداسان

  • مناسب آقایان و بانوان
  • قابل استفاده در باشگاه، دوچرخه سواری، شهری، طبیعتگردی و کوهنوردی
  • ساخته شده از پارچه‌ی فلامنت
  • خاصیت کشسانی بالا در چهار جهت دستمال سر
  • مناسب تمامی فصل 
  • ضد حساسیت
  • قابلیت تنظیم کننده رطوبت بدن
  • خاصیت خشک شوندگی سریع جهت ماندن عرق بر روی بدن
  • محافظت در برابر اشعه‌ی uv

جزئیات محصول
26786

توضیحات

برند
Teadasun
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
جنس
فلامنت
مناسب برای
کوهنوردی، کمپینگ، طبیعتگردی، شهری
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود