موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوار زمستانه هیمالیا مدل 303506

مناسب آقایان و بانوان، مجهز به گتر کاملاً ضد آب و تنفسی با قابلیت جدا شونده

‎1,540,000 تومان
سایز
راهنمای سایز
سایز دور کمر دور ران قد فاق قد شلوار
38 68 22 30 104
40 76 28 31 105
42 84 34 32 106
44 93 40 33 107
46 101 46 34 108
48 109 52 35 109
50 117 58 36 110

اعداد بر حسب سانتی‌متر است.

رنگ
  • سبز روشن
  • سبز 03
  • نارنجی تیره
تعداد
مرجع:
3837934972
توضیحات

شلوار زمستانه هیمالیا مدل 303506 را بهتر بشناسید!

خرید شلوار یکی از مهم‌ترین نوع پوشش از میان پوشاک‌‌ها می‌باشد. یک شلوار خوب دارای مزایا و اصول مختص به نوع ورزش‌ یا برنامه‌ها تفریحی خواهد بود. شلوار هیمالیا می‌تواند به عنوان یک شلوار مناسب و خوب انتخاب شود. زیرا فوق‌العاده آب گریز، مقاوم و کاربردی می‌باشد. همچنین بدن شما را گرم و خشک نگه می‌دارد. بنابراین شلوار هیمالیا به شما کوهنوردان و علاقه‌مندان به ورزش‌های گوناگون توصیه می‌شود. شلوار هیمالیا بخاطر طراحی و رنگبندی فوق‌العاده شیک و متنوعی که دارد، فقط مختص به یک جنسیت خاصی نیست بلکه هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند.

دو لایه در یک محصول با شلوار هیمالیا

شلوار کوهنوردی هیمالیا  به خاطر جنس پارچه‌ی فوق‌العاده‌ای که دارد، امکان استفاده در موقعیت‌های مختلف را ایجاد می‌کند. این شلوار از دولایه تشکیل شده است:

لایه‌ی اول یعنی پارچه‌ی رویه‌ی شلوار از پلی استر و پلی آمید تشکیل شده است. هر کدام از این دو پارچه‌ موجود در این شلوار دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. الیاف پلی استر فوق‌العاده در برابر چروک شدن مقاوم هستند. در مقابل الیاف پلی استر، پلی آمید وجود دارد که تا حدودی در برابر رطوبت مقاوم می‌باشد، همچنین می‌تواند شما را گرم نگهدارد. یکی دیگر از ویژگی‌های پلی آمید این است که می‌توانید به راحتی گام بردارید و حرکات کششی انجام دهید. ترکیب این دو نوع پارچه باعث شده شلوار هیمالیا در برابر سایش و خط و خش در امان باشد.

لایه‌ی دوم یعنی پارچه‌ی زیری شلوار از قسمت کمر تا پایین زانو و پشت شلوار از داخل پارچه‌ی میکروپلار بکار رفته است. میکروپلار یک نوع پارچه‌ی گرم و سبک که هم خانواده پلار می‌باشد. وجود میکروپلار باعث شده کوهنوردان و طبیعتگردان بتوانند به راحتی در فصل سرما و زمستان از پوشیدن شلوار بهره ببرند. شلوار زمستانه هیمالیا می‌توان به عنوان یک شلوار فنی در پیمایش‌هایی که در سرما و حتی در اسکی تورینگ برگذار می‌شود، نیز استفاده کرد. 

بیشتر بخوانید: سرمازدگی و هاپیوترمی چیست؟+ راهکارهای نجات

کاربرد زیپ‌های متعدد در شلوار هیمالیا چیست؟!

یکی از نکات منحصر به فرد شلوار هیمالیا بخاطر وجود گتر می‌باشد. قسمت ساق شلوار در داخل آن یک گتر کوهنوردی متصل شده به شلوار وجود دارد، که از قسمت پایینی شلوار در برابر سایش و کثیفی حفاظت می‌کند. گتر موجود در این شلوار کاملاً ضد آب و تنفسی می‌باشد. در قسمت دمپای شلوار یک زیپ قرار دارد تا در زمان نیاز بتوانید دمپا را گشادتر کرده و جریان هوای بیشتری نیز از این طریق به دست آورید. البته لازم به ذکر است پایین گتر به وسیله‌ی یک تسمه و گیره انتهای آن باعث می‌شود تا گتر به خوبی به کفش متصل گردد و مانع از بالا رفتن بی مورد شود. درست مانند گترهایی که جداگانه تهیه می‌کنید. 

شلوار کوهنوردی هیمالیا مدل 303506 دارای یک کمر کشی است که به همراه یک سگک، دکمه و زیپ کمک می‌کند تا خیلی راحت آن را بپوشید. همچنین برای اینکه متناسب با کمر شما تنظیم شود، می‌توانید از یک کمربند نیز استفاده کنید. پایین کمر بر روی ران در سمت راست و چپ یک جیب زیپ‌دار وجود دارد، که می‌توانید به راحتی وسایل شخصی مانند موبایل را در آن قرار دهید. یک وقت‌هایی با توجه به سرمای بیش از حد در مناطق سرد ، یخبندان و ارتفاعات برای اینکه بدن شما گرمای خود را حفظ کند، لازم است در زیر شلوار اصلی یک پوشش اولیه یا بیس لیر بپوشید. بنابراین طراحی شلوار هیمالیا طوری می‌باشد امکان پوشش بیس لیر در زیر آن وجود دارد.

یکی از نکات مهم دیگر شلوار هیمالیا این است که در قسمت ران دقیقاً بالای زانو یک زیپ هم در سمت راست و هم در سمت چپ گذاشته شده است. داخل این زیپ یک توری قرار گرفته جریان و رطوبت هوا را تنظیم و کنترل میکند. از شلوار زمستانه هیمالیا می‌توان در پیمایش‌های شبانه نیز استفاده کرد. به این صورت که در دو طرف راست و چپ دو لوگوی شب نما قرار گرفته که باعث شده در شب دید بهتری داشته باشید.

شلوار زمستانه هیمالیا مدل 303506 به دلیل نکات منحصربه فردی که در مطالب فوق ذکر شد، یکی از بهترین نوع پوشاک برای سه فصل و مناطق سرد سال می‌باشد. 

مشخصات و ویژگی‌های شلوار زمستانه هیمالیا مدل 303506

  • مناسب استفاده مشترک برای آقایان و بانوان
  • قابل استفاده در کوهنوردی، کمپینگ و طبیعتگردی
  • فوق‌العاده آب گریز و مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاومت دربرابر وزش باد
  • مقاوم دربرابر چروک شدن
  • مناسب برای پیمایش در سرما و حتی اسکی تورنیگ
  • لایه‌ی اول یعنی پارچه‌ی رویه ساخته شده از پلی استر و پلی آمید
  • لایه‌ی دوم یعنی پارچه‌ی داخلی از قسمت کمر تا پایین زانو و پشت ساخته شده از میکروپلار جهت نگهداری گرمای بیشتر
  • مجهز به یک گتر کوهنوردی متصل شده به شلوار کاملاً ضد آب و تنفسی در پایین دمپای شلوار به همراه یک تسمه نگهدارنده کفش
  • دارای یک کمرکشی به همراه سگک، دکمه و زیپ
  • مجهز به دو زیپ در انتهای ساق پا جهت برقراری جریان هوا
  • دارای دو جیب زیپی جهت قرار دادن وسایل ضروری 
  • وجود زیپ جهت تنظیم هوا و رطوبت بدن در دو طرف بالای زانو
  • مجهز به دو لوگوی شب نما جهت داشتن دید بهتر در پیمایش‌های شبانه

جزئیات محصول
3837934972

توضیحات

برند
Himalaya
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
جنس
پلی استر و پلی آمید
مناسب برای
کوهنوردی، کمپینگ و طبیعتگردی
اقلام همراه
گتر
جنس پارچه داخلی
میکروپلار

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود