موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

جوراب طرح کتون مدل CI051

ناموجود

جوراب کوهنوردی نیم ساق با کفی حوله‌ای 

(برای انتخاب رنگ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.)

‎55,000 تومان
cube
تعداد
مرجع:
202552664
توضیحات

خرید جوراب کوهنوردی، با اینکه یکی از کوچک‌ترین عضوهای پوشاک کوهنوردی محسوب می‌شود، امری مهم و الزامی است. حتماً می‌دانید که جوراب کوهنوردی کارایی زیادی دارد و درصد بالایی از سلامت پاها به انتخاب نوع درست جوراب کوهنوردی برمی‌گردد. از همین رو؛ خرید جوراب کوهنوردی مدل CI051 طرح کتون را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت جوراب کوهنوردی طرح کتون به صرفه است، اما قیمت ارزان به هیچ وجه به معنی کیفیت پایین آن نیست. می‌توانید چند جفت از این جوراب کوهنوردی را در برنامه‌های خود و داخل کوله پشتی همراه داشته باشید تا در صورت خیس یا کثیف شدنش، آن را با جوراب نو تعویض کنید. 

از آن جایی که در کوهنوردی و طبیعت گردی، پاها مدت زیادی را در جوراب و کفش سپری می‎‌کنند، به همین دلیل باید از جوراب کوهنوردی با کیفیت استفاده کرد. کفی جوراب کوهنوردی طرح کتون، جنس حوله‌ای دارد و در زمان تعریق، رطوبت را جذب و مانع از خیس شدن پاها می‌‎شود. و در ادامه پروسه جذب رطوبت خیلی سریع خشک شده تا از بروز آسیب به پاهایتان جلوگیری کند.

خرید جوراب کوهنوردی

خوب است بدانید، جوراب نامناسب و رطوبت، یکی از عوامل تاول پا در کوهنوردی هستند که به راحتی می‌توانند لذت یک روز مفرح شما را به یک خاطره‌ی تلخ بدل کنند. به همین دلایل از متریال عالی در تولید جوراب کوهنوردی طرح کتون استفاده شده است؛ تا محافظت از پاها به بهترین شکل صورت گیرد و از به وجود آمدن حساسیت در استفاده طولانی مدت جلوگیری کند. بالاخره برنامه‌های کوهنوردی زمان‏بر هستند، پس باید حواسمان به تمام عوامل باشد. یادتان نرود حتی یک پوشاک کوچک مانند جوراب، می‌تواند چقدر در کیفیت اجرای برنامه‌تان تآثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: راه‌های جلوگیری از تاول پا در کوهنوردی

جوراب کوهنوردی باید کاملاً با پا فیکس باشد، یعنی گشاد نباشد تا در کفش سر بخورد و باعث ایجاد ناراحتی شود و از طرفی تنگ هم نباشد؛ تا خون رسانی را کاهش دهد. جوراب کوهنوردی طرح کتون، قابلیت کشسانی دارد و به راحتی با فرم پا  فیکس می‌شود.

طراحی نیم ساق جوراب طرح کتون، بسیار کاربرد بالایی دارد، از این جهت که با کفش کوهنوردی خیلی خوب جور در می‌آید. زیرا اکثر کفش‌ها دارای نیم ساق هستند و پوشیدن جوراب کوتاه‌‎تر از ساق کفش، باعث اذیت شدن مچ پا می‌شود. از طرفی چون جوراب کوهنوردی طرح کتون ساق خیلی بلندی ندارد؛ باعث ایجاد گرمای مضاعف و تعریق غیرنرمال ساق پا نمی‌‎شود.

مشخصات و ویژگی‌های جوراب کوهنوردی مدل CI051 طرح کتون

  • مناسب برای کوهنوردی، طبیعت‌گردی و کمپینگ
  • قابلیت کشسانی عالی
  • جنس کفی: حوله‌ای
  • استفاده از متریال با کیفیت جهت حفاظت از پا
  • عدم حساسیت در صورت استفاده طولانی
  • تولید شده در رنگ‌های متنوع
  • طراحی به صورت نیم ساق
جزئیات محصول
202552664

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
62 گرم
کفی
حوله‌ای
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت‌گردی و کمپینگ و پیاده‌روی
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود