موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تیشرت Salewa مدل Fanes Minimal Dry M S/S TEE

ناموجود

تیشرت مردانه سالیوا با تنفس پذیری مناسب و خاصیت ضد بو

‎1,040,000 تومان
سایز
رنگ
  • خاکستری روشن
تعداد
مرجع:
توضیحات

تیشرت مردانه Salewa مدل Fanes Minimal Dry M S/S TEE یک محصول با تنفس پذیری مناسب است که قابلیت استفاده برای هر نوع فعالیتی را دارد. این تیشرت کوهنوردی به دلیل کشش 2 طرفه، روی تن شما راحت بوده و مانعی برای انجام فعالیت های مختلف شما نخواهد بود. پیراهن آستین کوتاه Salewa بسیار کاربردی بوده و با تکنولوژی Dryton تولید شده است. کاربرد ایده آل این تیشرت کوهنوردی، استفاده برای پیاده روی در هوای گرم است که باعث تبخیر بخار بدن شده تا از گرم شدنتان هنگام فعالیت جلوگیری کند.

تیشرت طبیعت گردی برند سالیوا با 80% پلی استر و 20% کتان تولید شده است. الیاف بکار رفته در این تیشرت کوهنوردی بسیار با کیفیت بوده و مهم ترین ویژگی آن توانایی تبخیر و انتقال دادن رطوبت بدن به بیرون است. این ویژگی شما را از گرمای بیش از حد در زمان فعالیت و سرد شدن بدن هنگام استراحت حفظ می کند. به همین دلیل یک انتخاب مناسب به عنوان لباس بیس در هوای سرد است. این تیشرت آستین کوتاه به دلیل نرمی، لطافت و تنفس پذیری مناسبی که دارد، یکی از گزینه های مناسب برای پیاده‌روی و ورزش در هوای آفتابی است. تیشرت سالیوا که از شما در برابر اشعه ماوراءبنفش محفاظت می کند، باعث می شود تا دیگر نگران نور مستقیم خورشید نباشید و از آن در فعالیت های فضای باز با خیال راحت استفاده کنید.

زمانی که به کوهنوردی و طبیعت گردی می روید، نیاز به لباسی دارید که در آن راحت باشید. این تیشرت مردانه با داشتن 118 گرم، جزء سبک ترین لباس های مورد استفاده در فعالیت های ورزشی خواهد بود. تیشرت اسپرت مردانه از برند سالیوا بسیار سبک و کم حجم است و در نتیجه به راحتی در گوشه ای از کوله پشتی شما جا می گیرد.

تکنولوژی Dryton در تیشرت سالیوا

کوهنوردی شامل فعالیت شدید و به دنبال آن استراحت های کوتاه است. به همین دلیل شما به پارچه ای احتیاج دارید که عرق را به سرعت از بدن دور کرده و در زمان استراحت از خنک شدن بیش از حد شما جلوگیری کند. Dryton یک تکنولوزی کاربردی با عملکرد بالا در محصولات Salewa است که با انتقال رطوبت به بیرون 5 برابر سریع تر خشک می شود. هنگامی که در مناطق کوهستانی و مرتفع هستید، به پارچه ای نیاز دارید که دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در روزهای آفتابی باشد. تکنولوژی Dryton با محافظت در برابر اشعه UV در طیف های مختلف، برای تولید لباس های بیس، لایه های میانی و انواع پوشاک کوهنوردی استفاده می شود.

قیمت تیشرت مردانه سالیوا با توجه به کیفیت ارئه شده مقرون بصرفه بوده و خرید تیشرت اسپرت سالیوا می تواند با جذاب کردن استایلتان، انگیزه انجام فعالیت ورزشی را در شما افزایش دهد.

مشخصات و ویژگی های تیشرت Salewa مدل Fanes Minimal Dry M S/S TEE

  • مناسب برای فعالیت های کوهنوردی، طبیعت گردی و استفاده روزمره
  • تولید شده با 80% پلی استر و 20% کتان
  • دارای قابلیت تنفس پذیری مناسب
  • دارای خاصیت کشسانی 2 طرفه
  • استفاده از تکنولوژی Dryton و سرعت بخشیدن به خشک شدن
  • حفاظت در برابر اشعه ماوراءبنفش (UPF 15-24)
  • بسیار سبک و راحت
  • استفاده از Polygiene و داشتن خاصیت ضد بو

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
آقایان
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
118 گرم
جنس
80% Polyester 20% , Cotton
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی و استفاده روزمره

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود