موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کیف تاکتیکال ساتونا مدل اورسا

مناسب لوازم کمپینگ، با حجم 5لیتری بسیار وسیع و جادار

‎680,000 تومان
رنگ
  • سبز لجنی
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
5679060672
توضیحات

کیف تاکتیکال، ابزاری پر از خصوصیات خاص

خرید کیف تاکتیکال، محصولی که می‌تواند لوازم کمپینگ مورد نیازتان را در خود جا دهد.  چرا که این محصول با حجم 5 لیتر و در ابعاد 8*18*26 سانتی متری می‌باشد. یعنی بسیار وسیع و گسترده خواهد بود. به طوری که می‌توانید هر نوع وسایل از تجهیزات کمپینگ را در آن قرار دهید. از این محصول بیشتر در کمپینگ‌ها، طبیعت گردی و یا اگر قصد شکار دارید، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا می‌خواهید بیشتر با این محصول منحصربه فرد آشنا شوید؟

کیف تاکتیکال از برند ساتونا یکی از محصولات بسیار پر کاربرد در بین دیگر تجهیزات می‌باشد. به این دلیل که دقیقا مثل یک کیف کمری عمل می‌کند. یعنی یک بند به همراه چهار عدد سگک و یک پد که به کیف متصل می‌شود و خیلی راحتی در قسمت قفسه سینه و تا وسط ناحیه‌ی شکم قرار می‌گیرد. این روش باعث شده بتوانید به راحتی به لوازم و تجهیزات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید. 

همان طور که قبلاً گفته شد، کیف تاکتیکال ساتونا بسیار وسیع است. یعنی پر از محفظه و جیب که می‌توانید به راحتی هر نوع تجهیزاتی شامل چاقو، کارابین، چراغ قو، عینک، قاشق، چنگال، جی پی اس و خیلی چیزهای دیگر در آن قرار بدهید.

حال بریم سراغ جزیئات محفظه‌ و جیب‌های این کیف کاربردی، این محصول در قسمت بیرون خودش یک جیب نسبتاً وسیعی دارد که به همراه یک زیپ باز و بسته می‌شود. شما می‌توانید لوازم شخصی مثل موبایل، کیف پول و موادغذایی کوچک مانند شکلات را در داخل آن قرار دهید. در جلوی کیف علاوه بر آن جیب، محفظه‌های کوچک وجود دارد که می‌توانید وسایلی مثل کارابین را به آن آویزان کنید. در پشت کیف چهار عدد سگک وجود دارد که به وسیله‌ی آن بندهایی که قبل‌تر درموردش توضیح دادیم به ان متصل شده و مانند یک کیف کمری می‌توانید به خودتان وصل کنید تا به وسایلتان به راحتی دسترسی داشته باشید.

درب این کیف به صورت زیپی دو طرفه باز و بسته می‌شود. زیپ‌های این کیف در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و نمی‌گذارد لوازم داخل کیف خیس شود. در داخل کیف تاکتیکال ساتونا مدل اورسا 9تا جیب بدون زیپ و 9تا بند کشی وجود دارد که تجهیزات کمپینگ ذکر شده‌ای خود را می‌توانید در داخل آن قرار دهید و یا به آنم بندهای کشی آویزان کنید. یک کش و استاپر هم در داخل کیف قرار دارد تا هر مقدار که خواستید آن را تنظیم کنید و به همان میزان درب کیف را باز و بسته کنید.

اگر لوازم کمپینکتان کامل نیست و نمی‌دانید که به چه چیزهایی نیاز دارید، بهتان توصیه می‌شود چک لیست کامل وسایل کمپینگ را مطالعه کنید تا بتوانید تجهیزات کمپینگ خود را کامل کنید.

مشخصات و ویژگی‌های کیف تاکتیکال ساتونا مدل اورسا

  • قابل استفاده در کمپینگ، طبیعت گردی، کوهنوردی و شکار
  • مناسب برای قرار دادن لوازم کمپینگ 
  • دارای یک بند به همراه 4عدد سگک و یک پد جهت اتصال به سینه و حمل آسان
  • مجهز به 9عدد جیب بدون زیپ و محفظه کشی جهت قرار دادن لوازم و وسایل مورد نیاز
  • وجود یک جیب زیپ دار در بیرون کیف جهت گذاشتن وسایل کوچک
  • دارای حجم 5 لیتری
  • ابعاد: 8*18*26 سانتی متر
  • وزن: 350 گرم
  • دارای یک کش و استاپر جهت تنظیم کردن میزان باز و بسته شدن درب کیف
جزئیات محصول
5679060672

توضیحات

برند
Satona
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
320-360
وزن
350 گرم
ابعاد
8*18*26 سانتی متر
حجم
5 لیتر
جیب
دارد
مناسب برای
طبیعت گردی، شکار، کمپینگ، مسافرت
جیب داخلی
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود