کیسه پودر بچه گانه کاراکال مدل روشا

مناسب برای بچه‌ها، یک ابزار کاربردی، سبک و مقاوم

برای اطلاع از نوع طرح‌ها با شماره 09304445112 تماس بگیرید!

‎179,000 تومان
رنگ
  • سبز فیروزه ای
تعداد
مرجع:
4827260139
توضیحات

مشخصات و ویژگی‌های کیسه پودر کارآکال مدل روشا

  • مناسب برای بچه‌ها 
  • قابل استفاده در سنگنوردی، دیواره نوردی و دره نوردی
  • یک ابزار بسیار سبک، کاربردی و مقاوم
  • مجهز به بند کمری جهت فیکس و محکم کردن به کمر
  • وزن: 66 گرم

کیسه پودر کارآکال، ابزار بسیار کاربردی در سنگنوردی

خرید کیسه پودر کارآکال یکی از لوازم بسیار کاربردی و ضروری در رشته سنگنوردی یا دیواره نوردی می‌باشد. این محصول در مواقعی که قصد سنگنوردی را دارید، کمک بسیاری در حمل پودر سنگنوردی خواهد کرد. کیسه پودر سنگنوردی در هنگام دیواره نوردی یا ایجاد کارگاه زمانی که از پودر سنگ یا گچ استفاده می‌کنید، نیاز دارید به یک کیسه پودر که با متصل کردن به آن به خودتان بتوانید به راحتی در ارتفاعات به کمک آن از پودر سنگنوردی استفاده کنید تا از عرق و خیس بودن دستان شما در حین فعالیت و بالا رفتن کمک کند. 

خرید کیسه پودر سنگنوردی و آشنایی با ویژگی‌ها آن

یک کیسه پودر سنگنوردی باید دارای فضای کافی و مناسب برای رفع نیاز شما باشد تا در مواقعی که در ارتفاعات هستید دغدغه تمام شدن پودر سنگ را نداشته باشید. کیسه پودر سنگنوردی کارآکال یک محصول بسیار سبک و کاربردی خواهد بود و وزن آن 66 گرم می‌باشد. کیسه پودر کارآکال یک ابزار بسیار جادار و دارای فضای وسیعی می‌باشد تا به اندازه نیازتان پودر سنگ در اختیار داشته باشید. در آخر می‌توانید به وسیله‌ی تسمه و سگک که در کنار کیسه پودر قرار دارد آن را به دور کمرتان متصل کرده تا از افتادن کیسه پودر و ریختن محتوای داخل آن جلوگیری کنید. 

کیسه پودر کارآکال دارای رنگ و شکلک‌های فانتزی طراحی شده است که برای کودکان و نوجوانانی که علاقه زیادی به سنگنوردی و دیواره نوردی دارند، مناسب خواهد بود و می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. چرا که این محصول بسیار سبک وزن و کم حجم می‌باشد. پس اگر به دنبال خرید کیسه پودر سنگنوردی بچگانه‌ی هستید که هم سبک و با کیفیت باشد و هم از لحاظ اقتصادی قیمت مناسبی داشته باشد. پیشنهاد ما خرید اینترنتی کیسه پودر سنگنوردی کارآکال خواهد بود تا برای کودکان و بچه‌هایتان یک تجربه‌ی سنگنوردی بسیار عالی و لذت بخشی را برای فرزندانتان رقم بزنید. 

اگر علاقه به رشته سنگنوردی هستید و قصد دارید از تجهیزات و لوازم مخصوص به سنگنوردی اطلاع داشته باشید، به شما دوستان عزیز توصیه خواهد شد که به سایت سیاه کمان و بخش بلاگ‌ها مراجعه بفرمایید و بلاگ سنگنوردی و تجهیزات خاصش را مطالعه بفرمایید. 

جزئیات محصول
4827260139

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
کودکان
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
66 گرم
مناسب برای
سنگنوردی، دیواره نوردی و دره نوردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود