موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ماهیتابه Snow Hawk مدل SN_F10

ناموجود

ماهیتابه کوهنوردی اسنوهاک F10، با بدنه آلومینیومی نچسب

‎640,000 تومان
رنگ
  • *طوسی*
تعداد
مرجع:
951871163512
توضیحات

اهالی آشپزی در طبیعت! بدون خرید ماهیتابه برند Snow Hawk مدل SN_F10 راهی کمپینگ نشوید! برای داشتن یک آشپزی باکیفیت و در عین حال راحت، شما باید تجهیزات مناسب داشته باشید. ماهیتابه کمپینگ و کوهنوردی برند اسنوهاک از آن دسته خریدهایی است کهلذت آشپزی در طبیعت را برای شما دو چندان می‌کند.

با ماهیتابه کوهنوردی اسنوهاک؛ هرچی می‌خوای، هرجا میخوای، سرخ کن!

کاربرد ماهیتابه مشخص است! اما حقیقت این است هر چیزی وقتی در قالب طبیعت‌گردی و کمپینگ به کار برده شود، کلاً داستان متفاوتی به خود می‌گیرد، زیرا باید فاکتورهایی از قبیل وزن سبک و حجم کم را داشته باشد. به همین دلیل این ماهیتابه کوهنوردی فقط 300 گرم وزن دارد تا در کوله پشتی سبک باشد.

اما در مورد حجم این ماهیتابه کوهنوردی یک نکته بسیار جالب وجود دارد. معمولاً تابه‌های خانگی بسیار سنگین هستند و دسته‌های بزرگ دارند که حتی در کابینت جای زیادی می‌گیرد. حالا تصور کنید در کوله پشتی چقدر سنگین و جاگیر می‌شود! برای رهایی از این موضوع، ماهیتابه کوهنوردی برند Snow HawK علاوه بر وزن مناسب، دسته تاشو نیز، دارد. به این صورت دیگر حجم زیادی را اشغال نمی‌کند و تنها در ابعاد 23 * 6 سانتی‌متر خلاصه می‌شود. خوبی دسته تاشو این است که در زیر ماهیتابه کوهنوردی قرار می‌گیرد نه در داخلش! به این صورت اگر کثیفی به آن چسبیده باشد، هیچگاه به محفظه داخلی راه پیدا نمی‌کند.

خرید ماهیتابه سفری

بیشتر بخوانید: کمپینگ چیست؟

علاوه بر اینها؛ قیمت ماهیتابه کوهنوردی Snow Hawk مدل SN_F10 به قدری به صرفه است که خودش یک عامل ترغیب کننده خرید محسوب می‌شود. مخصوصاً که جنسی از آلومینیوم آنودایز شده دارد. آنودایز با روکش تفلون یک ترکیب قوی است که باعث می‎‌شود ماهیتابه کوهنوردی در برابر حرارت بسیار بالا مقاوم باشد. یعنی زود داغ شود اما به آلیاژ اصلی آن هیچ آسیبی نرسد. لایه تفلون نیز در بهبود آشپزی موثر است، مانع از چسبیدن مواد غذایی به سطح آن می‌‎گردد.

خرید ماهیتابه کوهنوردی و کمپبنگ Snow Hawk مدل SN_F10 با قیمت مناسب، به شما امکان تجربه‌ی راحتی را در کوهنوردی، کمپینگ و حتی سفر می‌دهد. خیالتان از بابت کیفیت این محصول راحت باشد، زیرا دارای استاندارد ISO 9001 است. اگر به این محصول با ابعاد کوچک‌تر نیاز دارید، ماهیتابه Snow Hawk مدل SN-F20 نیز توسط این شرکت تولید شده است.

بیشتر بخوانید: چک لیست کامل لوازم کمپینگ

مشخصات و ویژگی‌های ماهیتابه Snow Hawk مدل SN_F10

  • قابل استفاده در کمپینگ، کوهنوردی، طبیعت گردی، سفر و...
  • ساخته شده از آلومینیوم آنودایز با روکش تفلون
  • دارای دسته استیل تاشو
  • ابعاد ماهیتابه کمپینگ: 6 * 23 سانتی متر
  • وزن: 300 گرم
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای استاندارد ISO 9001
جزئیات محصول
951871163512

توضیحات

برند
Snow Hawk
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
300-340 گرم
وزن
300 گرم
ابعاد
6 * 23 سانتی‌متر
جنس
آلومینیوم آنودایز
جنس دسته
استیل
قابل استفاده برای
کمپینگ، کوهنوردی، طبیعت‌گردی، سفر و...
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود