موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Grivel مدل Condor

ناموجود

باتوم گریول کُندُر با قابلیت استفاده چند منظوره (فروش تک)

‎3,400,000 تومان
رنگ
  • زرد
تعداد
مرجع:
182277775
توضیحات

باتوم Grivel مدل Condor از اساسی ترین لوازم و تجهیزات کوهپیمایی، کوهنوردی و ترکینگ است. باتوم کوهنوردی گریول می تواند بخشی از نیروی وزن را به دست ها منتقل کند و خطر آسیب به زانوها را کاهش دهد. در موارد دیگر نیز می توان از باتوم گریول استفاده نمود. به عنوان مثال می توانید هنگام حمله حیوانات وحشی از خود دفاع کنید و یا به عنوان ستون چادر از باتوم استفاده کنید. عصای کوهنوردی گریول از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم 7075 و دسته پلاستیکی ضدلغزش است که هنگام استفاده از دستان شما لیز نمی خورد. باتوم گریول دارای گلُ برف است که از فرو رفتن عصا در مناطق برفی جلوگیری می کند. 

کمپانی قدرتمند Grivel در ابتدا تولیدکننده تجهیزات کشاورزی بود که به منظور برآورده کردن نیازهای کوهنوردان در سال 1818 تصمیم به تغییر محصولات تولیدی خود گرفت. در سال 1909 هنری گریول اولین کرامپون مدرن را ساخت و در سال 1929 پسرش اختراع درخشانی را در زمینه ساخت کرامپون انجام داد که به کوهنوردان این امکان را می داد تا با ثبات بیشتری در یخ و برف بایستند. در سال 1936 Amato Grivel برادر جوان تر Laurent با همکاری اولین کارخانه فولاد Cogne با استفاده از آلیاژ کرومولی (نیکل+کروم مولیبدن) یک کرامپون قوی تر و سبک تر را ساخت که وزن آن را به 360 گرم کاهش دادند. در سال 1996 تبریخ گریول انقلابی عظیم در طراحی تجهیزات فنی ایجاد نمود که سبب محبوبیت این کمپانی شد. از دستاوردهای ارزشمند این کمپانی می توان به گواهی نامه TUV GS و همچنین برای کیفیت محصولاتش به ISO 901 و Vision 2000 اشاره نمود. همچنین گریول تمام تلاش خود را جهت تولید محصولات سازگار با محیط زیست انجام داده است و توانسته است گواهی ISO 4001 را کسب نماید.

از قابلیت های دیگر این چوب دستی کوهنوردی تنظیم ارتفاع آن است که طول آن را بر اساس قد و شیب مسیر می توانید از 84 تا 135 سانتی متر افزایش دهید. یکی از مهمترین عناصری که برای خرید عصای کوهنوردی باید به آن توجه کرد وزن آن است. چوب کوهنوردی Condor با دارا بودن وزن سبک و کیفیت بالای متریال  آن یک گزینه عالی برای خرید به شمار می رود. با مقایسه قیمت عصای کوهنوردی گریول نسبت به سایر برندها می توان دریافت که این باتوم کوه از قیمت مناسبی برخوردار است.

جهت راهنمایی برای خرید اینترنتی عصای کوهنوردی گریول می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

  • قابلیت استفاده چند منظوره
  • دارای تیغه از جنس فولاد کربن
  • بدنه ساخته شده از آلومینیوم 7075
  • مجهز به بدنه حمایتی قابل تنظیم
  • دارای دو بخش به قطرهای 16 و 18 cm
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از 84 تا 135 سانتی متر
  • مجهز به سخمه کاربیدی

در بعضی نقاط این باتوم کوهنوردی زدگی خیلی کوچکی وجود دارد. برای دیدن جزئیات بیشتر این محصول با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جزئیات محصول
182277775

توضیحات

برند
Grivel
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
230 گرم
مناسب برای
کوهپیمایی، کوهنوردی و ترکینگ
حداقل طول
84 cm
حداکثر طول
135 cm
نوع
کلیپسی
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
آلومینیوم 7075
جنس سخمه
کاربید
جنس دسته
پلاستیک

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود