موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ست قاشق، چنگال و چاقو snow hawk مدل S122-SN

ناموجود

ست قاشق،چنگال و چاقو اسنوهاک وسیله ای کم وزن و کاملا کاربردی

‎189,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
تعداد
مرجع:
69187138087
توضیحات

خرید ست قاشق، چنگال و چاقو Snow Hawk برای هر کوهنوردی واجب است. زیرا این ست با دارا بودن سه اجزای اصلی، نگرانی از بابت جا گذاشتن یکی از آنها را از شما می‌گیرد و در عین حال بسیار سبک و کم وزن است. از همین رو حمل آن در کوله بدون هیچ مشکلی خواهد بود. می‌توان گفت ست قاشق، چنگال و چاقو snow hawk از آن دسته تجهیزاتی است که همیشه باید در کوله پشتی قرار داشته باشد. 

جنس این ست از استیل ضد زنگ Steel Stainless است. مسلماٌ ویژگی ضدزنگ بودن باعث می‌شود تا در زمان‌هایی که وقت کافی برای شست وشو یا خشک کردن ست نداشته باشیم، نگران خراب شدن استیل و زنگ زدن آن نباشیم. با خیال راحت می‌توانید آن را بسته بندی کنید تا سر فرصت اقدام به شست و شو کنید. البته توصیه می‌کنیم این شست وشو را خیلی به تاخیر نی‌اندازید!

حالا که خیالتان از بابت قاشق، چنگال و چاقو راحت شد، توصیه می‌کنیم برای راحتی بیشتر خودتان در کمپ و کوهنوردی، از تجهیزات دیگری نیز استفاده کنید. مانند ست ظروف Stanley مدل Fry Pan Set که دارای 9 تکه مجزا است و برای استفاده دو نفر کاربرد دارد. این ست برای استفاده در پخت و گز و صرف غذا، فوق العاده کاربردی و با کیفیت است. اگر قصد پخت و پز ندارید، در این صورت ست 8 تکه LUNCH KIT لایف کمپ مدل 45816 بسیار مناسب شما خواهد بود. 

برای آشپزی در طبیعت، هرچه تجهزات بیشتری داشته باشید، لذت بیشتری را تجربه خواهید کرد. برای اینکار از ساج، ست ظروف پخت و پز، حتی نمک پاش و از همه مهم‌تر ست چاقو تخته نیاز دارید. 

برای خرید تجهیزات کمپینگ، کافی است در سایت سیاه کمان در قسمت کمپینگ جست و جو کنید تا هرچیزی که نیاز دارید را در کمترین زمان خریداری کنید. 

اگر شما هم گاهی اوقات یادتان می‌رود که به چه چیزی نیاز دارید، سری به قسمت چک لیست‌های سایت بزنید. در زمینه‌های مختلفی چک لیست وجود دارد.

و در آخر اگر سوالی داشتید، می‌توانید جواب آن را در قسمت «سوالات پر تکرار» پیدا کنید. 

جزئیات محصول
69187138087

توضیحات

برند
Snow Hawk
کشور مبدا برند
چین
وزن
100گرم
ابعاد
قاشق:3.3*15.9سانتی متر
ابعاد
چنگال:2.3*16.1سانتی متر
ابعاد
چاقو:1.7*15.9سانتی متر
جنس
استیل ضدزنگsteel stainless
مناسب برای
کوهنوردی،کمپینگ،طبیعت گردی وسفر
قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود