موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوارک Dynafit مدل React M 3/4 Tights

ناموجود

شلوارک ورزشی مردانه دینافیت با خاصیت کشسانی فوق العاده

‎2,160,000 تومان
سایز
رنگ
  • *آبی تیره*
  • *طوسی*
تعداد
مرجع:
40551992
توضیحات

لگ مردانه Dynafit مدل React M 3/4 Tights از جنس پلی آمید و الاستان تولید شده که ترکیب این دو جنس، آن را تبدیل به یک محصول بسیار سبک با قابلیت تنفس پذیری عالی کرده است. این لگ ورزشی مردانه با کمر کشیِ پهنی مدل سازی شده که علاوه بر ظاهر جذاب تر بر تن شما، ایستایی این لگ مردانه را نیز تضمین می کند. به لطف این کمر پهن و مستحکم، لگ مردانه مدل React M 3/4 Tights در طول فعالیت های شدید ورزشی شما، حرکت نمی کند. یک لگ مردانه با وزن پر! شلوار استرج Dynafit وزن بسیار سبکی دارد. به طوری که حس می کنید هیچ چیز بر تن ندارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پوشاکتان تا امروز مانع عملکرد خوبتان گشته و به شما اجازه دسترسی به 100% توانایی هایتان را نداده؛ پیشنهاد می کنیم لگ ورزشی مردانه از برند داینافیت را امتحان کنید. خرید لگ ورزشی مردانه از این برند خوش نام، می تواند کیفیت برنامه هایتان را دگرگون کند.

یکی از مهم ترین آیتم هایی که ورزشکاران باید در لباس های ورزشی جست و جو کنند، تنفس پذیری محصول است. زیرا لباس های ورزشی بدون این آیتم، مدت زیادی در تن شما دوام نمی آورند و شما را در طول فعالیت کلافه می کنند پس عملکرد ورزشی تان را زیر سوال می برند. لگ ورزشی مردانه از جنسی بسیار مقاوم تولید شده که شکل ظاهری خود را همیشه حفظ می کند و پس از گذر زمان دچار افت کیفیت نمی شود. در قسمت پشتی این لگ ورزشی مردانه یک جیب زیپ دار کوچک تعبیه شده که کلید یا وسایل کوچکتان که نیاز به محافظت بیشتر دارند را می توانید درون آن قرار دهید. در اطراف این جیب زیپی، دو جیب کوچک نیز طرح ریزی شده تا پانچو اضطراری خود را درون آن قرار دهید و با خیالی آسوده تر به فعالیت بپردازید زیرا می دانید که باد و باران در کوهستان خبر نمی کنند!

این لگ ورزشی مردانه با قد 3/4 ام طراحی شده که در قسمت دمپای آن یک طراحی منحصر به فرد را مشاهده می کنید. این طراحی با توجه به آناتومی بدن آقایان مدل سازی شده تا در قسمت ساق پا، ایستایی زیباتری داشته باشند. در قسمت انتهایی آن یک بند مستحکم تعبیه شده که از لول شدگی پایین ساق این لگ مردانه جلوگیری کند. توجه طراحان به این نکته های کوچک ولی تأثیر گذار موجب محبوبیت برند داینافیت بین ورزشکاران مطرح دنیا می گردد. قیمت لگ ورزشی از برند داینافیت با توجه به ویژگی های منحصر به فردش تأیین شده است. این برند پر شکوه را با نماد پلنگ برفی می شناسید. پلنگ برفی کاملاً نماد ارزش ها و خصوصیاتی است که برند داینافیت معرف آن است. 

مشخصات و ویژگی های شلوارک Dynafit مدل React M 3/4 Tights

  • مناسب برای دویدن، کوهنوردی سرعتی و انواع فعالیت های ورزشی
  • لگ مردانه تولید شده از جنس 71% پلی آمید و 29% الاستان
  • دوختی مسطح جهت آسایش پوست در این لگ ورزشی مردانه
  • کشش چهار جهته لگ مردانه برای راحتی کامل در طول فعالیت
  • لگ مردانه ساخته شده از پارچه کششی مقاوم
  • دارای یک جیب زیپی در عقب و دو جیب کوچک کشسان در اطراف آن
  • کمر کشی پهن و بسیار راحت در این لگ ورزشی مردانه

جزئیات محصول
40551992

توضیحات

کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
آقایان
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
132 گرم
جنس
Polyamid 71% , Elastan 19%
جیب
دارد
قابل استفاده برای
دویدن، کوهنوردی سرعتی و انواع فعالیت های ورزشی
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود