موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوارک بچه گانه E9 مدل B Doblon E16

ناموجود

شلوارک بچگانه ای ناین در سایزهای متنوع

‎0 تومان
سایز
رنگ
  • زرد
  • *آبی تیره*
  • سبز لجنی
تعداد
مرجع:
توضیحات

وقتی هوا رو به گرمی می‌رود، دغدغه خرید لباس‌ خنک نیز از راه می‌رسد؛ مخصوصاً خرید لباس بچه گانه برای کودکان! باید پوشاکی انتخاب کنیم که هم انعطاف خوبی داشته باشد، هم جنس با کیفیت تا در تماس با پوست بچه دچار بروز بیماری و حساسیت نشود. برای بدست آوردن کیفیت و معیارهای خرید برای کودکان، بهتر است سراغ برند مطرح E9 رفت که به یکی از بهترین تولیدکننده الیاف پوشاک معروف است.  اینجا به معرفی شلوارک بچگانه E9 مدل B DoBlon می‌پردازیم.

شلوارک بچگانه E9، ناجی کودکان در فصل گرم است، هم آزادی و راحتی بیشتر را برای بازیگوشی‌هایشان پیدا می‌کنند، هم در معرض گرمازدگی و تعریق زیاد قرار نمی‌گیرند. اما چرا از برند E9 باید خرید کنیم؟ این برند ایتالیایی، تولید کننده عمده اصلی پوشاک تخصصی سنگنوردی در دنیا محسوب می‌شود و برای طراحی همیشه، حتی در لباس کودکان نیز، از هنر سنگنوردی بهره می‌گیرد. پوشاکی که از برند E9 تولید می شوند کاملاً تخصصی است، اما طراحی و ساختار آن ها برای انواع فعالیت ورزشی اعم از کوهنوردی، طبیعت‌گردی و حتی استفاده روزمره نیز قابل استفاده هستند.

وجه متمایز کننده پوشاک بچه گانه ای‌ناین، جنس پارچه و الیاف به کار رفته در آن‌ها است، که در اصطلاح به آن گیاهی و دوست‌دار محیط زیست می‌گویند. این نوع از پارچه‌ها با استفاده از روش‌هایی که تأثیر کمی بر محیط می‌گذارند، پرورش داده می شوند. مثلاً از کنف در لابه‌لای تاروپود لباس استفاده می‌شود که به طور طبیعی ارگانیک است و به سموم و دفع آفات شیمیایی نیاز ندارد، ترکیب این پارچه با کتان، یک ترکیب فوق العاده برای تولید پوشاک بچه گانه محسوب می شود.

از اهداف برند E9 حفظ محیط زیست است و در این زمینه کمک‌های شایانی به انجمن حفاظت از فضای باز اروپا (EOCA) کرده است. بنابراین می‌توان E9 را ار حامیان محیط زیست در دنیا دانست و شمایی که از این برند خرید می‌کنید؛ عملاً گامی مهم در گسترش دادن این اخلاق و رفتار زیست محیطی انجام می‌دهید.

امیدواریم بچه‌های نسل آینده اهمیت حفظ محیط زیست را به خوبی درک کنند و حتی در نوع انتخاب پوشاک خود آن را نمایان کنند. برای جا انداختن این فرهنگ شما می‌توانید از حالا لباس با کیفیت برای کودکان خریداری کنید و آن ها را به این راه تشویق کنید.

مشخصات و ویژگی‌های شلوارک بچه گانه E9 مدل B Doblon E16

  • ایده آل برای کودکان
  • تولید شده از 97 درصد کتان و 3 درصد الاستان
  • دارای یک جیب زیبا با طراحی هندسی بر روی ران
  • در سه رنگ زیبا و جذاب
  • سایزبندی شلوارک از دو سال تا چهارده سال

شلوارک بچه گانه

جزئیات محصول

توضیحات

برند
E9
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
کودکان
بازه وزن
140-180 گرم
وزن
150 گرم
جنس
Cotton 97% , Elastan 3%
جیب
دارد
قابل استفاده برای
روزمره

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود