بلوز نیم زیپ مدل CG0456 طرح سالیوا

پوشاکی کاملاً اسپرت، مناسب آقایان و بانوان، ساخته شده از پارچه تنفسی

‎540,000 تومان
سایز
رنگ
  • آبی کاربنی/زرد
  • آبی روشن/ زرد
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
417535432896
توضیحات

مشخصات و ویژگی‌های بلوز کوهنوردی سالیوا

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • قابل استفاده در کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ، پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری
  • ساخته شده از پارچه‌ی تنفسی
  • دارای آستین‌های بلند جهت جلوگیری از آفتاب سوختگی و گزش حشرات
  • مجهز به نیم زیپ جهت پوشیدن آسان و راحت

بلوز کوهنوردی طرح سالیوا، مناسب سه فصل

خرید بلوز کوهنوردی یکی از پوشاک‌های بسیار کاربردی و پراهمیت محسوب می‌شود. در فصل‌های بهار و تابستان که هوا نسبت مابقی فصول سال گرم‌تر می‌باشد. کسانی که اهل کوهنوردی و کوهپیمایی در مناطق مرتفع کوهستانی هستند، به همراه داشتن یک بلوز کوهنوردی با پارچه تنفسی و خنک نیاز دارند تا بتوانند راحت‌تر و با آرامش بیشتری به مسیر خود در کوه ادامه بدهند. یکی از پیشنها‌‍دهای بسیار عالی برای شما خرید اینترنتی بلوز نیم زیپ طرح salewa خواهد بود. حال شما هم یک پوشاک کوهنوردی بسیار شیک و زیبایی دارید و هم با توجه به لطافت و نرمی پارچه‌ای این محصول شما یک لباس با کیفیت و کاربردی به همراه خود خواهید داشت.

خرید بلوز نیم زیپ salewa

بلوز کوهنوردی سالیوا یک پوشاکی با ظاهری کاملاً ساده و البته بسیار شیک و کاربردی می‌باشد. جنس پارچه‌ی این محصول حالت تنفسی دارد و در سه فصل اول سال به راحتی می‌توانید از این محصول با کیفیت استفاده کنید. بلوز طبیعت گردی سالیوا به صورت نیم زیپ طراحی شده که در هنگام پوشیدن راخت‌تر باشید و همچنین گردش و جریان هوا در این بلوز کوهنوردی به خوبی کنترل شود.

یکی از ویژگی‌های تنفسی بودن بلوز سالیوا این است که بدن را خشک نگه می‌دارد. زمانی که شما تعریق زیادی داشته باشید. احساس خوبی نخواهید داشت و امکان عرق سوز شدن وجود دارد. این بلوز کوهنوردی سالیوا کمک خواهد کرد تا بدن شما در برابر تعریق خیلی سریع خشک شود. در این صورت دیگر دچار عرق سوز شدن یا بخاطر خیس بودن بلوز سرما نخواهید خورد. 

شاید برایتان پیش آمده باشد، که در فصل تابستان یا بهار به کوه رفته‌اید و دچار آفتاب سوختگی شده باشید و یا به دلیل پوشیدن بلوز آستین کوتاه حشرات شما را نیش زده باشند. راهکاری که می‌توان در این مواقع به شما دوستان پیشنهاد کرد، خرید بلوز طبیعت گردی سالیوا است. چرا که این محصول با داشتن آستین‌های بلند یک پوششی برای دستان شما ایجاد خواهد کرد تا از آفتاب سوختگی و گزش حشرات جلوگیری می‌شود.

اگر قصد کوهنوردی در فصل گرما را دارید و به دنبال خرید بلوز کوهنوردی هستید که تنفسی و کاربردی باشد، بلوز کوهنوردی سالیوا مدل cg0456 یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. با توجه به قیمت مناسبی که دارد به عنوان یک محصول کاملاً اقتصادی و به صرفه نیز خواهد بود. پس واجب که بلوز نیم زیپ سالیوا را در سبد خرید خود قرار دهید. 

بیشتر بخوانید: بلوز کوهنوردی+8 خصوصیات آن

جزئیات محصول
417535432896

توضیحات

برند
متفرقه
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
جنس
پارچه تنفسی
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ، پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری
فصل
بهار، تابستان، پاییز

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود