موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی Ferrino مدل Triolet 32+5

ناموجود

کوله پشتی کوهنوردی فنی، مناسب برای یک روزه زمستانه 

‎11,900,000 تومان
رنگ
  • خاکستری
  • نارنجی
0 قلم
تعداد
مرجع:
326626979106
توضیحات

ایده‌آل‌ ترین کوله پشتی کوهنوردی فنی از برند Ferrino

اگر به دنبال خرید کوله پشتی‌ فنی‌ هستید که بتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید، کوله پشتی فرینو مدل Triolet 32+5 می‌تواند گزینه‌ی عالی برای شما باشد. علاقه‌مندان به سنگنوردی و کوهنوردی فنی همیشه به دنبال یک کوله پشتی کوهنوردی هستند تا بتوانند از آن به مدت طولانی و پیوسته استفاده کنند. برند معروف ایتالیایی ferrino یکی از برندهایی است که کوله پشتی‌هایی بسیار با کیفیت و مطلوبی را تولید می‌کنند. کوله پشتی کوهنوردی فرینو در مدل تریولت 32+5 لیتری یکی از ایده آل‌ترین و البته اقتصادی‌ترین نوع محصول فرینو خواهد بود. 

جنس کوله پشتی فرینو از دو نوع پلی استر به نام‌های Twill 500*400D و Diamond dibby 300D می‌باشد. این جنس از کوله پشتی کوهنوردی فوق‌العاده ضد آب خواهد بود و اجازه نمی‌دهد آب به داخل لوازم شما نفوذ کند. 

کوله کوهنوردی فرینو ابزاری با کیفیت و جادار

همیشه در خرید کوله پشتی کوهنوردی به اولین چیزی که توجه خواهیم کرد، جادار بودن و پر فضا بودن خواهد بود. مخصوصاً اگر اهل کوهنوردی طولانی مدت باشید که در این صورت حتماً به کوله کوهنوردی نیاز دارید تا بتوانید لوازم کوه مانند کیسه خواب، چادر و انواع پوشاک کوهنوردی یا لوازم موردنیاز کمپینگ در آن قرار بدهید. در مورد کوله پشتی فرینو نیز باید این بگویم که یکی از کوله‌های هم فن حریف و حرفه‌ای می‌باشد. 

کوله پشتی فنی فرینو مدل Triolet 32+5 یک محصول استثنایی برای شما خواهد بود. زیرا بسیار جادار و مطمئن می‌باشد. این محصول نامبرده از دو بخش کلاهک و بدنه تقسیم می‌شود که حجم هر کدام 5+32 لیتر خواهد بود. کوله کوهنوردی فرینو در قسمت کلاهک خود یک جیب زیپی دارد که در داخل آن یک جیب زیپ دار توری شکل قرار گرفته است که می‌توانید لوازم مهم و ضروری که می‌خواهید در دسترستان قرار بگیرد در داخل آن بگذارید. قسمت بدنه‌ی کوله پشتی فرینو از اجزا و فضاهای بسیار کاربردی تشکیل شده است. برای مثال می‌توان به یک زیپی اشاره کرد که از وسط کوله باز می‌شود و به شما این امکان را خواهد داد که به قسمت جلویی محصول دسترسی داشته باشید و به راحتی لوازم مورد نیازتان را پیدا کنید. 

قسمت رویه‌ی کوله کوهنوردی فرینو از تعداد تسمه و سگک طراحی شده تا به وسیله‌ی آن‌ها بتوانید هر نوع ابزار یا تجهیزات فنی مانند کلنگ، تبر یخ، کارابین و یا حتی کسانی که قصد رفتن به اسکی را دارند می‌توانند خیلی راحت چوب اسکی‌های خودتان را بر روی آن قرار بدهید. در ضمن هنگامی که قصد رفتن به سنگنوردی را دارید، استفاده از کلاه ایمنی یکی از لوازم مهم و حیاتی شناخته شده است که باید استفاده بشود، اما امکان دارد حمل و نقل آن برای شما سخت باشد. به همین دلیل کوله پشتی فرینو در قسمت جلویش یک جایگاه برای قرار دادن کلاه ایمنی دارد که می‌توانید بر روی آن بگذارید و با خود حملش کنید.

حال به بخش داخلی کوله کوهنوردی فرینو رسیدیم. داخل این محصول به صورت آسانسوری و بخش بخش طراحی شده به طوری که برای قرار دادن هر نوع لوازم مرتبط به کوه را می‌توانید به راحتی در آن جای دهید. اولین محفظه‌ی که کوله پشتی کوهنوردی دارد، برای گذشتن بیل و میخ اختصاص خواهد داشت و می‌توانید این وسایل را با خیال راحت بدون اینکه به کوله کوهنوردی شما آسیبی وارد شود، قرار دهید. در قسمت کناره‌های این محصول منافظ و تسمه‌هایی به همراه دارد که می‌توانید به راحتی طناب‌های کوهنوردیتان را بر روی آن قرار داده و با خود حمل کنید. 

سیستم پشتی کوله کوهنوردی فرینو از بسیار راحت و برای اینکه به قسمت پشت و کمرتان فشاری نرسد، بین کوله کوهنوردی و کمر فاصله‌ی چندانی ندارد. در پشت این محصول یک جیب زیپ دار قرار گرفته است که می‌توانید کیف پول، مدارک شخصی خود را در داخل آن بگذارید. پدها و بندهایی که در قسمت پشتی محصول قرار گرفته است متناسب با آناتومی بدن شما قابلیت تنظیم شدن دارند. در قسمت پایین یعنی بندی روی کمر قرار می‌گیرد، می‌توانید با خیال راحت در مواقعی لزوم آن را جدا کنید. برای مثال در مواقعی که هارنس بر تن دارید ممکن با تداخل هارنس با پد کمربند کوله پشتی کوهنوردی شما دچار نگرانی و اذیت شما باشد، در این صورت می‌توانید آن را از بندهای متصل شده به آن جدا کنید. 

قیمت کوله پشتی کوهنوردی فرینو از لحاظ اقتصادی ممکن است یک محصول با قیمت بالا باشد اما اگر به کارایی و اجزای موجود در این کوله پشتی فرینو دقت کنید، متوجه خواهید شد که محصول فوق‌العاده با کیفیت و مورد استفاده هر کوهنوردی که دنبال خرید کالایی با طول عمر بسیار طولانی و پیوسته می‌گردید، باید یک کوله پشتی فرینو مدل Triolet 32+5 در سبد خرید شما قرار بگیرد. 

مشخصات و ویژگی‌های کوله پشتی Ferrino مدل Triolet 32+5

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • قابل استفاده در کوهنوردی، سنگنوردی، اسکی و کوهنوردی فنی
  • جنس محصول: پلی استر Twill 500*400D و  پلی استر Diamond dibby 300D
  • مجهز به انواع جیب در داخل و بیرون کوله پشتی جهت قرار دادن لوازم مورد استفاده
  • دارای تسمه و سگک برای متصل کردن اهر نوع تجهیزات فنی و ضروری 
  • وجود یک پد کمری در پشت کوله جدا شونده در صورت لزوم
  • مجهز به بندهایی با قابلیت تنظیم شونده متناسب با آناتومی بدن
  • دارای جایگاه‌ای جهت قرار دادن کلاه ایمنی 
  • وجود منافظی داخل کوله جهت قرار دادن وسایل شخصی مانند پوشاک 
  • مجهز به یک زیپ جهت داشتن دسترسی راحت به قسمت جلوی محصول
  • دارای منافظ و سگک‌هایی جهت قرار دادن طناب کوهنوردی 
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
  • فوق‌العاده جادار و پر کاربرد
  • گنجایش: 5+32 لیتر
  • وزن: 1250 گرم
جزئیات محصول
326626979106

توضیحات

برند
Ferrino
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
1200-1500 گرم
وزن
1250 گرم
ابعاد
60*26*21 سانتی متر
حجم
32+5 لیتر
جنس
پلی استر Twill500*400D, پلی استر Polyester Diamond dobby 300D
جیب
دارد
مناسب برای
سنگنوردی، کوهنوردی و کوهنوردی فنی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود