موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Scarpa مدل Mojito Hike GTX

ناموجود

کفش کوهنوردی اسکارپا با رویه جیر و آستر گورتکس

‎6,995,000 تومان
سایز
رنگ
  • *طوسی*
تعداد
مرجع:
161794555145
توضیحات

تأثیر به سزای کفش کوهنوردی مناسب در مسیرهای لذت بخش برای تمام کوهنوردان و طبیعت‌گردها  محرز است. به همین منظور خرید کفش کوهنوردی از سخت‌ترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود! کفش کوهنوردی که کیفیت قابل قبول به همراه قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد. اگر می خواهید خرید به صرفه‌ای داشته باشید و از انتخابی که می‌کنید راضی باشید، ما خرید کفش اسکارپا ایتالیایی مدل Mojito Hike را برنامه‌های کوهنوردی و کوهپیمایی پیشنهاد می‌کنیم.

این مدل کفش اسکارپا با داشتن لایه رویه جیر به ضخامت 1.8 میلی‌متر، علاوه بر ظاهر شکیل و رنگبندی زیبا، یک لایه آستر گورتکس نیز دارد تا در برابر نفوذ آب عایق باشد و از خشک ماندن پا در طی مسیر محافظت کند. از اهمیت گورتکس در پوشش کوهنوردی قبلاً در بلاگی به نام "گورتکس چیست و چه کاربردهایی در کوهنوردی دارد" به طور مجزا پرداختیم اما به طور خلاصه اگر بخواهیم گورتکس را تعریف کنیم، باید به عملکرد عالی این پارچه در برابر نفوذ آب اشاره کنیم. قطعاً برند اسکارپا به عنوان یک تولید کننده مطرح کفش‌های کوهنوردی همچین فناوری را به بهترین کیفیت در محصولات خود استفاده می‌کند.

خرید کفش اسکارپا مدل موجیتو

همینطور در قسمت جلوی کفش اسکارپا که در تماس مستقیم یا سطوح مختلف قرار دارد، یک لایه لاستیکی کار گذاشته‌اند تا در برابر ضرباتی که ممکن است به نوک انگشتان وارد شود، جلوگیری کند. این کفش اسکارپا برای پاهای باریک و ظریف بسیار مناسب است؛ مخصوصاً با وزن سبکی که دارد این ویژگی را بهبود بخشیده است. البته به همین دلایل هم برای کوهپیمایی‌های سبک و پیاده‌روی گزینه مناسب‌تری است.

کفش اسکارپا مدل موجیتو هایک از سه لایه متفاوت در قسمت زیره تشکیل شده است. اولین لایه که حالت بالشتکی را به وجود می‌آورد، لایه Salix نام گذاری شده است. لایه میانی EVA با وزن کمی که دارد باعث سبکی می‌شود و در عین حال پشتیبان خوبی برای محافظت پاها حساب می‌گردد.  لایه آخر و کفی که در تماس با سطح خارجی است، مجهز به تکنولوژی ویبرام می‌باشد. این فناوری برای جلوگیری از لغزش طراحی شده است. در نهایت تجمع این سه لایه، یک زیره مقاوم را به وجود می‌آورد که علاوه بر راحتی بالا در هر نوع سطحی، در برابر سایش نیز بسیار با دوام است.

از آنجایی که قیمت کفش اسکارپا کاملاً مقرون بصرفه است، گزینه خوبی برای خرید کفش کوهنوردی محسوب می شود. دلیل اینکه می گوییم به صرفه، کیفیت فوق العاده بالای آن است، زیرا اگر به خوبی از آن مراقیت کنید، تا سال های زیادی همراه شما در برنامه هایتان خواهد بود.

مشخصات و ویژگی‌های کفش اسکارپا مدل Mojito Hike GTX

  • ایده‌آل برای کوهپیمایی و کوهنوردی سبک
  • آستر کفش اسکارپا دارای تکنولوژی گورتکس
  • نحوه بسته شدن به صورت بندی
  • زیره فوق العاده مقاوم از جنس ویبرام
  • رویه کفش اسکارپا از جنس جیر 1.8 میلی‌متر
  • طراحی به صورت ساق‌دار برای محافظت از مچ پا
  • فوق‌العاده زیبا با ظاهر اسپرت و کلاسیک

کفش اسکارپا

جزئیات محصول
161794555145

توضیحات

برند
Scarpa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
620 گرم (وزن هر لنگه)
نوع
کوهپیمایی (Trekking)
رویه
جیر 1.8 میلی‌متر
زیره
ویبرام
آستر
گورتکس
قابل استفاده برای
کوهنوردی و کوهپیمایی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود