موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Snow Hawk مدل Derak

ناموجود

کفش کوهنوردی اسنوهاک دراک، کرامپون خور

‎3,950,000 تومان
سایز
رنگ
  • قرمز روشن
  • سبز روشن
تعداد
مرجع:
161876210
توضیحات

خرید کفش کوهنوردی اسنوهاک مدل DERAK ، انتخاب یک کفش جدید با قابلیت‎‌های پیشرفته است که در کوهنوردی و هایکینگ همراه شما خواهد بود. کفش کوهنوردی اسنوهاک با داشتن زیره ویبرام و رویه‌ی چرم گاوی، بهترین ترکیب موجود در بازار را به شما عرضه می‌کند و در عین حال ظاهر زیبایی دارد که باعث شیک‌تر شدن استایل شما می‌گردد.

زیره ویبرام؛ نشان دهنده‌ی کیفیت بالای کفش کوهنوردی اسنوهاک

برند اسنوهاک برای کفش کوهنوردی خود از زیره ویبرام استفاده کرده است. ویبرام؛ کمپانی ایتالیاییست که با کیفیت‌‎ترین زیره‌های کفش را تولید می‌کند. به دلیل حفظ کیفیت برند خودش، اگر کفشی استاندارد نباشد، به آن اجازه استفاده از زیره ویبرام را نمی‌‎دهد! بنابراین برند اسنوهاک یک کفش باکیفیتی است که موفق به دریافت زیره ویبرام شده است. از ویژگی‌های این زیره ضد لغزش بودن در زمان کوهپیمایی و حالت آنتی شوک می‌باشد. به این ترتیب پاها از فشار و ضربات در امان می‌ماند.

رویه‌ی کفش اسنوهاک؛ مقاومت بالا در کنار ظاهر زیبا

رویه به کار رفته در کفش اسنوهاک، ترکیبی از چرم جیر گاوی COW SUEDE و مش است. از ویژگی‌های چرم جیر می‌توانیم به مقاومت بالای آن اشاره کنیم و همینطور خاصیت ضدآبی که دارد. از طرفی مش از نایلون و پلی استر تهیه می‌شود که باعث افزایش گردش و تهویه هوا می‌گردد. خوب است بدانید مش وزن سبکی دارد و بافت نفوذ پذیر و منافذ متعدد آن موجب جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا  می‌شود.

لایه‌ی میانی کفش کوهنوردی اسنوهاک؛ از SNOW-TEX است. به کمک این لایه، قابلیت تنفسی بیشتری ایجاد می‌‎شود و در عین حال مقاومت در برابر نفوذ آب بیشتر از معمول می‎‌گردد.

بیشتر بخوانید: نحوه‌ی نگهداری از کفش کوهنوردی

لژ کفش اسنوهاک؛ محافظ در برابر ضربات

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کفش و پاها، علاوه بر زیره ویبرام، از لژهای لاستیکی در قسمت پاشنه و پنجه استفاده شده است. با این کار این دو ناحیه از پا، امنیت بیشتری در برابر ضربه و فشارهای وارد شونده پیدا می‎‌کند. به علاوه اینکه مقاومت آن نیز بیشتر می‌شود. وقتی قیمت کفش کوهنوردی اسنوهاک مدل Derak کاملاً به تناسب با کیفیتش عرضه می‌گردد؛ یعنی باید مقاومت و دوام خوبی نیز داشته باشد.

زمانی که کفش اسنوهاک را در پا دارید، امکان پیچ خوردگی مچ پا تا حد زیادی کاهش می‌یابد؛ دلیل این امر وجود تکنولوژی 3F می‌باشد. به واسطه این سیستم، پشتیبانی از مچ و پاشنه پا، بیششتر می‌شود.

نکته‎ جذاب کفش کوهنوردی اسنوهاک مدل Derak، قابلیت نصب کرامپون نیمه اتوماتیک است. به همین دلیل برای کوهنوردی‌های زمستانه یک گزینه‌ی عالی محسوب می‌شود؛ مخصوصاً که دارای رویه‌ی ضد آب نیز هست و همینطور نیم ساق با بندکفش محکم دارد که باعث می‌شود سرما و آب از مچ وارد نشود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کرامپون کوهنوردی

مشخصات و ویژگی‌های کفش کوهنوردی اسنوهاک مدل DERAK

  • مناسب استفاده در کوهنوردی و هایکینگ 
  • جنس رویه ترکیبی از چرم جیر گاوی و مش
  • دارای لایه‎ میانی SNOW-TEX با قابلیت تنفسی
  • زیره کفش از کمپانی ایتالیایی ویبرام و فوم EVA
  • دارای محافظه ضربه‌گیر در قسمن پنجه و پاشنه
  • نحوه‌ی بسته شدن بندی
  • دارای نیم ساق جهت محافظت بیشتر مچ
  • قابلیت نصب کرامپون نیمه اتوماتیک
جزئیات محصول
161876210

توضیحات

برند
Snow Hawk
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
670 گرم (وزن هر لنگه)
زیره
ویبرام، فوم EVA
لایه میانی
زیرره
قابلیت نصب کرامپون
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی و هایکینگ
جنس رویه
چرم جیر گاوی، مش آب گریز

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود