موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باربیکیو پارمیس مدل 412

باربیکیو پارمیس مناسب استفاده در فضای باز

‎3,650,000 تومان
رنگ
  • قرمز روشن
  • زرد تیره
  • سبز 03
  • مشکی
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
72761627529
توضیحات

لذت آشپزی در طبیعت همراه باربیکیو پارمیس

خرید باربیکیو یکی پرکاربرد‌ترین لوازم کمپینگ می‌باشد و داشتن آن الزامی خواهد بود. فرقی نمی کند در کمپینگ هستید و فکر آشپزی در طبیعت گردی را در سر دارید، یا در حیاط خانه، خیال روشن کردن یک آتش جانانه به ذهنتان خطور کرده است. هر کجا که باشید حضور باربیکیو پارمیس می تواند کمک حالتان باشد. چه به فکر آشپزی باشید و برای آن به یک باربیکیو یا منقل ذغالی نیاز پیدا کنید و چه آن لحظه ای که حضور گرم یک آتشدان در کنارتان لازم و ضروری احساس می شود؛ باربیکیو پارمیس همیشه می تواند چاره گشا باشد! این محصول چندکاره بر حسب نیاز شما می تواند آتشدان، باربیکیو یا منقل ذغالی باشد و با جنس مناسب و کیفیت مطمئنی که دارد، عملکرد خوبش را به شما اثبات کند.

باربیکیو پارمیس

باربیکیو پارمیس، همراه همیشگی شما!

این آتشدان دارای کیف های مخصوصی است که با بسته بندی کردن حجمی کمی پیدا می کند و به راحتی در صندوق عقب ماشین شما جای می گیرد تا تبدیل به پای ثابت تمام لحظه های شما گردد. این بگ های حمل به شما امکان می دهد که حتی اگر نیاز به پیاده روی در مسیری داشتید، به راحتی بتوانید باربیکیو خود را حمل کنید.

لوازمی چون محفظه آتش، چهار پایه تاشو، توری، سه پایه پخت، پایه افزایش ارتفاع، دستگیره جابه جایی توری، کیف های حمل، پایه سیخ و کُنده گیر به صورت مجزا درون پک باربیکیو پارمیس قرار گرفته تا تنها در یک دقیقه بتوانید تجهیزات باربیکیو پارمیس را وصل و آن را برپا کنید. کافی است چهار پایه تاشو را باز کنید و اگر نیاز به اندازه بلندتر داشتید، پایه های افزایش ارتفاع را به آن اضافه کنید. سپس محفظه منقل ذغالی روی آن قرار داده و از هر طرف بر روی پایه ها آن را قفل نمایید.

باربیکیو پارمیس

با آتشدان برند پارمیس، به فکر محیط زیست باشیم!

از لذت بخش ترین فعالیت های کمپینگ، قطعاً آشپزی در طبیعت خواهد بود. قبلاً در بلاگ لذت آشپزی از لوازم مورد نیاز برای این کار فرح بخش، اطلاعات کافی پیدا کردید  و می دانید که برای آشپزی در طبیعت نیاز به یک آتشدان دارید تا به سطح زمین و پوشش گیاهی آن، آسیبی وارد نشود. باربیکیو پارمیس به شما امکان می دهد تا آتشی که برای به جوش آوردن آب یا طبخ غذا نیاز دارید را روی آن برپا کنید.

در نهایت به لطف باربیکیو پارمیس، می توانید بی دردسر آب را برای نوشیدن چای به جوش آورید یا غذای دلخواه خود را طبخ کنید. و هر زمان که قصد خاموش کردن آتش را داشتید؛ درب منقل ذغالی را روی آن گذاشته تا با کمبود اکسیژن خفه شود. فقط توجه داشته باشید که حتماً توری را برداشته و درب منقل ذغالی را به صورت مستقیم روی آتش قرار دهید.

باربیکیو پارمیس بدنه و محفظه ای ضدزنگ دارد و همین متریال مناسب باعث افزایش طول عمر آن گشته است. مزیت های بی شمار این منقل ذغالی است که قیمت باربیکیو از این برند ملی را بسیار مناسب کرده است؛ به طوری که خرید باربیکیو برند پارمیس پیشنهاد هر طبیعت گرد حرفه ای شده است.

باربیکیو

مشخصات و ویژگی های باربیکیو پارمیس مدل DF0353

  • مناسب برای استفاده از سفرهای کمپینگ و طبیعت گردی تا تراس خانه و حیاط ویلا
  • منقل ذغالی پارمیس دارای بدنه و محفظه ای مقاوم و ضدزنگ
  • جابه جایی آسان باربیکیو پارمیس با کیف مخصوص حتی در طول پیاده روی و کوهپیمایی
  • آتشدان طراحی شده با حجمی کم برای جاگیری راحت در صندوق عقب
  • امکان نصب سریع منقل ذغالی تنها در یک دقیقه

پک باربیکیو پارمیس شامل: محفظه آتش، چهار پایه تاشو، توری تاشو، سه پایه پخت، پایه افزایش ارتفاع، دستگیره جابه جایی توری، کیف های حمل، پایه سیخ، کنده گیر.

باربیکیو پارمیس

جزئیات محصول
72761627529

توضیحات

برند
متفرقه
برند
Parmis
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
8000-9000 گرم
وزن
8800 گرم
مناسب برای
کمپینگ و طبیعت گردی تا تراس خانه و حیاط ویلا

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود