موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفی کفش Bestard مدل AA087

کفی کفش بستارد با قابلیت تنفس پذیری و ارتجاعی بالا

‎280,000 تومان
سایز
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
182224
توضیحات

کفی کفش بستارد با قابلیت ارتجاعی بالا و راحتی در حرکت بسیار هوشمندانه ساخته شده است. کفی بستارد این محصول اسپانیایی قدرتمند، با داشتن خاصیت جذب شوک به کاربر کمک کرده تا هنگام راه رفتن احساس خستگی زیاد نکند و همچنین از گرفتگی عضلات پا جلوگیری نماید. این کفی کفش Bestrad به گونه‌ای طراحی شده که با انواع کفش‌ها سازگار بوده و قابل استفاده می‌باشد.

بستارد یکی از شرکت‌های معتبر تولید کفش‌های کوهنوردی در کشور اسپانیا است. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1940 در روستایی به نام Loseta آغاز نمود که امروزه به دلیل تولید منحصر به فرد، دوام و کارایی بالا در تمامی سطوح کوهنوردی موفق به جهانی شدن این برند گردید. بستارد تا کنون با بیش از 77 سال سابقه تولید درخشان کفش کوهنوردی همواره دغدغه صعودی راحت و ایمن برای کوهنوردان را در سر می‌پروراند. خانواده بستارد با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا در صدد به ارمغان آوردن صعودی آسان برای کوهنوردان می‌باشد و در این راستا می‌توان به افزایش مقاومت ، کارایی و سبک سازی کفش‌ها در عین حفظ ساختار اصلی آنها اشاره نمود. 

روکش این کفی پوتین بستارد با متریال Strong Cambrelle محکم، سبب شده که از ایجاد هرگونه بوی بد، قارچ و باکتری جلوگیری کند و پای فرد با آرامش بیشتری در کفش قرار بگیرد. حفره های تعبیه شده در کفی پوتین Bestrad تهویه عالی را به وجود آورده و با قابلیت تنفس پذیری عالی از پا در برابر عرق کردن محافظت می نماید. قیمت کفی بستارد در کنار ویژگی های منحصر بفرد و عملکرد فوق العاده اش بسیار مناسب بوده و شوق افراد را برای خرید کفی بستارد چند برابر کرده است. با خرید کفی کفش Bestrad از قلب دوم خود به نحو احسن محافظت کنید.

  • مناسب برای سایر کفش‌ها
  • خاصیت جذب شوک مؤثر و پشتیبان کننده پا هنگام حرکت
  • قابلیت تنفس پذیری بالا و عالی
  • مانع از تعریق و خشک شدن سریع پا
  • مجهز به روکش Strong Cambrelle محکم جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه باکتری، قارچ و بوی بد تهاجمی
جزئیات محصول
182224

توضیحات

برند
Bestard
کشور مبدا برند
اسپانیا
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
52 گرم
مناسب برای
انواع کفش ها

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود