موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاپشن دوپوش پلاردار The north face مدل 5588A

مناسب برای آقایان، قابل استفاده در شرایط آب و هوایی بسیار سرد

‎2,240,000 تومان
سایز
راهنمای سایز
سایز سرشانه دورسینه قدآستین قد لباس
M 52 115 61 73
L 54 120 63 76
XL 56 125 65 79
2XL 58 130 65 80
3XL 60 135 67 81
4XL 62 140 69 82

توجه: اندازه‌ها بر حسب سانتیمتر است.

رنگ
  • طوسی 3
  • قرمز2
  • آبی کاربنی
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
3425615361
توضیحات

هرآنچه که باید درمورد کاپشن دوپوش The north face بدانید!

خرید کاپشن دوپوش The north face یک پوشاک ضروری برای علاقه‌مندان کوهنوردی و قله نوردی می‌باشد. در فصل زمستان که آب و هوا به شدت سرد و برفی می‌گردد، داشتن یک کاپشن دوپوش کمک بسیاری در گرم نگهداشتن بدن شما می‌کند. کاپشن دوپوش به دلیل ساختار و طراحی بی نظیری که دارد و به خاطر مقاوم بودن آن دربرابر نفوذآب و باد یکی از بهترین و فوق‌العاده‌ترین کاپشن‌هاست.

طراحی و کارایی منحصربه فرد کاپشن دوپوش The north face

کاپشن کوهنوردی The north face مدل 5588A یک نوع کاپشن دوپوش می‌باشد. به این شکل که به وسیله یک زیپ لایه دوم به لایه‌ی اول متصل شده است و به راحتی و آسانی از هم جدا می‌شوند. همچنین می‌توانید به صورت جداگانه هم استفاده کنید. کاپشن دوپوش با توجه به طراحی منحصربه فردی که دارد، بسیار کاربردی و مورد استفاده‌ی آقایان می‌باشد. دوستانی که علاقه رفتن به کوهنوردی و طبیعتگردی در فصل برف و باران دارند، می‌توانند از کاپشن دوپوش پلاردار The north face استفاده کنند تا از سرمازدگی در امان بمانند.

متریال به کار رفته در کاپشن دوپوش نورث فیس

کاپشن دوپوش مردانه The north face از دو لایه پارچه استفاده شده است. لایه اول یا پارچه بیرونی کاپشن پلی استر و نایلون با تراکم 5000 به کاررفته است. جنس پارچه‌ی پلی استر و نایلون با تراکم 5000 همانند پارچه‌ی گورتکس عمل می‌کند. با این وجود که بسیار مقاوم و محکم دربرابر نفوذ آب به داخل کاپشن می‌باشد. جنس لایه دوم یا پارچه‌ی داخلی کاپشن دوپوش پلار می‌باشد. این جنس از پارچه در تولید کاپشن‌های کوهنوردی به کار می‌روند و به عنوان پشم مصنوعی بسیار سبک‌تر از پشم طبیعی می‌باشد. وجود پارچه پلار باعث شده که کاپشن دوپوش بی نهایت نرم و سبک شود. همچنین به دلیل وجود پلار در این کاپشن سبب شده آب و بخار آب از ان به خوبی عبور کند، مخصوصاً زمان‌هایی که به دلیل پوشیدن طولانی کاپشن و تعریق زیاد موجب خیس شدن کاپشن می‌شود، اما با وجود پارچه پلار باعث شده از ماندن طولانی عرق بر روی بدن شما جلوگیری کند.

کاپشن دوپوش پلاردار The north face با قابلیت 3 مدل پوشش

کاپشن دوپوش نورث فیس به دلیل طراحی که دارد، به 3 حالت مختلف پوشیده می‌شود:

حالت اول به صورتی است که شما می‌توانید با هردو پوش را باهم بپوشید، که در مناطق خیلی سرد بکار می‌رود. حالت دوم مواقعی است که شما می‌توانید از پوش داخلی استفاده کنید، که از جنس پلار ساخته شده است. بنابراین یک ژاکت در مناطقی که باران نمی‌بارد و نیاز نیست یک لایه ضد آب روی بدنتان باشد و فقط بخاطر جلوگیری از سرما از آن استفاده کنید. حالت سوم زمانی است که شدت باد به حدی است که سرد نیست اما باد زیاد می‌باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌شود از پوش لایه دومی که ضد باد می‌باشد، استفاده کنید.

نگاهی بر جزیئات کلیدی کاپشن دوپوش نورث فیس!

کاپشن دوپوش  The north face دارای جزیئات بسیار ریز و قابل توجه‌ای هست، که در اینجا به آن می‌پردازیم. این کاپشن یک کلاه دارد، برای اینکه وزش شدید باد شما را آزار دهد به وسیله دو نوار چسبی طبق اندازه صورت شما بر روی چانه متصل می‌شود. همچنین در مواقعی که نیازی به کلاه نیست، می‌توانید آن را به وسیله‌ی زیپ از هم جدا کنید. یکی دیگر از نکات مهم این کاپشن وجود جیب‌های آن می‌باشد. لایه‌ی بیرونی آن دارای یک جیب بر روی سینه ، یک جیب در داخل این لایه و دو جیب در دوطرف بیرونی کاپشن که زیپ‌دار می‌باشد و با یک تیکه پارچه که روی آن قرار گرفته است. در لایه‌ی داخلی که به صورت یک ژاکت می‌باشد، دو جیب وجود دارد. آستین کاپشن دوپوش به صورت کش و طبق سایز مچ با یک بند چسبی تنظیم می‌شود. برای دریافت اطلاعات و نکات مهم درمورد انواع کاپشن‌های کوهنوردی شما را به مطالعه‌ی بلاک 13 نکته‌ کاپشن کوهنوردی تشویق می‌کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های کاپشن دوپوش پلاردار The north face مدل 5588A

  • لایه‌ی بیرونی ساخته شده از پلی استر و نایلون با تراکم 5000 همانند پارچه‌ی گورتکس
  • لایه‌ی داخلی ساخته شده از پلار
  • 4 جیب در لایه‌ی بیرونی: یک جیب بر روی سینه، دوتا در دوطرف و یک جیب در داخل
  • 2 جیب در دو طرف لایه‌ی داخلی
  • مقاوم دربرابر نفوذ آب و باد 
  • مناسب برای آقایان
  • قابل استفاده در کوهنوردی، قله نوردی، کمپینگ
  • مناسب برای فصل پاییز و زمستان
  • قابلیت استفاده از لایه‌ی بیرونی و داخلی به صورت جداگانه
  • امکان شستشو در ماشین لباسشویی به همراه آب در دمای 30 درجه سانتی گراد
  • بکارگیری پارچه‌ی تنفس پذیر و قابل تهویه شدن
جزئیات محصول
3425615361

توضیحات

برند
The North Face
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
آقایان
جیب
دارد
مناسب برای
کوهنوردی، قله نوردی، کمپینگ
مچ بند قابل تنظیم
دارد
مقاومت در برابر باد
دارد
جنس لایه داخلی
پلار
جنس لایه بیرونی
پلی استر و نایلون با تراکم 5000

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط
‎1,232,500 تومان ‎1,450,000 تومان ‎−15%
کاپشن وینداستاپر 5.11 با لایه داخلی نیمه پلار و تنفس کافی نکته: به دلیل اینکه این محصول تعداد دفعات زیادی برای ما میاد دچار تغییرات جزئی هستند که در عکس درج نشده است.

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود