موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

مغار Morakniv مدل Chisel

ناموجود

مغار موراکنیو چیزل با تیغه سبک و مقاوم از جنس کربن

‎328,000 تومان
رنگ
  • سبز روشن
تعداد
مرجع:
توضیحات

امروزه برای سهولت در انجام کار ها یا جهت بالا رفتن سطح عملکرد، کمپانی های مختلفی در جهان رو به تولید ابزار ها آوردهاند که با استفاده از آن می توان بدون آسیب رساندن به خود فعالیت مورد نظر را انجام داد و به همین منظور ما ابزاری جهانی از برند معتبر Morakniv را به شما پیشنهاد می کنیم.

این ابزار جهانی که برای فعالیت های کار با چوب ایده آل و کاربردی است، مغار موراکنیو نامیده می شود. مغار Morakniv دارای ویژگی هایی است که همراه داشتنش حین کار خالی از لطف نیست، به خصوص بسیار مناسب برای افراد علاقه مند کار با چوب در طبیعت!

سخت ترین در عین حال سبک ترین

چاقو موراکنیو درست شده از ترکیب مغار و چاقو که با تیغه تراشکاری شده یک طرفه می باشد، یکی از قوی ترین و مقاوم ترین چاقوهای این کمپانی سوئدی شناخته می شود. مغار موراکنیو برای انواع فعالیت های نجاران و کارهای صنعتی طراحی شده است، و تیغه ی آن ساخته شده از فولاد کربن می باشد که علاوه بر مقاومت چشمگیر، از وزن بسیار کمی بهره می برد تا از به دست گرفتن آن احساس خستگی نکنید.

چاقو مغار

خوش دستی بی نظیر مغار موراکنیو

همه می دانیم تمام راحتی و کاربردی بودن چاقو وابسته به طراحی دسته آن می باشد، به همین دلیل است که دسته ی چاقو Morakniv به صورت هوشمندانه ای از جنس لاستیک TPE تولید شده تا بهترین چسبندگی را برای دست ایجاد کند. بلند بودن دسته این چاقو مغار سطح ایمنی کاربر را هنگام کار تا حد قابل قبولی بالا می برد.

از دیگر امکانات چاقو موراکنیو می توان به غلاف پلاستیکی از جنس پلیمر اشاره کرد که با قابلیت نصب بر روی کمربند این امکان را می دهد تا در هر شرایطی دسترسی آسان و سریعی به چاقو داشه باشید، همچنین داخل غلاف و دسته با تعبیه شیارهایی باعث می شوند تا به خوبی در هم چفت شوند. غلاف چاقوی موراکنیو مجهز به گیره ای در قسمت بیرونی است که توسط آن می توانید چاقوی دیگری را روی آن نصب کنید. با داشتن این قابلیت دو چاقو با کاربرد مختلف را در با خود همراه خواهید داشت. در ضمن در انتهای غلاف پلاستیکی چاقو مغار Morakniv روزنه ای وجود دارد تا اگر چاقوی شما خیس بود، آب اضافه آن خارج شود و تیغه در اثر تجمع آب دچار زنگ زدگی نشود.

غلاف چاقو

در نتیجه با خرید چاقو موراکنیو می توانید یک همراه سبک و مقاوم داشته با خود داشته باشید تا در شرایط مورد نظر از آن استفاده کنید، پس اگر قصد تهیه یک چاقو با کیفیت و کارآمد را دارید، Morakniv Chisel می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد، بین قیمت چاقو موراکنیو و سطح کیفیتی که دارد، تعادل رضایت بخشی برقرار شود تا با خیالی آسوده بابت ابزار مورد علاقه تان هزینه کنید.

مغار موراکنیو

مشخصات و ویژگی های مغار Morakniv مدل Chisel

  • مناسب برای کار با چوب و فعالیت های صنعتی
  • محصول ترکیبی اسکنه و چاقو با لبه تراشکاری شده یک طرفه
  • تیغه چاقو از جنس فولاد سخت و سبک کربن
  • دارای دسته ارگونومیک سازگار با آناتومی دست و چسبندگی بالا
  • جنس دسته از لاستیک TPE
  • دارای غلاف چاقو از جنس پلیمر
  • تعبیه محفظه ای در انتهای غلاف جهت خروج آب
  • قابلیت اتصال غلاف به کمربند
  • طراحی یک گیره در قسمت بیرونی غلاف برای اتصال غلاف چاقوی دیگر به آن

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
133 گرم
مناسب برای
کار با چوب و فعالیت های صنعتی
ضخامت تیغه
3.1 mm
جنس دسته
لاستیک TPE
جنس تیغه
فولاد کربن
طول تیغه
7.5 cm
طول چاقو
19.3 cm
جنس غلاف
پلیمر
غلاف
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود