موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش لاوان مدل کلیف اپروچ

ناموجود

کفش لاوان با زیره ویبرام، مناسب پیاده‌روی و سنگنوردی

‎4,340,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی/قرمز
تعداد
مرجع:
271196227561
توضیحات

اگر طرفدار سنگنوردی و پیاده‌روی هستید؛ تا دیر نشده است اقدام به خرید کفش لاوان مدل کلیف اپروچ کنید، زیرا این مدل کفش لاوان به تازگی در چرخه تولید برند لاوان قرار گرفته و از لحاظ کیفیت، طراحی و دوام، به صورت تخصصی برای همین دو ورزش، یعنی پیاده‌روی و سنگنوردی طراحی شده است. داشتن زیره بسیار مقاوم ویبرام در کنار رویه‌ی چرم جیر، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث ترغیب خرید کفش لاوان مدل کلیف اپروچ می‌شود، چون ترکیب این دو متریال در تولید انواع کفش ورزشی امتحان خود را پس داده است.

زیره و رویه کفش لاوان؛ دو فاکتور اساسی در کیفیت

همیشه وقتی صحبت از کفش مناسب می‌شود؛ اگر بخواهید به طور تخصصی  آن را بررسی کنید، باید به جنس زیره و رویه توجه بیشتری داشته باشید. به دلیل همین توجه و اهمیت، برند لاوان برای کفش کلیف اپروچ از زیره ویبرام بهره گرفته است؛ زیرا اصطکاک مناسبی را با سطوحی بر روی آن قدم می گذارید ایجاد می کند و جذب کننده هرگونه شوک، ضربه و فشاری است. 

خرید کفش لاوان

همانطور که بالاتر گفتیم، رویه‌ کفش لاوان مدل کلیف اپروچ، ترکیبی از چرم جیر و پارچه مش تنفسی است. چرم جیر مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب دارد و در عین حال بسیار نرم و انعطاف پذیر است. وقتی چرم با پارچه تنفسی ترکیب می‌‎شود، یک ترکیب برنده به وجود می‌آید! زیرا پارچه تنفسی باعث می‌شود تا جریان هوا بیشتر شود و در نتیجه تعریق کمتر صورت گیرد و پاها همیشه خشک بماند که یکی از عوامل جلوگیری از تاول پا محسوب می‌شود.

بنابراین، ترکیب جیر با پارچه تنفسی، علاوه بر ظاهر زیبا، باعث راحتی و سلامتی بیشتری می‌گردد. با این‌حال قیمت کفش لاوان مدل کلیف اپروچ نسبت به نمونه‌های مشابه وارداتی، بسیار به صرفه‌تر است.

با کفش لاوان مطمئن قدم بردار!

همیشه پیاده‌روی در بین سنگ‌ریزه‌های درشت و ریز، کار مشکلی بوده و هست، زیرا احتمال برخورد با سنگ بسیار بالا است. اشاره کردیم که در ساختار کفش لاوان برای اینکه در این برخوردها دچار آسیب نشوید و ضربه نبینید، از زیره ویبرام استفاده شده است؛ اما تکلیف انگشتان چه می‌شود؟! همیشه قسمت جلویی کفش تحت فشار بیشتری قرار دارد، به همین دلیل برای قسمت لثه و محافظ انگشت‌ها از لاستیک فوق‌العاده محکم استفاده شده است که ضربات و فشار را به حداقل ممکن می‌رساند.

خرید کفش لاوان مدل کلیف اپروچ، با قیمت بسیار مناسب و ویژگی‌های بارزی که دارد، قطعاً یک خرید به صرفه محسوب می‌‎شود. برای داشتن این محصول، همین حالا از سایت سیاه کمان ثبت سفارش کنید.

بیشتر بخوانید: کفش ترکینگ چیست؟

مشخصات و ویژگی‌های کفش لاوان مدل کلیف اپروچ

  • مناسب برای سنگنوردی گرده‌ای و پیاده روی‌های سبک
  • دارای زیره ویبرام با قابلیت جذب ضربه و شوک
  • لثه فوق العاده محکم برای محافظت از انگشتان پا در برابر فشار
  • جنس رویه ترکیبی از چرم جیر و پارچه مش تنفسی
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
  • نحوه بسته شدن به صورت بندی
  • سایزبندی: 38 تا 47
  • وزن هر لنگه در سایز 41: 481 گرم

کفش لاوان

جزئیات محصول
271196227561

توضیحات

برند
Lavan
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
460-500 گرم
وزن
481 گرم (وزن هر لنگه)
نوع
Approach
رویه
چرم جیر و پارچه مش تنفسی
زیره
ویبرام
قابل استفاده برای
سنگنوردی گرده‌ای و پیاده‌روی‌های سبک

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود