موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

اسکارف هیمالیا مدل 306497

ناموجود

اسکارف هیمالیا با گردش هوای بیشتر در فعالیت سنگین

‎140,000 تومان
cube
تعداد
مرجع:
403793247
توضیحات

پرکاربردترین پوشاک کوهنوردی

خرید اسکارف هیمالیا تنها برای خانم‌ها نیست، بلکه آقایان نیز می‌توانند از این پوشش که کاربردهای متفاوتی دارد، استفاده کنند. در بلاگ کاربردهای دستمال سر، به این نکته اشاره کردیم که اسکارف‌ها، کوچکترین و ارزان‌ترین پوشاک کوهنوردی هستند و در عیم حال پر کاربردترین! اگر به آنها دستمال جادویی بگوییم، بیراه نگفته‌ایم.

اسکارف هیمالیا چه کاربردهایی دارد؟

اسکارف هیمالیا را می‌توانید در هر جایی استفاده کنید. فرقی نمیکند کوهنوردی باشید یا کمپینگ، سفر یا استفاده روزمره و شهری، حتما یک استایل شیک با اسکارف هیمالیا می‌توانید بزنید.

مزیت اسکارف هیمالیا به این است که امکان بسته شدن به مدلهای مختلف را دارد. یعنی شما اگر هدبند نیاز دارید، تبدیل به هدبند می‌شود، می‌خواهید موها را بپوشانید، کاملا برای اینکار مناسب است. قصد دارید از تابش اشعه خورشید به پوست گردن جلوگیری کنید؛ خب بهترین انتخاب اسکارف هیمالیا خواهد بود.

اگر بخواهیم واضح‌تر بیان کنیم؛ اسکارف هیمالیا به عنوان ماسک، عرق گیر، پیشانی بند، پوشش مو، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، همچنین برای مراقبت از پوست صورت از سرما کاربرد دارد.

این دستمال جادویی که محصولی از برند معتبر هیمالیا می‌باشد، دارای طراحی و رنگبندی متنوع است. به همین دلیل با اکثر لباس‌ها می‌توانید آنها را ست کنید و رنگ و لعاب دیگری به استایل خود حتی در هنگام ورزش کردن ببخشید.

تفاوت اسکارف هیمالیا با مدل‌های لوله‌ای در چیست؟

حتما می‌دانید اسکارف هیمالیا، مانند یک روسری کوچک می‌ماند که قابلیت گره زدن دارد. به طور دقیق یک پارچه مربعی به ابعاد 60*60 سانتیمتر است. به همین دلیل هرگونه که مورد نیاز خودتان باشد، می‌توانید آن را ببندید.

اتفاقا همین قابلیت باز بودن، مزیت‌های بیشتری دارد. برای مثال مدل‌های لوله‌ای، هنگام استفاده در تماس با دهان و بینی هستند و از همین‌رو جریان و گردش هوا، کمتر از حالت نرمال می‌شود. از قضا، همین چسبندگی به دهان و بینی، مشکل بزرگتری را به وجود می‌آورد. در هوای سرد، تنفس‌های مداوم، اختلاف دما به وجود می‌آورد و در نهایت این ناحیه، دچار خیسی می‌شود که احساس ناخوشایندی به فرد استفاده کننده القا می‌کند.

اسکارف هیمالیا، با داشتن فضای بیشتر نسبت به مدلهای لوله‌ای، گردش هوای بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما با این مساله مواجه نخواهید شد، در نتیجه تنفس بهتری خواهید داشت.

مشخصات و ویژگی‌های اسکارف هیمالیا

  • مناسب کوهنوردی، کمپینگ، پیاده روی، دویدن، ورزش روزانه
  • جنس بافت ابریشمی لطیف برای استفاده طولانی مدت
  • بسیار سبک و راحت در ابعاد 60*60
  • پوشش کامل پیشانی و گوش‌ها
  • قابلیت استفاده به عنوان کلاه، هدبند، گتر گردنی و...
  • مناسب برای کنترل بیشتر هوا در فعالیت‌های سنگین مانند کوهنوردی و دویدن
  • دارای تکنولوژی Advanced skin activedry برای گرم و خشک ماندن
جزئیات محصول
403793247

توضیحات

برند
Himalaya
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
ابعاد
60*60 سانتیمتر
جنس
بافت ابریشمی لطیف
مناسب برای
کوهنوردی، کمپینگ، پیاده روی، دویدن و فعالیت روزانه

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود