موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو Morakniv مدل Flex

ناموجود

چاقو موراکنیو فِلِکس با تیغه فولادی با قطر کم جهت سهولت در برش

‎450,000 تومان
رنگ
  • آبی فیروزه ای
تعداد
مرجع:
توضیحات

چاقو Morakniv مدل Flex محصول تخصصی دیگری از کمپانی بزرگ و قدرتمند سوئدی موراکنیو می باشد. Morakniv سال هاست که در زمینه تولید انواع چاقوهای کوهنوردی، چاقو طبیعت گردی، چاقو چندکاره، چاقو شکار، چاقو چوب تراشی، چاقو تاکتیکال و ... فعالیت دارد و اکنون شاهد چاقویی منحصر بفرد از این غول تولید کننده تجهیزات می باشیم.

چاقوی موراکنیو Flex با تیغه ظریف به قطر 1.36 میلی متری برای برش پلاستیک، لاستیک طراحی شده است که برای کار با اتصالات سیلیکونی یا لوله بسیار کاربردی می باشد. جنس تیغه این چاقوی مورا فولاد ضدزنگ می باشد که باعث تیز بودن تیغه به مدت طولانی می شود و از آن می توان برای برش هر چه ظریف تر استفاده نمود. 

کمپانی سوئدی Knife Morakniv در سال 1912 توسط Krang Johan Erikson پایه گذاری شد و در طی سال ها Erikson با به زیر مجموعه در آوردن سایر شرکت ها و همچنین شرکت ورشکسته چاقو سازی دیگر، رفته رفته کارخانه و شرکت تولیدی خود را گسترش داد. بعد از پیوستن شرکت ورشکسته داشتن یک نام تجاری برای این کمپانی تولید انواع چاقو بسیار اهمیت پیدا می کند. پس از طی کردن یک پروسه طولانی سرانجام نام چاقوی Morakniv تصویب می شود و از آن پس هیچ توقفی برای این شرکت تولید کننده انواع چاقو طبیعت گردی و کوهنوردی ایجاد نمی گردد.

انتخاب و خرید چاقو Morakniv بسیار آسان بوده زیرا مورا برای هر استفاده ای یک چاقوی خاص تولید کرده است. دسته چاقو Flex ساختار ارگونومیک دارد و همچنین اصطکاک خاصی که با دست داشته از لغزش آن جلوگیری می نماید و این مدیون استفاده از پلاستیک TPE به عنوان متریال اصلی می باشد. قیمت چاقو موراکنیو با توجه به داشتن بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین تکنولوژی ساخت تیغه نسبت به سایر برندها بسیار مقرون بصرفه می باشد. بنابراین شما با پرداخت مبلغی منطقی صاحب یک چاقو قوی و پرکاربرد خواهید شد.

محصول فوق برای کارگران ساختمانی اسکاندیناوی طراحی و ساخته شد تا در نهایت کیفیت، تیزی تیغه، دوام و حفاظت از کاربر عرضه گردد. برای چاقو Morakniv مدل Flex محافظ انگشت قرار داده شده که صدمات ناشی از کار با چاقو را کاهش می دهد. 

  • مناسب برای کار با اتصالات سیلیکونی، لوله و برش پلاستیک و لاستیک
  • مجهز به تیغه ساخته شده از فولاد ضدزنگ
  • دارای دسته ارگونومیک و ضدلغزش از جنس پلاستیک TPE
  • طراحی تیغه با قطر کم جهت سهولت در برش
  • دارای غلاف محکم
  • مجهز به محافظ انگشت برای جلوگیری از صدمه

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
108 گرم
مناسب برای
کار با اتصالات سیلیکونی، لوله و برش پلاستیک و لاستیک
جنس دسته
TPE Rubber
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
طول تیغه
8.8cm
طول چاقو
20.3cm
غلاف
دارد
قطر تیغه
1.3mm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود