موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو برش فیله Morakniv مدل 12311

ناموجود

چاقو فیله بری موراکنیو 12311 تیغه ساخته شده از فولاد ضدزنگ

‎2,760,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

چاقو برش فیله Morakniv مدل 12311 محصولی فوق العاده و با طراحی منحصربفرد از کمپانی بزرگ موراکنیو می باشد. این مدل از چاقوی Morakniv برای برش و فیله کردن انواع ماهی، گوشت و مرغ طراحی شده است که هنگام آشپزی در طبیعت و منزل می تواند بسیار کارآمد باشد. تیغه این چاقو فیله بری از جنس فولاد ضدزنگ می باشد که بسیار تیز و برنده است. انحنایی که در طراحی تیغه چاقوی مخصوص فیله موراکنیو وجود دارد باعث برش هرچه بهتر گوشت خواهد شد. چاقوی فیله کُن مورا با ساختاری بی نظیر دارای دسته محکم و مقاوم از جنس چوب درخت توس می باشد که هنگام استفاده از آن راحتی تمام عیار را تجربه خواهید کرد. 

کمپانی سوئدی Knife Morakniv در سال 1912 توسط Krang Johan Erikson پایه گذاری شد و در طی سال ها Erikson با به زیر مجموعه در آوردن سایر شرکت ها و همچنین شرکت ورشکسته چاقو سازی دیگر، رفته رفته کارخانه و شرکت تولیدی خود را گسترش داد. بعد از پیوستن شرکت ورشکسته داشتن یک نام تجاری برای این کمپانی تولید انواع چاقو بسیار اهمیت پیدا می کند. پس از طی کردن یک پروسه طولانی سرانجام نام چاقوی Morakniv تصویب می شود و از آن پس هیچ توقفی برای این شرکت تولید کننده انواع چاقوی تاکتیکال و کوهنوردی ایجاد نمی گردد.

کیفیت، نوع ساختار، طراحی و قیمت محصول از جمله عواملی است که اکثر مردم به آن توجه می کنند. بنابراین محصولی انتخاب خواهد شد که همه ی ویژگی های ذکر شده را دارا باشد. قیمت چاقو موراکنیو با توجه به داشتن بالاترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی منحصربفرد در ساخت تیغه کاملاً مقرون بصرفه بوده و می تواند به عنوان بهترین چاقوی فیله بری مورد استفاده علاقه مندان به آشپزی در طبیعت قرار گیرد.

جهت انتخاب و خرید  اینترنتی چاقو موراکنیو سری کلاسیک کد 12311 می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

  • مناسب برای برش و فیله کردن انواع گوشت، ماهی و مرغ
  • تیغه ساخته شده از فولاد ضدزنگ
  • دارای دسته ارگونومیک از جنس چوب درخت توس
  • طراحی تیغه به صورت قوس دار جهت راحتی در برش
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
252.3 گرم
جنس دسته
چوب درخت توس
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
طول تیغه
19 cm
طول چاقو
31.5 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود