موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو برش نان Morakniv مدل 12310

ناموجود

چاقو برش نان موراکنیو 12310 دارای تیغه از جنس فولاد ضدزنگ

‎3,050,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

چاقو برش نان Morakniv مدل 12310 از سری چاقوهای کلاسیک زیبا و منحصربفردی است که توسط کمپانی سوئدی موراکنیو تولید شده است. از این مدل چاقوی موراکنیو جهت برش نان، استیک و همچنین خرد کردن سبزیجات و انواع مواد غذایی می توان استفاده نمود. تیغه چاقوی مخصوص برش نان Morakniv از جنس فولاد ضدزنگ می باشد که در نهایت ظرافت و با بالاترین کیفیت ساخته شده است. چاقوی برش نان موراکنیو دارای تیغه ای به طول 24.6 سانتی متر است. طراحی لبه ی خمیده در این چاقوی برش نان سبب می شود تا هنگام کار با آن هیج خطری کاربر را تهدید نکند. در قسمت ابتدایی تیغه چاقو مخصوص برش نان موراکنیو یک فرو رفتگی وجود دارد که برای محافظت از انگشت و جلوگیری از آسیب بسیار مؤثر است.

کمپانی سوئدی موراکنیو در سال 1912 توسط Krang Johan Erikson پایه گذاری شد و در طی سال ها Erikson با به زیرمجموعه در آوردن سایر شرکت ها و همچنین شرکت ورشکسته چاقو سازی دیگر رفته رفته شرکت خود را گسترش داد.بعد از پیوستن این شرکت ورشکسته، داشتن یک نام تجاری بسیار اهمیت پیدا می کرد، بنابراین طی یک پروسه طولانی نام Morakniv تصویب می شود و از آن پس بدون هیچ توقفی به فعالیت خود ادامه می دهد.

دسته ی این چاقوی آشپزخانه چوبی و از درخت توس تهیه شده است و نوع طراحی آن به صورت خمره ای می باشد تا حین استفاده از چاقو احساس راحتی و رضایت داشته باشید. این مدل از سری چاقو های کلاسیک موراکنیو با ساختار ویژه ای که دارد دغدغه علاقه مندان به آشپزی خصوصاً آشپزی در طبیعت را ازبین برده است. چاقوهای موراکنیو یکی از بهترین و مناسب ترین ابزارهای کوهنوردی و طبیعت گردی می باشد.

یکی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در انتخاب و خرید چاقو قیمت آن است. قیمت چاقوی برش نان موراکنیو با توجه به کیفیت و استانداردهای به کار رفته در ساخت آن کاملاً مقرون بصرفه می باشد.

با خرید چاقو Morakniv لذت یک آشپزی هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.

  • مناسب برای برش نان، استیک و خرد کردن انواع مواد غذایی
  • تیغه ساخته شده از فولاد ضدزنگ به طول 24.6 سانتی متر
  • دارای دسته خمره ای از جنس چوب درخت توس
  • طراحی نوک تیغه به صورت خمیده جهت جلوگیری از خطرات احتمالی
  • مجهز به محافظ انگشت برای جلوگیری از صدمه
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
260-300 گرم
وزن
294.1 گرم
جنس دسته
چوب درخت توس
جنس تیغه
Stainless Steel
طول تیغه
24.6 cm
طول چاقو
37.1 cm
قطر تیغه
2.5 mm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود